کدخبر: 11620

یوسف تیموری| عکس یوسف تیموری| اینستاگرام یوسف تیموری

یوسف تیموری برنده جوکر شد| لحظه فوق احساسی جوکر به یاد علی انصاریان

حرکات موزون یوسف تیموری در فینال جوکر مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

یوسف تیموری مجری برنامه همزاد من شد.یوسف تیموری از همسرش جدا شده است.یوسف تیموری با بازی در سریال زیر آسمان شهر مشهور شد.یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است.تصاویر جدید یوسف تیموری را مشاهده می کنید.

یکی از فعال‌ترین شرکت‌کنندگان «جوکر» یوسف تیموری بود. او با حرکات بامزه خود رقبایش را به خنده می‌انداخت و معمولا در مواجهه با افراد جدی، برای خنداندن آن‌ها تلاش بیشتری می‌کرد. این مسئله باعث شد بسیاری از مخاطبان راجع به عملکردش انتقاد کنند و این تصور که او با هدف پیروزی بی‌رحمانه رقبایش را به خنده می‌اندازد، به وجود بیاید، اما خنده عمدی او در آخرین قسمت فینال همه قضاوت‌های منفی را تغییر داد.یوسف تیموری مجری شد

«همزاد من» عنوان مسابقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی مسعود حقی و تهیه کنندگی محسن اسدالهی است که از اواسط تابستان امسال پس از اخذ مجوز از ساترا وارد مرحله پیش تولید شده و با اتمام ساخت دکور و انتخاب کامل عوامل بزودی وارد فاز تولید می‌شود.

یوسف تیموری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اجرای این مسابقه را بر عهده گرفته است. این اولین تجربه اجرای تیموری پس از سال‌ها حضور در عرصه بازیگری محسوب می‌شود.

«همزاد من» با آیتم‌های مختلف و مفرح رقابتی میان دو گروه چهره‌های مطرح هنری، ورزشی و سیاسی به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده شان و برخی اینفلوئنسر‌ها است. هر دو گروه در نهایت برای جایزه ۱۲۰ میلیون تومانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فصل اول این مسابقه ۲۵ قسمت دارد و پخش آن نیز به احتمال فراوان از اواخر آذر ماه از یکی از پلتفرم‌های داخلی آغاز خواهد شد.

یوسف تیموری

زندگی خصوصی یوسف تیموری

یوسف تیمورییوسف تیموری متولد ۶ دی ماه سال ۱۳۵۸ اسـت. او در غرب تهران متولد شد. در دوره دبیرستان یکی از شاگردان ممتاز بودو درسال ۱۳۷۶ با سریال سرزمین سبز بـه کارگردانی مسعود رسام وارد حرفه بازیگری شد. این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کـه بیشتر بعنوان بازیگر فیلم‌های طنز شناخته میشود با یک دختر تایلندی ازدواج کرده اسـت.

یوسف فرزند دوم خانواده اسـت و دو خواهر و یک برادر دارد. دیپلمه رشته ریاضی فیزیک بوده و تحصیلات خودرا تا مقطع فوق دیپلم ودر رشته هنر ادامه داده اسـت. همچنین دوره ساختن فیلم‌های انیمشین را در شرکت کلک خیال درسال ۷۳ گذرانده اسـت. پدرش فریدون تیموری نیز از بازیگران پیشکسوت سینما و گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران در قبل از پیروزی انقلاب بوده اسـت.

ازدواج و طلاق یوسف تیموری 

یوسف تیموری چند سال پیش بود که یوسف تیموری با یک خانم تایلندی به نام «راپان» ازدواج کرد و چند ماه بعد از فرزندشان که بزرگ هم شده بود به نام «آرمین» رونمایی کردند

برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند !

در نهایت یوسف تیموری اعلام کرد با توافقی که با همسرش داشته آنها از هم جدا شدند تا او به کشورش بازگردد و پسر خود را با فرهنگ کشور خود بزرگ کند

به این ترتیب آقای بازیگر رسما اعلام کرد همسرش برای همیشه رفته و او مجرد است .

یوسف تیموری

سابقه بازیگری یوسف تیموری

یوسف تیمورییوسف تیموری دوره‌های بازیگری را در کلاس استاد سمندریان گذراند و مدرک تحصیلی بازیگری‌اش را از هنرستان صدا و سیما اخذ نمود. در ابتدای کار نصرالله رادش وی را بـه محمد رحمانیان معرفی کرد و از سال ۱۳۷۶ بـه‌طور جدی وارد عرصه هنر و بازیگری شد. مردم وی را بیشتر بعنوان بازیگر طنز می‌شناسند. یوسف تیموری نخستین حضورش رابا سیب خنده در مقابل دوربین تجربه کرد و چهره اش تا حدودی در ذهن‌ها ثبت شد.

سپس در آثاری چون مجید دلبندم، این چند نفر و قطار ابدی حضور پیدا کرد. اما شهرت اصلی او بعد بازی در نقش فولاد در سریال زیر آسمان شهر شکل گرفت. این سریال بدلیل پخش هر شب و دست اندرکاران خوب، توانست از مجموعه‌های بسیار موفق صدا و سیمای ایران بشود. جدید ترین بازی او در سریال زوج یا فرد اسـت کـه در نوروز ۹۸ از تلویزیون پخش شد.

شغل یوسف تیموری

یوسف تیموری علاوه بر حرفه بازیگری در کار صادرات و واردات لوستر‌های مدرن و فانتزی و لوازم لوکس نیز اسـت و دلیل کم کاری سال‌های اخیرش را درگیری در کسب و کار و تجارت مطرح کرده اسـت.

دوستان مورد علاقه یوسف تیموری

او می گوید: همه ی همکارانم را دوست دارم و همان طور کـه در بیرون از محیط کار با شهاب حسینی صمیمی هستم در حین کار هم جواد رضویان را دوست دارم، ولی دراین میان یک نفر وجوددارد کـه اگر یک روز نبینمش کلافه می شوم و او رضا شفیعی جم اسـت.

یوسف تیموری

 یوسف تیموری در سینما

یوسف تیموریلازانیا «حسین قناعت»

مجنون لیلی «قاسم جعفری»

خواستگار ارجمند «داود موثقی»

دختر میلیونر «اکبر خامین»

دختر شیرینی فروش «ایرج طهماسب»

 یوسف تیموری در تلویزیون

بلوف ۲۰۱۴ «محسن درمنش»

بچه‌های عوضی «فریدون جیرانی»

خودرو عروس «خداداد جلالی»

کبری ۰۰۱۲ «مهدی مظلومی»

وفا ۲۰۱۲ «رضا شفیعی جم»

با مـن شوخی نکن «محسن منشی زاده»

دامادی بنام صفر «فرشاد ارج»

هشت «محمد رسولی»

بـه روح پدرم «سید جواد رضویان»

قاتلین پیرمرد «اصغر نعیمی»

یوسف تیموری

ارسال نظر: