کدخبر: 1550

پشت پرده تیراندازی در بومهن چیست؟

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی بومهن و کشف و ضبط تعداد ۱۰ قبضه قمه خبر داد.

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد تیراندازی در شب گذشته در یکی از خیابان‌های شهر بومهن بلافاصله، تیمی ویژه از ماموران به محل اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید با چند نفر سرنشین با سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بیان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده، در مرحله اول هویت متهمان شناسایی و در کمتر از دو ساعت محل اختفای آنان نیز مشخص شد.

عبدیان ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ۶ نفر از متهمان در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد ۱۰ قبضه قمه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده سابقه شرارت دارند، تاکید کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام هنجارشکنانه برهم زدن نظم وآرامش واختلافات قبلی با شاکی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی پردیس با اعلام اینکه متهمان این پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد، افرادی قانون گریز امنیت عمومی و آرامش جامعه را به مخاطره بیاندازند.

ارسال نظر: