کدخبر: 4201

نحوه تهیه یوسی در بازی پابجی توسط معتبرترین سایت ایران

شاید تا چندی پیش اگر کسی به دنبال بهترین بازی موبایلی در دنیا می‌گشت، جواب مناسبی برای آن پیدا نمی‌کرد. اما امروزه به جرات می‌توان گفت بازی موبایلی PUBG Mobile یکی از بهترین بازی های روز دنیاست. پابجی موبایل یکی از بازی های هیجان انگیز دنیاست که با انجام مراحل و چالش‌های بازی می‌توانید کاراکتر و شخصیت خود در بازی را ارتقا دهید و برای آن تجهیزات و امکانات بیشتری تهیه کنید.

برای زنده ماندن در بازی و پیشرفت هرچه بیشتر باید تجهیزات به روز داشته باشید و بتوانید ویژگی کاراکتر خود را به خوبی افزایش دهید. اما با استفاده از یوسی رایگانی که در بازی به دست می‌آورید تقریبا چنین کاری بسیار سخت و طولانی خواهد شد و شما برای برنده شدن در بازی باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید.

به همین دلیل سازندگان بازی امکانی را فراهم کرده‌اند تا شما با خرید ویژگی‌ای تحت عنوان یوسی در بازی پابجی موبایل، بتوانید تجهیزات و اسلحه‌های پیشرفته تهیه کنید تا روند پیشرفت خود در بازی را سرعت بخشید و مراحل را در مدت زمان کمتری طی کنید.

یوسی در بازی پابجی موبایل چیست؟

شاید برای شما سوال شده باشد که یوسی اصلا چیست و چه کاربردی در بازی دارد. یوسی یک پول درون برنامه‌ای است که توسط شرکت سازنده بازی ارائه شده است و شما با داشتن آن قادر خواهید بود خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهید و با آن به پیشرفت بیشتری در بازی برسید. به همین دلیل است که افراد به خرید UC PUBG روی می‌آورند تا با داشتن یوسی، بتوانند تجهیزات پیشرفته تری نیز خریداری کنند.

پابجی

برای به دست آوردن یوسی روش‌های متعددی وجود دارد که بعضی از آن‌ها رایگان و بعضی از آن‌ها نیز پولی هستند. روش‌های رایگان معمولا زمان و انرژی زیادی را از شما می‌گیرند و خیلی به صرفه نیستند. اما اگر به دنبال روشی سریع هستید تا به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در بازی برسید، خرید یوسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

آیا خرید یوسی در داخل ایران امکان پذیر است؟

به دلیل تحریم‌های مالی و مشکلات نقل و انتقال پولی، امکان خرید مستقیم یوسی توسط خود شما وجود ندارد اما شما می‌توانید از طریق شخص و سایتی قابل اطمینان، یوسی خود را به راحتی تهیه کنید. در ادامه روش های خرید یوسی از داخل ایران را مورد بررسی قرار می دهیم.

روش ها خرید یوسی از داخل ایران

1. خرید یوسی گیفت (گیفت کارت)

این نوع از خرید یوسی در بین کسانی که پابجی را بازی می‌کنند، بسیار طرفدار دارد و تقریبا متداول ترین روشی است که افراد با استفاده از آن، اقدام به خرید یوسی می‌کنند. شما در این روش پس از مراجعه به یک سایت ایرانی و خرید گیفت کارت از آن‌ها، به سایت https://www.pubgmobile.com/pay مراجعه می‌کنید و در قسمت Redeem، در قسمت بالایی Player ID یا همان آیدی بازی را وارد می‌کنید.

پابجی

در ادامه در ردیف پایین تر، کدی که از سایت ایرانی خریداری کرده‌اید را وارد می‌کنید و پس از تایید اطلاعات شما، اکانت بازی شما شارژ خواهد شد. برای خرید از سایت‌های ایرانی باید دقت داشته باشید از سایتی خرید کنید که در بین سایت‌های ایرانی، معتبرترین باشد و فاکتورهایی همچون نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی قوی را نیز همراه خود داشته باشد.

معمولا پس از 30 دقیقه اکانت بازی شما شارژ خواهد شد. لازم به ذکر است هنگام وارد کردن اطلاعات اکانت برای شما قابل نمایش است و اگر برای کسی می‌خواهید یوسی خریداری کنید و برای او بفرستید، حتما باید ID بازی را داشته باشید. در صورت اشتباه بودن اطلاعات، یوسی شارژ شده قابلیت برگشت ندارد. پس لازم است دقت زیادی را هنگام انجام این کار بکنید.

2. از طریق گیفت کارت گوگل پلی

یکی دیگر از روش هایی که مورد استفاده افراد است، استفاده از گیفت کارت گوگل پلی است و روش آن نیز به این صورت است که از طریق پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی، یوسی خود را خریداری می کنید.

پابجی

3. خرید یوسی از طریق RAZER

این مورد نیز جزو مواردی است که در ایران وجود دارد اما به دلیل سختی فرآیند خرید و شارژ کردن حساب یوسی، خیلی مورد توجه افراد نیست.

4. خرید یوسی از طریق مستر کارت، ویزا کارت، Credit cart

استفاده از روش های پولی بالا و دیگر روش های الکترونیکی نقل و انتقال پولی، در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها، غیر فعال است اما هستند کسانی که با دریافت هزینه، خرید یوسی را برای شما از روش‌های بالا انجام می‌دهند. اما با توجه به هزینه های بالایی که دارد، ما توصیه به انجام این کار نمی‌کنیم چرا که هیچ توجیه اقتصادی ندارد.

علاوه بر آن، دارای ریسک زیادی نیز هستند چراکه برای خرید از این طریق باید اطلاعات حساب شما در دسترس آن ها قرار بگیرد، اما در روش گیفت کارت شما با خرید گیفت کارت از معتبرترین سایت ایرانی، می‌توانید خودتان به صورت مستقیم، یوسی را در بازی شارژ کنید و نگران چیز دیگری نباشید.

امروز سعی کردیم انواع روش‌های خرید یوسی که در ایران قابل انجام است را مورد بررسی قرار دهیم. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، خرید یوسی پابجی از سایت های معتبر است تا در ادامه مشکلی برای اکانت شما به وجود نیاید.

 

ارسال نظر: