کدخبر: 18747

بهترین کلینیک زیبایی درتهران

 

کلینیک فوق تخصصی زیبایی پری سیما با مدیریت دکتر ابدالی با بیش از دو دهه سابقه در زمینه خدمات زیبایی کاشت موی طبیعی ، کاشت ابرو و ریش ، لیپوماتیک و پیکرتراشی ، لیزر موهای زائد ، تزریق ژل ، بلفاروپلاستی یا جراحی پلک ، هایفوتراپی ، تزریق چربی و ... با مجوز رسمی از وزارت بهداشت تمام خدمات زیبایی را ارائه می دهد .

برای ارتباط با کلینیک پوست مو و زیبایی پری سیما با شماره های 02122807060  و 02126112000 تماس حاصل فرمائید .

جراحی لیپوماتیک در کلینیک زیبایی پری سیما

لیپوماتیک عملی است که در آن چربی تجمع یافته در برخی نقاط بدن نظیر شکم ، پهلو ، ران ، بازو و ... در یک جلسه چند ساعته از بدن خارج شده و موجب خوش فرم شدن بدن می گردد . عمل جراحی لیپوماتیک در اکثر نقاط بدن که در ادامه به آن اشاره می شود در مرکز خدمات زیبایی پری سیما شخصا توسط دکتر ابدالی انجام می پذیرد .

 

 

 

مادلینگ صورت

داشتن غبغب و چربی زیر چانه و گردن باعث پیرتر نشان دادن صورت می شود و فرد را چاق تر از چیزی که هست نشان می دهد . یکی از روش های زیبایی لیپوماتیک مدلینگ صورت است .

لیپوماتیک شکم و پهلو

داشتن شکم و پهلو حتی در افراد لاغر نیز به دلیل سبک نادرست تغذیه و عدم انجام حرکات ورزشی دیده می شود و چربی انباشته شده در این نواحی به راحتی از بین نمی روند . یکی از روش های از بین بردن چربی شکم و پهلوها که روشی سریع و آسان است لیپوماتیک می باشد . چربی اضافه ای که از این محل ها خارج می شود می تواند به درخواست فرد در نواحی دیگر مانند باسن تزریق گردد .

لیپوماتیک بازو

بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند از تجمع چربی در بازوهای خود راضی نیستند . با یک عمل 2 تا 3 ساعته با روش لیپوماتیک می توان از شر چربی های بازو خلاص شد .

لیپوماتیک ران

ران ها یکی از نواحی در بدن هستند که به سرعت در اثر چاقی و اضافه وزن دچار تجمع چربی می شوند و آب کردن این چربی ها با رژیم های سخت و ورزش هم به سختی انجام می شود . با لیپوماتیک می توان به سرعت و بدون زحمت این چربی ها را از بین برد .

کاشت مو در کلینیک زیبایی پری سیما

قطعا یکی از فاکتورهای زیبایی داشتن موهای پرپشت و زیباست و برای اغلب افراد کم مویی و طاسی خوشایند نیست . به همین منظور امروزه خیلی بیش از گذشته شاهد عمل کاشت مو در افراد هستیم . کاشت موی طبیعی در نواحی مختلف نظیر سر ، ابرو ، ریش و سبیل انجام می شود . کلینیک زیبایی پری سیما سالهاست که در زمینه کاشت موی طبیعی فعالیت می کند و عمل کاشت با پیشرفته ترین متدهای روز دنیا توسط شخص دکتر ابدالی و نه دستیاران ایشان انجام می شود . رضایت مراجعان از این مرکز و معرفی این مرکز به دیگر افراد از طرف آن ها موید کیفیت کار دکتر ابدالی می باشد . همچنین کاشت مو در ناحیه زخم و اسکار در سر و در ناحیه ریش و سبیل در آقایان هم انجام می گردد .

در کلینیک پوست مو و زیبایی پری سیما با جدید ترین روش های روز دنیا کاشت موی طبیعی توسط شخص دکتر ابدالی انجام می گردد .

 

11

 

جوانسازی پوست در پری سیما

روش های جوانسازی پوست به روش هایی گفته می شوند که موجب کشیدگی ، حذف چین و چروک و در کل جوان تر نشان دادن صورت فرد می شوند . این روشها شامل هایفوتراپی ، میکرونیدلینگ ، پی آر پی و ... می شود . در مرکز تخصصی زیبایی دکتر ابدالی کلیه اعمال جوانسازی پوست با متد پیشرفته انجام می گردد .

تزریق بوتاکس

برخی چین و چروک هایی که در صورت بر اثر خنده یا اخم به مرور زمان و افزایش سن ایجاد شده و عمیق می شوند و با سایر روش های جوانسازی پوست از بین نمی روند را می توان با تزریق بوتاکس از بین برد یا کمتر کرد . بوتاکس موجب فلجی موقت ماهیچه های نواحی چین دار صورت می شود و موجب می شود در اثر اخم یا لبخند این قسمت ها دچار انقباض نشوند . به این ترتیب صورت فرد جوان تر از قبل دیده می شود . تزریق بوتاکس برخی جنبه های درمانی نیز دارد مثلا برخی افراد که از میگرن رنج می برند با تزریق بوتاکس در قسمت هایی از سر یا پیشانی می توانند تا حدی دردهای میگرنی را کاهش دهند . تزریق بوتاکس با مواد با کیفیت و بصورت کاملا حرفه ای در مرکز خدمات زیبایی پری سیما انجام می گردد .  

بلفاروپلاستی

در برخی افراد پلک بالا یا پایین دارای چربی اضافه است به طوری که باعث کوچکتر شدن چشم و محدودیت دید در آنها می شود و ظاهری خواب آلوده و پف آلود به چشم ها می دهد . در عمل بلفاروپلاستی با برداشتن چربی پلک بالا یا زیر چشم ها می توان ظاهری جوان تر و شاداب تر به چهره بخشید . عمل جراحی بلفاروپلاستی در مرکز پوست مو و زیبایی پری سیما توسط دکتر ابدالی به صورت کاملا حرفه ای انجام می گردد به طوری که باعث نا قرینگی در چشم ها نشود چرا که در برخی مراکز عمل بلفاروپلاستی با مهارت کافی انجام نمی گردد و چشم ها دچار نا قرینگی می گردند .

تزریق ژل

با تزریق ژل می توان موجب از بین بردن گود افتادگی زیر چشمها ، اصلاح خط اخم و خنده ، زاویه دار کردن چانه ، گونه گذاری ، برجسته کردن لب ها و ...  شد . کلیه اعمال ذکر شده در کلینیک دکتر ابدالی انجام می شود .

 

12

 

لیزرتراپی

لیزرتراپی روشی درمانی است که در آن از پرتو نور قوی برای بریدن ، سوزاندن و تخریب بافتی از بدن استفاده می شود . زمان بهبودی بعد از لیزرتراپی سریع تر از جراحی باز است . علاوه بر موارد درمانی از لیزر در موارد زیبایی نیز استفاده می شود که از آن جمله می توان به لیزر موهای زائد ، از بین بردن جای اسکار ، پاک کردن تتو ، برداشتن خال و زگیل ، لیزر زنانگی ، از بین بردن چین و چروک پوست ، از بین بردن لکه های قهوه ای پوستی یا لکه های مادرزادی و ... اشاره کرد . در کلینیک خدمات زیبایی پری سیما کلیه اعمال لیزرتراپی با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می گیرد . 

کلینیک پوست مو و زیبایی پری سیما با مدیریت دکتر ابدالی با حدود 22 سال سابقه تمام خدمات زیبایی   لیپوماتیک ، کاشت موی طبیعی ، کاشت ریش و سبیل ، لیزرتراپی ، جوانسازی پوست ( میکرونیدلینگ ، تزریق بوتاکس ، هایفو و.. ) را  با بهترین کیفیت ارائه می دهد .

برای ارتباط با کلینیک پری سیما با شماره های 02122807060  و 02126112000 تماس حاصل فرمائید .

برای ارتقا کسب و کار خود و کسب درآمد بیشتر با مشاورین شرکت طراحی سایت کارنیل وب تماس بگیرید .

 

 

ارسال نظر: