کدخبر: 18333

هتل بین المللی ارغوان مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

 

هتل 4 ستاره ارغوان مشهد یکی از هتل های مجلل و نوساز در مشهد است که در سال 1401 به بهره برداری رسید و فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات به مسافران و زائران امام رضا (ع) آغاز کرد. این هتل از امکانات بسیار عالی برخوردار است و علاوه بر آن محیط شیک و مجلل و موقعیت مکانی مناسب، موجب شده تا هتل ارغوان مشهد به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل شود.

هتل بین المللی ارغوان مشهد در 13 طبقه ساخته شده و ساختمان آن از نمایی زیبا و مدرن برخوردار است. این هتل بیش از 100 باب اتاق و سوئیت اقامتی دارد که با طراحی بسیار شیک و زیبا در ظرفیت های مختلف برای اسکان مسافران تدارک دیده شده اند و مسافران با رزرو آنها می توانند اقامتی دلنشین را تجربه کنند. این هتل یک لابی مجلل و بزرگ دارد که به محض ورود توجه شما را به خود جلب می کند و شما می توانید از آن برای استراحت یا ملاقات های خود استفاده کنید.

 

امکانات هتل بین المللی ارغوان

4هتل چهار ستاره ارغوان مشهد امکاناتی درخور سطح هتل و ستاره های خود فراهم کرده و می تواند تمام نیاز های مسافران در طول اقامت را پوشش دهد؛ مهم ترین امکانات این هتل شامل موارد زیر است:

  • آسانسور
  • اینترنت رایگان
  • پارکینگ
  • خدمات cip
  • ترانسفر فرودگاهی
  • خدمات خانه داری
  • صندوق امانات
  • مرکز خرید

برای مشاهده اطلاعات و مشخصات بیشتر می توانید به هتل یابان مراجعه کنید.

 

فاصله هتل ارغوان مشهد تا حرم چقدر است؟

5هتل بین المللی ارغوان مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و فاصله آن تا حرم حدودا از 2 کیلومتر می باشد و با استفاده از خودرو، می توان تنها در 6 دقیقه به حرم رسید.

آدرس هتل بین المللی ارغوان مشهد: مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیرالمومنین

نظرات هتل بین المللی ارغوان مشهد

این هتل از زمان تاسیس و شروع فعالیت خود تاکنون از تعداد زیادی مسافر پذیرایی کرده است؛ با توجه به نظرسنجی های انجام شده، بیش از 80 درصد مسافران از این هتل رضایت داشته اند و میانگین امتیاز آن از 5، عدد 4 تخمین زده شده است. با توجه به توضیحات مسافران در مورد این هتل متوجه شده ایم که محیط شیک و تمیز، رفتار حرفه ای پرسنل، امکانات مناسب و ویو عالی ویژگی هایی هستند که توانسته اند بیشترین رضایت مسافران را به خود اختصاص دهند.

رزرو هتل بین المللی ارغوان مشهد

اگر عازم مشهد هستید یا در آینده قصد دارید به این شهر سفر کنید، هتل بین المللی ارغوان مشهد می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. شما می توانید برای مشاهده عکس ها و مشخصات کامل تر این هتل به سایت هتل یابان مراجعه کنید و در همین سایت نیز رزرو خود را به آسانی و با بهترین قیمت انجام دهید.

 

ارسال نظر: