کدخبر: 18733

معرفی و آشنایی با شرکت ها و انواع برند عایق الاستومری در بازار

 

شناخت انواع برند عایق الاستومری به شما کمک می کند که در میان این تجهیزات مدرن و پیشرفته بهترین آن ها را انتخاب کرده و در مصارف عایق کاری خود مورد استفاده قرار دهید. در سال های اخیر آگاهی مردم از اهمیت عایق کاری سازه های ساختمانی، تجهیزات و دستگاه های صنعتی و... افزایش یافته است. به همین خاطر اغلب مردم از این راهکار ساده برای جلوگیری از اتلاف انرژی در محل های مورد نظر استفاده می کنند. این مسئله سبب افزایش خرید و فروش انواع محصولات عایق از جمله عایق های باکیفیت الاستومری شده است. این اقلام در بازار ایران با نام های تجاری مختلفی عرضه می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

عایق روکا فلکس ترکیه

برای خرید این محصولات صنعتی سری به کشور ترکیه می زنیم! این کشور یکی از بهترین برند عایق های الاستومری را روانه بازارهای فروش ایران می کند. صنعت ساخت و تولید مواد عایق در این کشور پیشرفته و توسعه وسیعی داشته است. به همین خاطر عایق های روکا فلکس در ترکیه با بهترین کیفیت به تولید می رسند. این عایق با کیفیت درجه یک تولید شده و تاییدیه های بین المللی مورد نیاز را دریافت کرده است.

این محصول تنها در مدل های nbr ارائه می شود. برای خرید هر یک از مدل های این محصولات باید به قیمت انواع برند عایق الاستومری از کشورهای خارجی توجه داشته باشید و نرخ روز آن ها را استعلام کنید. 

عایق پا فلکس ترکیه

انواع برند عایق الاستومری در کشور ترکیه ارائه می شوند که هر یک از آن ها از ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند. ضخامت و اندازه های این مواد عایق به صورت یکسان تعیین شده و هر یک از این آن ها از استانداردهای خاصی پیروی می کنند. قیمت این برند عایق الاستومری بسیار بهتر و مناسب تر از سایر محصولات است. کیفیت آن در جایگاه مطلوبی قرار داشته و تاییدیه های وزارت مسکن و شهرسازی را دریافت کرده است.

به همراه این عایق های الاستومری اقلام جانبی نیز ارسال می شوند که کار با آن ها را بسیار ساده تر می کنند. چسب های مخصوص اتصال عایق های پا فلکس ترکیه از مهمترین لوازم همراه آن محسوب می شوند که فرایند عایق کاری را با کیفیت بیشتری همراه می سازند. این محصولات در دسترس همه مردم هستند. واردات آن ها بیشتر از سایر عایق های الاستومری است و از این نظر نیز مورد توجه قرار دارند.

عایق الاستومری وانفلیکس

این محصول در واقع از دو شرکت معتبر ترکیه ای ارائه شده است. هر یک از این برندها تا سال 2010 فعالیت حرفه ای جداگانه ای داشته اند. اما از این سال به بعد با همکاری یکدیگر یکی از بهترین مدل های عایق الاستومری را روانه بازارهای فروش این کشور کرده اند. تولید این مدل عایق در کشورهای سنگاپور، آلمان و ترکیه انجام می شود.

از این رو در کشور ما وانفلیکس را به عنوان یکی برترین مدل های این محصولات به شمار می آورند. قیمت انواع برند عایق الاستومری خارجی کمی بیشتر از عایق های سنتی ایرانی است. با این وجود کیفیت و دوام بالای این محصولات همواره مشتریان را برای خرید آن ها ترغیب می کند. 

عایق الاستومری کا فلیکس

انواع برند عایق الاستومری در داخل ایران نیز تولید می شوند. یکی از این برندها، متعلق به شرکتی ایتالیایی است که کارخانه تولیدی آن در ایران نیز فعالیت دارد. شرکت کافلیکس تاکنون در بیشتر از 11 کشور دنیا نماینده های تولید راه اندازی کرده و فعالیت حرفه ای خود را توسعه داده است.

23

کارخانه کافلیکس در ایران یکی از موجه ترین تولید کنندگان عایق الاستومری در آسیا به شمار می رود. این کارخانه در استان زنجان واقع شده و سالانه بخش مهمی از نیازهای صنعتگران به این مواد عایق را برآورده می سازد. 

نکات خرید عایق الاستومری از برندهای مختلف

قیمت انواع برند عایق الاستومری یکی از مهمترین ویژگی های هر یک از این محصولات است که در هر یک از برندهای نام برده شده مورد بررسی قرار می گیرد. برخی از نکات که کیفیت خرید شما را از میان این محصولات افزایش می دهند، به شرح زیر هستند:

  1. وزن سبک این عایق ها یکی از مهمترین ویژگی های آن ها است که فرایند حمل و نقل و اتصال آن ها را به محل مورد نظر تسهیل می کنند. 
  2. این مواد عایق باید انعطاف پذیر باشند. 
  3. عدم وجود مواد آلرژی زا و مضر در ساختار این مواد نیز یک شرط اساسی است که در ساختار آن ها بررسی می شود. 
  4. این عایق ها باید در برابر آتش و حرارت بالا مقاومت کنند. برخی از برندهای سازنده عایق الاستومری این محصولات را با خاصیت نسوز عرضه می کنند. 
  5. رنگ پذیری عایق ها نیز برای اتصال در برخی ساختمان ها مورد توجه قرار می گیرد. 
  6. انواع برند عایق الاستومری با خاصیت جذب رطوبت پایین شناخته می شوند و این ویژگی مهم در اغلب آن ها رعایت شده است. 
  7. مقاومت فشاری این اقلام صنعتی نیز به دقت سنجیده می شود. 

 

تعیین قیمت انواع برندهای عایق الاستومری

در زمینه قیمت گذاری هر یک از این محصولات در وهله اول نام تجاری آن ها مورد توجه قرار می گیرد. بی شک هر برندی قیمت به خصوصی برای اقلام تولیدی خود تعیین می کند. این قیمت ها بر اساس مواد تشکیل دهنده، کاربردهای عایق و... تعیین می شوند. در این زمینه به ضخامت هر یک از لایه های عایق الاستومری نیز توجه می شود. 

به علاوه نحوه اتصال عایق بر محل های مورد نظر و اقلام جانبی آن نیز بر هزینه تعیین شده برای این محصولات تاثیر به سزایی بر جای می گذارد. در این زمینه باید به متراژ هر یک از لایه های عایق الاستومری نیز توجه شده و بر این اساس هزینه مناسبی برای این محصولات تعیین می شود.

24

خواص مهم عایق الاستومری

پس از نصب هر یک از انواع عایق های الاستومری در محل های مورد نظر از خواص زیر بهره مند می شوید:

  1. با استفاده از آن ها از نفوذ سر و صدا به شدت جلوگیری خواهد شد. 
  2. با استفاده از این محصولات از بروز هر گونه بیماری تنفسی و آلرژی زا به شدت پیشگیری می شود. 
  3. این متریال یک عایق درجه یک برای رطوبت به شمار می روند. 
  4. استفاده از آن ها مزایای اقتصادی بسیار زیادی برای مصرف کنندگان به همراه داشته و سبب صرفه جویی در هزینه های آن ها می شود. 

جمع بندی نهایی

منبع اصلی این گزارش بهینه ساز الموت تهویه می باشد. جهت خرید انواع عایق الاستومری و کانال های پیش عایق می توانید به این لینک مراجعه کنید. در این مطلب در خصوص یکی از پرطرفدارترین مواد صنعتی در دنیای امروز اطلاعاتی را بررسی کردیم. عایق های الاستومری در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مورد توجه قرار دارند. این محصولات این روزها در کشور ما نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو آشنایی با برندهای سازنده این محصولات در سر تا سر دنیا و ویژگی های محصولات هر یک به انتخاب بهتر در میان اقلام می انجامد. قیمت انواع برند عایق الاستومری نیز یکی از موارد قابل بحث برای خرید این محصولات به شمار می رود.

 

ارسال نظر: