نوید محمدزاده | بیوگرافی نوید محمدزاده | خیانت نوید محمدزاده

عکس جنجالی نوید محمدزاده در کنار هوادار نوجوانش

از نوید محمدزاده عکسی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی در برداشته و نظر کاربران رابه خود جلب کرده است

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.نوید محمدزاده با فرشته حسینی بازیگر افغان ایران ازدواج کرده است.نوید محمدزاده یکی از استارهای سینمای ایران است.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در جشنواره

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

 

سوابق هنری نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

نوید محمدزاده

 

این هنرمند برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. 

نوید محمدزاده

 

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

نوید محمدزاده

 

فیلم لانتوری با بازی نوید محمدزاده ساخته رضا درمیشیان در پایان چهارمین روز جشنواره در نخستین دقایق روز جمعه در برج میلاد به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین المللی برلین نیز نمایش داده شد ولی جایزه ای را کسب نکرد.فیلم لانتوری که در جشنواره امسال نیز با انتقادهای بسیاری به دلیل محتوای سیاه آن مواجه شد با این حال نتوانست نظر جشنواره برلین را هم جلب کند و به نوشته سایت دویچه وله، فیلمی که با سروصدای زیاد در جشنواره فجر اکران شده بود، در برلین به بایگانی جشنواره پیوست.

فیلم بدون تاریخ، بدون امضا را می توانی یکی از فیلم های متفاوت و خاص نوید محمدزاده دانست. این فیلم به کارگردانی وحید جلیلوند در سال 1395 بود و ماجرای پدری درمانده را روایت می کرد که بنا به دلیلی باعث مرگ ناخواسته فرزندش شده بود.این فیلم جوایز مختلفی را در جشنواره های بین المللی دریافت کرد و بازی خوب نوید محمدزاده او را برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فجر کرد.

نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده در اولین تجربه بازیگری اش در شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی رفت.قورباغه اولین سریال نمایش خانگی هومن سیدی است که نوید محمدزاده در آن به ایفای نقش پرداخته و تجربه ای جدید در کنار هومن سیدی خلق میکند.

فیلم شناسی نوید محمدزاده

تفریق به کارگردانی مانی حقیقی 1399

شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند 1399

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی 1397

سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی 1397

مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی 1396

خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند 1395

ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی 1394

خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی 1394

لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان 1394

ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده 1393

سیزده به کارگردانی هومن سیدی 1392

عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان 1392

لرزاننده چربی به کارگردانی محمد شیروانی 1391

در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی 1387

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ناشناس
    1

    ااااا ی جااااان - بازی ش همیشه شاهکاره - همیشه !!!!👌👌👌👌👌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان