گیتی رئوفی (معلم بازنشسته و همسر جمشید مشایخی) به علت عوارض ناشی از کرونا صبح امروز درگذشت.

همسر جمشید مشایخی فوت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهرتاش مهدوی از دوستان و نزدیکان خانواده جمشید مشایخی (بازیگر فقید) این خبر را تایید کرد.

همسر جمشید مشایخی که چند ماه قبل به همراه فرزندش نادر مشایخی به کرونا مبتلا شده بود، از این بیماری بهبود یافت اما در چند هفته اخیر به دلیل عوارض کرونا در بیمارستان بستری شد و از دنیا رفت.

جمشید مشایخی همیشه از وابستگی اش و علاقه اش به همسرش می گفت.

این بازیگر پیشکسوت ۱۳ فروردین ماه سال ۹۸ از دنیا رفت.

0F2rcpCW6kcU

بیوگرافی گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی

جمشید مشایخی یکی از بازیگران و پیشکسوتان درجه یک هنرمند سینمای ایران بوده که اعضای خانواده او هنرمند می باشد فرزندش نادر مشایخی یکی از آهنگسازان بزرگ کشور ما نبوده که همچون پدرش از نوابغ هنر ایران می باشد.

او در سال ۱۳۳۶ با دختر عمه خود گیتی افروز رئوفی ازدواج کرد و حاصل ازدواج آنها سه فرزند می باشد که دو پسر و یک دختر هستند نادر و سام و نغمه فرزندان آن ها می باشد.

متولد ۱۳۱۵ در شهر قزوین می باشد.

تحصیلاتش را در رشته طبیعی و خانه داری پشت سر گذاشته که توانست فوق دیپلم این دو رشته را اخذ کند.

پدر گیتی افروز رئوفی افسر شهربانی بود و زمانی که کودک بود و به همراه خانواده اش به تهران آمده است.

تحصیلاتش را در دبیرستان پروین اعتصامی گذرانده بود.

به گفته خودش پدرش مردی بسیار سخت گیر و متعصبی بود و اجازه نمی داد که او تنهایی به بیرون از منزل برود و می گفت اگر کاری داری به من یا برادرتان گرشا بگو تا همراهت بیاییم.

جمشید مشایخی درباره نحوه آشنایی با دختر عمه خود می گوید در سال ۱۳۳۶ به همرا برادرم به عیادت عمه رفتم که در آنجا برای اولین بار عاشق گیتی افروز رئوفی شدم و فردایش به همراه خانواده به خواستگاری اش رفتیم و بعد ازدواج کردیم مهریه مان را یک جلد قرآن کریم و یک شاخه گل سفید ثبت کردیم.

جمشید مشایخی در برنامه دورهمی میگفت گرفت من به دلیل مسئله هنری که داشتم و باید به سر اجرا می‌رفتند بیشتر وقت ها بیرون از خانه بودم و همیشه اوضاع خانه در اختیار و کنترل همسرم بود.