کدخبر: 1938

خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه ی بسیار مناسب برای خرید ملک در قبرس شمالی سبب شده است مردم زیادی از اروپا، آمریکا، آفریقا و حتی آسیای شرقی مایل و مشتاق به خرید ملک در قبرس شمالی باشند. در نظر داشته باشید که در حال حاضر حدود نیمی از مردم این کشور را مهاجران تشکیل می دهند.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی نیز مانند تمام کشورهای دنیا از متغیرهای مختلفی پیروی می کند. آنچه مشخص است این است که هزینه ی خرید ملک در قبرس شمالی در مقایسه با دیگر جزیره های دنیا و یا تمام نقاطی که ویژگی هایی مشترک با قبرس شمالی داشته باشند بسیار پایین تر است. هزینه خرید ملک در قبرس شمالی برعکس آنچه در ایران سراغ داریم که قیمت بر اساس متراژ خانه سنجیده می شود، نیست.

 

Untitled

 در قبرس قیمت گذاری بر اساس اتاق های خواب انجام می شود. همچنین موقعیت مکانی ساختمان نیز بر هزینه ی خرید ملک در قبرس شمالی تاثیر گذار است. به طور کلی می توان گفت هزینه ی خرید ملک در قبرس شمالی (در سال ۲۰۲۱) مطابق جدول زیر است:

هزینه خرید سوئیت (استدیو) در قبرس شمالی بین ۴۰.۰۰۰ تا ۷۰.۰۰۰ پوند

هزینه خرید واحدهای یک خوابه در قبرس شمالی بین ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ پوند

هزینه خرید واحدهای دو خوابه در قبرس شمالی بین ۷۰.۰۰۰ تا ۱۲۰.۰۰۰ پوند

هزینه خرید واحدهای سه خوابه در قبرس شمالی بین ۸۰.۰۰۰ تا ۱۶۰.۰۰۰ پوند

هزینه خرید پنت هاوس در قبرس شمالی بین ۱۲۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ پوند

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی در هنگام پیش فروش املاک معمولا حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر است. باید در نظر داشته باشید که منظره، موقعیت مکانی، امکانات ساختمان، نوع ساخت  و به طور کلی تمام آنچه ممکن است برای خریدار در هنگام خرید ملک در قبرس شمالی مهم باشد بر روی قیمت تاثیر گذار است.

خرید ملک در قبرس شمالی

بررسی ها و نمودارهای مختلف نشان دهنده ی استقبال وافرِ مردم سراسر دنیا از خرید در قبرس شمالی است. هزینه ی بسیار مناسب برای خرید ملک در قبرس شمالی سبب شده است مردم زیادی از اروپا، آمریکا، آفریقا و حتی آسیای شرقی مایل و مشتاق به خرید ملک در قبرس شمالی باشند. در نظر داشته باشید که در حال حاضر حدود نیمی از مردم این کشور را مهاجران تشکیل می دهند.

Untitled

 حضور مهاجرانی از سراسر دنیا که به منظور کسب آرامش و امنیت در قبرس شمالی مقیم شده اند باعث شده این جزیره ی زیبا در امنیت، رفاه و تفریح در میان دیگر مناطق دنیا زبانزد بوده و نام و اعتبار آن به سرعت به سراسر دنیا منتقل شود.

 

خرید ملک در قبرس شمالی به دو صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد. پیشنهاد ما برای مشاوره و خرید شرکت North diamond Investment (الماس شمال) است که در حال حاضر با کادری توانا، دفاتر فعالی را در آمریکا، قبرس، تهران، اصفهان، مشهد، رشت و کرمان دارد.

هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی

آیا می توان با اجاره ی ملک در قبرس شمالی اقامت این کشور را اخذ کرد؟ خیر.

شما نمی توانید با اجاره ی ملک در قبرس شمالی اقامت این کشور را اخذ نمایید. اما در صورتی که با اقامت دانشجویی و یا ثبت شرکت به دنبال زندگی در این کشور باشید و یا در صورتی که ملکی را پیش خرید کرده و منتظرید تا مراحل ساخت آن به اتمام برسد می توانید با ارائه ی اجاره نامه و انجام دیگر امور قانونی در پی اقامت تان باشید.

 هزینه ی اجاره ی ملک در قبرس شمالی نیز مطابق هزینه خرید ملک تابع متغیرهای بسیاری است. هزینه ی اجاره در پروژه ها و شهرک های اطراف شهر بالاتر از هزینه ی اجاره در داخل شهر است. دلیل آن هم وجود امکانات فراوان در شهرک و نزدیکی با دریاست. با این توضیح باید به صورت کلی هزینه ی اجاره در قبرس شمالی را مطابق جدول زیر دانست.

هزینه ی اجاره سوئیت (استدیو) در شهر بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ لیر

هزینه ی اجاره سوئیت (استدیو) در پروژه ها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ پوند

هزینه ی اجاره یک خوابه در شهر بین ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ لیر

هزینه ی اجاره یک خوابه در پروژه ها بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ پوند

هزینه ی اجاره دو خوابه در شهر بین ۲۳۰۰ تا ۳۰۰۰ لیر

هزینه ی اجاره دو خوابه در پروژه ها بین ۳۵۰ تا ۵۵۰ پوند

مبالغی که عنوان شد بی شک متغییر است. کمااینکه ممکن است اجاره دهنده ای تمایل داشته باشد با قیمتی پایین تر از آنچه بیان شد منزلش را در اختیار مستاجر قرار دهد و یا به دلیل جود یک آپشن ویژه هزینه اجاره ی بیشتری را از مستاجر طلب کند.

Untitled

 

شرایط پرداخت هزینه ملک در قبرس شمالی

همانطور که عنوان کردیم خرید ملک در قبرس شمالی به دو طریق حضوری و آنلاین صورت میگیرد. باز تاکید می کنیم که ما خرید از شرکت بین المللی North Diamond Investment را  پیشنهاد و توصیه می کنیم. در هر دو حالتِ خرید آنلاین و حضوری، شرایط پرداخت هزینه خرید ملک در قبرس می تواند مشابه باشد.

در مرحله ی اول باید مطلع باشید که هر کمپانی دارای شرایط ویژه ی خود است. یعنی اینطور نیست که تمام شرکت های سازنده شرایطی مشابه را برای فروش ملک داشته باشند مگر در چند مورد که بدان اشاره می شود.

یکی از شرایط پرداخت هزینه ملک در قبرس شمالی که در میان شرکت های سازنده مشترک است پرداخت حداقل ۳۰ درصد از قیمت اولیه ملک به عنوان هزینه پیش خرید ملک است. با توجه به اینکه برای اخذ اقامت باید حداقل ۳۰ درصد از قیمت اولیه ملک را پرداخت نمایید این به عنوان یکی از شرایط ثابت سازندگان ملک در قبرس شمالی قلمداد می شود.

شما برای پرداخت اقساط ملک خریداری شده می توانید شرایط دلخواه خود را در تاریخ های مدنظرتان مشخص کنید.

از دیگر شرایط پرداخت هزینه ملک در قبرس شمالی توجه به این نکته است که قیمت ملک در قبرس شمالی بر اساس پوند است. البته می توانید مطابق توافق، خریدتان را به دلار و یا یورو نیز انجام دهید.

ارسال نظر: