مهدی قائدی | زن مهدی قائدی

توبه زن مهدی قائدی در حرم امام رضا (ع)

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی به تازگی عکس محجبه ای در حرم امام رضا منتشر کرده است که نظر کاربران را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

توبه زن مهدی قائدی در حرم امام رضا (ع)
کدخبر : 4772
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی قائدی بازیکن معروف ایرانی است که به واسطه همسرش در فضای مجازی بسیار پرحاشیه شده است. مهمترین حاشیه مهدی قائدی مربوط به تصادف شدیدش بود که منجر به کشته شدن یکی از دوستانش شد. مهدی قائدی که در امارات به سر می برد با نمایش زندگی لاکچری اش حواشی زیادی ایجاد کرده است.زن مهدی قائدی با انتشار تصاویر در فضای مجازی حاشیه های زیادی برای این بازیکن ایجاد کرده است. در ادامه به آخرین حاشیه از مهدی قائدی می پردازیم.

مهدی قائدی

استوری عجیب سارا و نیکا برای زن مهدی قائدی

سارا و نیکا فرقانی به مناسبت تولد همسر مهدی قائدی استوری متفاوتی منتشر کردند.

مهدی قائدی

سنگ تمام مهدی قائدی برای همسرش

مهدی قائدی به مناسبت تولد همسرش در فضای مجازی نوشت :

تو می‌توانی شمع‌های تولدت را خاموش کنی، اما هیچ چیز نمی‌تواند آتش عشق مرا نسبت به تو خاموش کند.

تولدت مبارک‌ عشق جانم 

همکاری مهدی قائدی با خواننده معروف

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که مهدی قائدی بازیکن فوتبال با یکی از خواننده های معروف وطنی همکاری دارد.

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است.

با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.

او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

مهدی در اولین فصل حضور خود با ایرانجوان در لیگ دسته اول توانست با زدن 10 گل عنوان پدیده لیگ یک را آن سال کسب کند و در معرض توجه قرار بگیرد.

ستاره معصومی همسر جوان اما بزرگتر مهدی قائدی فوتبالیست 23 ساله ایرانی است که عکسی را از چهره جدید خود در دبی به اشتراک گذاشت.رفتن مهدی قائدی به دبی تنها با تصمیم خودش نبود و ستاره معصومی نقش بسیار زیادی در این مسئله داشت.

ستاره معصومی به جز همسر بودن ظاهرا مدیر برنامه (غیر رسمی) آقای بازیکن نیز می باشد.خانم معصومی از آن جایی که علاقه زیادی به زندگی لاکچری و بی حجابی دارد، پیشنهاد تیم الاهلی را قبول کرده و ستاره معصومی مهدی قائدی را نیز مجاب به کار کرد.

حالا ستاره خانم در دبی به سر می برد و ثروت فراوان را که دارد، آزادی حجاب و لباس را هم که دارد.او روزانه استوری هایی از برج بلند بالایی که در آن سکونت دارند منتشر می کند و گاهی هم جملات توهین آمیزی برای کاربرانی که او را مورد هجوم قرار داده اند می گذارد.

مهدی قائدی

اما در این میان تصویری از خانم معصومی و مهدی قائدی در حال دست به دست شدن است که ظاهرا بدون اطلاع از آن ها گرفته شده و در این عکس همسر قائدی با یک شلوارک بسیار کوتاه حضور دارد.

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

بعد از ازدواج مهدی قائدی حواشی زیادی در مورد این زوج به وجود آمد یکی از این شایعات در مورد مهریه ستاره معصومی بود که هنوز این دونفر به این شایعات واکنشی نشان نداده اند اما بسیاری از پیج های زرد اینستاگرامی از مهریه سنگین همسر مهدی قائدی خبر دادند اما باید دید ایا این موضوع صحت دارد یا خیر .

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ هنگامی که برای کارهای دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی آسیب دید و در بیمارستان خلیج فارس بستری شد. وی همراه بعضی دوستانش در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که ماشین آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و احمد شاکری که فوتبالیست بوده بر اثر تصادف فوت میکند. فوت او حواشی بسیاری برای مهدی به وجود می آورد و خانواده احمد از قائدی شکایت می کنند .گفته می شود که مهدی قائدی پشت فرمان نشسته بود.

مهدی قایدی اولین بار مهر ماه 1396 وقتی 19 ساله بود با تیم ملی زیر 20 سال ایران در جام جهانی زیر بیت سال 2017 به میدان رفت.

او سپس زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در شهریور 1399 برای بازی به تیم ملی رده بزرگسالان دعوت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه