کدخبر: 2184

عکس جدید بهاره رهنما در کنار همسر و دخترش

بهاره رهنما پست جدید در اینستاگرامش منتشر کرد.

دکوراسیون منزل بهاره رهنما را در ادامه ببینید. بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد.

منزل بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

جشن عروسی آن ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می نوشت.

بهاره رهنما

بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنما

رقیب عشقی

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود

بازیگری از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

مصاحبه با بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و بانوی جنجالی این روزهای رسانه ها در یک گفتگو از ماجرای آشنایی تا ازدواج با امیرخسرو عباسی گفت.چهارم شهریورماه 96 بود که اولین بار عکسی از بهاره رهنما در کنار مردی که مالک یک برند آرایشی بهداشتی بود دیده شد. با دیدن اولین تصاویر خیلی ها گمان کردند که این حقیقت ندارد و خیلی ها گریم فیلم دانست و خیلی ها نظرات دیگری داشتند اما کم کم و با انتشار تصاویری دیگر از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ماجرا برای همه رنگ حقیقت گرفت و همه جا صحبت از ازدواج دوم بهاره رهنما بود.

خیلی ها به او خرده گرفتند و خیلی ها او را تحسین کردند اما بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بعد از یک هفته جنجال به همراه همسرش در یک گفتگو حاضر شد از ماجرای آشنایی تا ازدواجش با امیرخسرو عباسی گفت.

شهریورماه 96 بود که خبری با عنوان ازدواج مجدد بهاره رهنما منتشر شد و خبرگزاری های رسمی این خبر را تایید کردند و این خبر بازتاب های زیادی داشت. بهاره رهنما برای اولین بار در یک گفتگو به همراه همسرش امیرخسرو عباسی از زندگی مشترکشان گفتند.

در ابتدای گفتگو امیرخسرو عباسی گفت:از زمانی که این ازدواج شکل گرفت و ما صبح که از خواب بیدار شدیم دیدیم کلی تماس داریم و ظاهرا ساعت 2 و 3 نیمه شب عکس هایمان پخش شد و بعد از آن خود ما تصمیم گرفتیم که خودمان دوتا عکس بگذاریم و به شایعات خاتمه بدهیم. بهاره رهنما ادامه داد :قرار نبود عکس های ما پخش نشود اما ما با این حجم گسترده پخش شدن عکس ها خودمان هم شوکه شدیم و واقعا باورمان نمیشد وقتی این عکس ها را دیدیم . من بیشتر حال خوبم را با مردم سهیم میشوم و واقعا آن پست هایی را که درباره سن زنها گذاشته بودم واقعا قبول داشتم .

مجری برنامه درباره پولدار بودن امیر خسرو عباسی پرسید که بهاره رهنما گفت:در یکی از کامنت ها نوشته بودند حلقه 200 میلیونی بهاره رهنما اما واقعا این چیزها نبود و آن چیزهایی را که مردم نوشته بودن واقعا حقیقت نداشت. قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که میگویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام ، مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

مجری برنامه درباره وجود تعداد زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت:این یک امر خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد البته من پول تمام آنها را از داماد گرفتم.

بهاره رهنما

مراسم عقد بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد

بهاره رهنما در ادامه گفتگویش گفت:بعد از سفر ما در مشهد ما سفری به گرجستان داشتیم. ما در حرم امام رضا (ع) عقد کردیم و امام رضا باعث رسیدن ما به هم شد. من تقریبا 8 سال است مدل صورت هستم و آقای عباسی سه سال پیش برای مدل شدن با من تماس گرفتند و اما من گویا روی خوش نشان ندادم و بعد از مدتی و درحالی که من 35 کیلو از وزنم را کم کردم در مشهد با آقای عباسی در مشهد به طور اتفاقی همدیگر را در فرودگاه دیدم و با هم صحبت کردیم و درباره تبلیغات برای این شرکت صحبت کردیم.

تنها شرط ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

ما در روز تولد امام رضا و در بین مردم مراسم عقدمان را برگزار کردیم و من همه این اتفاقات را خواست امام رضا میدانم و امیرخسرو عباسی واقعا محب اهل بیت است و تنها شرط ازدواجش با من نماز اول وقت بود و امیر به من گفت تو اگه کنار خیابون گردو هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم و کمتر از یک هفته جواب خواستگاری داده شد و این ازدواج با مراسم سنتی برگزار شد و من با یک مشورت با خانواده ام این تصمیم را گرفتم و من بعد از رفتن پریا خیلی احساس تنهایی میکردم و واقعا نیاز به ازدواج داشتم و بغض اجازه صحبت کردن به او را نداد.

امیرخسرو عباسی ادامه داد تنها دلیلی که من را مسر به ازدواج میکرد خوش قلبی بهاره رهنما بود و من از امام رضا میخواستم که کسی که هم کف من است را سر راهم بگذارد و درباره حجاب واقعی آدم ها صحبت کرد.

بهاره رهنما در ادامه صحبت هایش به تبریک هایی که از سمت خانواده همسرش داشت صحبت کرد و گفت:شقایق دهقان و آقای قاسم خانی خودشان با ما تماس گرفتند و تبریک گفتند و خانواده آقای قاسم خانی هم به من تبریک گفتند و مورد ما واقعا خاص بود و ما مثل یک دوست از هم جدا شدیم و خیلی از خانواده قاسم خانی تعریف کرد .

بهاره رهنما از شرطی که برای همسرش گذاشته بود گفت و ادامه داد :من به امیرخسرو گفته ام که چون خوش قیافه هستی حق نداری بازیگر شوی.

بهاره رهنما

مهریه بهاره رهنما چقدر بود

بهاره رهنما درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و ... را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد .

مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند.

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود.

بهاره رهنما

ارسال نظر: