کدخبر: 18497

قرعه کشی خودرو | قرعه کشی خودرو امروز | قرعه کشی جدید

آغاز قرعه کشی خودرو ویژه خودرو اولی ها | متقاضیان دریافت خودرو بشتابند!

قرعه کشی خودرو با شرایط خاص متقاضیان از این تاریخ آغاز شد.

تاریخ قرعه کشی طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران، خودروهای فرسوده و عادی مشخص شد.

با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه با اختلالات در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه کشی یک شنبه ۲۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

 ایران خودرو

برمبنای این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو هم‌زمان با عرضه خودرو در بورس کالا، محصولات را از طریق قرعه کشی به سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده واگذار می کند که برنامه فروش امروز به دلیل اختلالات ایجاد شده در بستر اینترنت تمدید شده است.

قابل ذکر است، باوجود مشکلات فنی ایجاد شده، اغلب متقاضیان موفق به ثبت نام شده‌اند.

گفتنی است، در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P و راناپلاس عرضه شده است.

ایران خودرو شرط دارا بودن گواهینامه متقاضیان برای شرکت در طرح ویژه مادران را برداشت. بر این اساس مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند در این طرح شرکت کنند. طرحی تشویقی که در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت اجرا شد. رایحه مظفریان، جامعه‌شناس می‌گوید این دست طرح‌ها موجب افزایش کودک همسری و ازدواج اجباری می‌شود.

کدام خودروها از لیست قرعه کشی حذف شد؟

بنابر اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو، تا یکی دو ماه آینده خودروی بعدی که از قرعه کشی خارج می‌شود تارا است و هم اکنون سیستم اعلام خارج شدن خودرو ها وزارت صمت است.

خطیبی گفت: با افزایش عرضه خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو هستیم به طوری که امسال حدود ۳۴ درصد افزایش عرضه به بازار خودرو داشته ایم.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو آمار تولید خودرو به ۲۹۰ هزار دستگاه کامل توسط ایران خودرو در حوزه سواری و سنگین‌ رسیده است و با این روند افزایشی تولید شاهد خروج خودروها از قرعه کشی خواهیم بود.

او می گوید: تا یکی دو ماه آینده خودروی بعدی که از قرعه کشی خارج می شود تارا است و هم اکنون سیستم اعلام خارج شدن خودرو ها وزارت صمت است.

روز گذشته 18 دی ماه فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد. اما کمی بعد خبر رسید که سایت این خودروساز از دسترس خارج شده و متقاضیان امکان ثبت‌نام خودرو را ندارند. بسیاری از متقاضیان برای جا نماندن از این طرح، مجبور به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های ایران خودرو شدند.

شب گذشته خبر رسید که فرصت ثبت‌ نام در طرح فروش فوق العاده این شرکت تمدید شده است. در ابتدا قرار بود زمان فروش فوق العاده از 18 تا 20 دی ماه باشد اما با اختلال پیش آمده مهلت ثبت نام یک روز تمدید شده و متقاضیان تا 21 دی ماه یعنی روز چهارشنبه فرصت دارند که برای ثبت‌ نام به سامانه www.ikco.ir مراجعه کنند.

این شرکت اعلام کرده مهلت ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت یک روز تمدید خواهد شد. بر همین اساس متقاضیان تا 21 دی ماه فرصت دارند تا در این طرح فروش شرکت کنند.

فروش فوری ایران خودرومتقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

خودرو

شرایط انجام قرعه‌کشی پژو 207

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری ٢۵آبان‌ماه در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.  

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از این لینک، قابل مشاهده است.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است که طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

شرایط ثبت‌نام همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

ارسال نظر: