کدخبر: 18748

مجتمع خدمات خودرویی برتر، بهترین دیتیلینگ خودرو

 

برای بهره مندی از دیتیلینگ خودرو برای انواع خودروهای داخلی ، وارداتی و لوکس مانند بنز ، بی‌ام و ، پورشه ، مازراتی ، هیوندا ، کیا ، تویوتا و لکسوس نیاز به یک مجتمع خودروی معتبر که بتواند آن را به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت انجام دهد ، بسیار اهمیت دارد . در اغلب موارد انجام دیتیلینگ خودرو حرفه ای وجود ندارد و به طور کامل انجام نمی شود . مجتمع خدمات خودرویی  برتر با مدیریت متین فرزانه بهترین دیتیلینگ خودرو را با داشتن نیروی فنی حرفه ای برای خودروهای خارجی و داخلی با بهترین کیفیت انجام می دهد.

برای ارتباط با خدمات خودرویی برتر می توانید با شماره تلفن 02177167674 و 09122476040 تماس بگیرید.

 

 

دیتیلینگ خودرو چیست ؟

دیتیلینگ خودرو فرایند بهبود وضعیت ظاهر داخلی و خارجی خودرو است . این مورد کامل ترین نوع پاکسازی و هر گونه بهبودی برای مقابله با عیوب جزیی مانند خراش و حفظ وضعیت خودرو است .

خدمات خودرویی برتر یکی از بهترین های مرکز دیتیلینگ خودرو در تهران است که طیف وسیعی از خدمات دیتیلینگ از جمله محافظت از وضعیت خودرو ، اصلاح و بهبود رنگ تک مرحله ای و چند مرحله ای ، پوشش سرامیکی و دیتیلینگ محفظه خودرو و تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد. همچنین این مجموعه در زمینه آموزش دیتیلینگ خودرو نیز فعالیت دارد.

خدمات دیتیلینگ در خدمات خودرویی برتر

اعتبار و کیفیت خدمات دیتیلینگ خودرو  هر مجتمع خودرویی ، موجب اطمینان بیشتر مشتریان می شود . دارندگان خودروهای وارداتی و داخلی همیشه به دنبال خدمات خودرویی با کیفیت هستند ، حتی اگر هزینه آن بیشتر باشد ، تمایل دارند برای انجام نگهداری ظاهری و فنی خودرو خود به مجتمع خودرویی مراجعه کنند که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و نیازی نباشد که مدام برای امور ظاهری و فنی خودرو به آنها مراجعه کنند . مجتمع خدمات خودرویی برتر با داشتن ویژگی های انحصاری ، خدمات خودرویی خود مانند دیتیلینگ را کاملا تخصصی و بالاترین کیفیت برای خودروهای خارجی و داخلی انجام می دهد .

برخی از ویژگی های خدمات خودرویی برتر برای انجام دیتیلینگ خودرو عبارت است از :

  • مکان مناسب برای دیتیلینگ خودرو انواع خودرو خارجی و داخلی
  • استفاده از نیروی حرفه ای و با تجربه برای دیتیلینگ خودرو
  • انجام دیتیلینگ خودرو به صورت دقیق و سریع با با مجهزترین ابرازها
  • استفاده از مدرن ترین روش های دیتیلینگ خودرو
  • به کاربردن مواد با کیفیت برای دیتیلینگ خودرو
  • انجام سریع و به موقع دیتیلینگ خودرو
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب

14

 

بهترین دیتیلینگ خودرو در تهران

مرکز خدمات خودرویی برتر ، بهترین خدمات دیتیلینگ خودرو در تهران را ارائه می دهد که در هنگام استفاده از آن ، می توانید از سایر خدمات این مجتمع خودرویی استفاده کنید . این خدمات به صورت حرفه ای و تخصصی به مشتریان ارائه می شود . اغلب مشتریان این مجتمع افرادی هستند که ساختار ظاهری و فنی خودرو برایشان دارای اهمیت است.  آنها این اطمینان را دارند که بعد از استفاده از خدمات خودرویی مجتمع خودرویی برتر دیگر نیاز به مراجعه آنها ، در روزهای آینده نخواهند بود . البته لازم به ذکر است که نوع استفاده و نگهداری خودرو و انجام تمام موارد با تشخیص متخصصان ظاهری و فنی در این مورد تاثیرگذار است .

لازم به ذکر است که تمام دارندگان خودروهای وارداتی باید بدانند از آنجایی که دیتیلینگ این نوع خودروها باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود و هر جایی قادر به انجام این کار نخواهد بود ، بنابراین پیشنهاد می شود از مجتمع خدمات خودرویی برتر که توانایی انجام دیتیلینگ و سایر خدمات خودرویی را به صورت کاملا حرفه ای دارد ، استفاده شود . این مجتمع خودرویی تمام خدمات خودرویی مانند لیسه گیری ، دیتیلینگ و فیس لیفت ، تعمیر موتور و گیربکس ، صافکاری مدرن یا صافکاری PDR  و نقاشی را که برای انواع خودرو از لحاظ ظاهری و فنی لازم است ، با بالاترین کیفیت در کمترین زمان توسط متخصصان حرفه ای انجام می دهد . 

ویژگی های مجتمع خودرویی برتر

برای نگهداری و تعمیر خودور از لحاظ ظاهری و فنی ، استفاده از یک مجتمع خودرویی که دارای تجهیزات و نیروی با تجربه است ، بسیار ضرورت دارد و جزو مواردی است که همواره دارندگان خودروهای خارجی و داخلی به آن اهمیت می دهند . این افراد برای نگهداری و ظاهر خودرو می خواهند از خدمات دیتیلینگ خودرو ، لیسه گیری و فیس لیفت و برای موارد فنی و تعمیراتی از خدمات تعمیر موتور و گیربکس ، صافکاری مدرن یا صافکاریPDR  و نقاشی استفاده کنند . بنابراین در جستجوی یک خدمات خودرویی با کیفیت و معتبر مانند مجتمع خدمات خودروی برتر هستند . در این مجتمع تمام خدمات نگهداری و تعمیر خودرو به صورت کاملا حرفه ای و با مدرن ترین تجهیزات توسط افراد متخصص انجام می شود .

مجتمع خدمات خودرویی برتر، بهترین کیفیت و خدمات را ارائه می دهد که ایزو مدیریتی ISO 9001 و مدیر فنی مهندسی استاندارد را دارا است . همچنین با داشتن چند سال سابقه در زمینه دیتیلینگ خودرو  و صافکاریPDR  و مدارک بین المللی ، عضو اتاق اصناف است که در همین زمینه کلاس های آموزشی PDR ،  لیسه گیری و دیتیلینگ را برگزار می کند .

خدمات مجتمع خودرویی برتر

مجتمع خدمات خودرویی برتر، ارائه دهنده انواع خدمات خودرویی به صورت کاملا تخصصی است که این خدمات را توسط متخصصان حرفه ای با روش های مدرن انجام می دهد . همچننی تشخیص دقیق برای عیب یابی ظاهری و فنی خودرو از ویژگی های انحصاری این مجتمع خودرویی است که با مجهزترین ابزار در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد .

برخی از خدمات مجتمع خودرویی برتر عبارت است:

  • دیتیلینگ : بررسی جزییات خودرو و رفع مشکلات ظاهری داخلی و بیرونی خودرو
  • صافکاری مدرن PDR  و نقاشی : صافکاری بدون رنگ و مدرن با نیروهای متخصص
  • لیسه گیری : به صورت کاملا حرفه ای با مدرن ترین و مجهزترین تجهیزات
  • فیس لیفت : تغییرات بیرونی، تغییرات داخلی، تغییرات فنی، ترفندهای مکانیکی و موتور
  • تعمیر موتور و گیربکس : تعمیرات فنی خودروهای داخلی و خارجی به صورت کاملا تخصصی
  • برق خودرو : تشخیص دقیق و  برطرف سازی مشکلات الکترونیکی خودرو
  • نصب آپشن : نصب جدیدترین و کاربردی ترین آپشن با ویژگی های خاص مناسب با هر مشتری
  • چرم دوزی : استفاده از بهترین نوع چرم با مجهزترین دستگاه

15

 

کلاس آموزش دیتیلینگ و صافکاری PDR در خدمات خودرویی برتر

برای تبدیل شدن به نیروی متخصص حرفه ای نیاز به استفاده از کلاس های آموزشی مهم است . با این کار دانش ارائه دهندگان خدمات خودرویی همواره به روز می شود و با روش های جدید نیز آشنا خواهند شد . با شرکت در این نوع کلاس ها افراد می توانند از تجربه های همکاران خود نیز بهره مند شوند . مجتمع خدمات خودرویی برتر برگزار کننده دوره های مختلف آموزشی در زمینه دیتیلینگ ، لیسه گیری و صافکاری PDR به صورت انفرادی است . البته در آینده نزدیک شاهد برگزاری کلاس های گروهی این مجتمع خدمات خودرویی خواهید بود.

برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس های دیتیلینگ ، لیسه گیری و صافکاری PDR مجتمع خدمات خودرویی برتر می توانید با شماره تلفن 09122476040 تماس بگیرید.  

برای کسب درآمد بیشتر و ارتقا کسب و کار خود با مشاورین شرکت طراحی سایت کارنیل وب تماس بگیرید.

 

ارسال نظر: