کدخبر: 18759

بهترین صرافی ارزدیجیتال ایرانی | بررسی و تحلیل صرافی ارزینجا

 

 

با افزایش روزافزون تعداد پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال، گاهی اوقات انتخاب بهترین صرافی ارزدیجیتال می تواند به یک کار دشوار تبدیل شود. صرافی‌های زیادی در بازار فعالیت دارند اما در این بین، ارزینجا، یکی از بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال در ایران است که بستری امن، مطمئن و سریع را برای معاملات کاربران فراهم می‌کند. حال چرا این صرافی بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی است؟

ارزینجا با دامنه‌ گسترده‌ای از خدمات، امکان معامله و تبدیل ارزهای دیجیتال را برای کاربران بسیار ساده و سریع کرده است. این صرافی بیش از 500 رمزارز را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار داده است که هر تریدر و سرمایه‌گذار را از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز می‌کند. از نقاط قوت دیگر این صرافی می‌توانیم به قابلیت تبدیل سریع و مستقیم تمام رمزارزها به یکدیگر اشاره کنیم. کاربران این صرافی می‌توانند هر رمزارزی را با کمترین کارمزد تنها با چند کلیک به سایر رمزارزها تبدیل کنند.

قابلیت جالب دیگر ارزینجا ارائه کیف پول شخصی برای هر کاربر است که از تمام رمزارزهای موجود در صرافی پشتیبانی می‌کند. مزیت استفاده از "کیف من" ارزینجا، امنیت بالا و عدم وجود مشکل تحریم احتمالی است که گریبان گیر تعداد زیادی از کاربران ایرانی شده است. همچنین با استفاده از "کیف من" دیگر نیازی به پرداخت هزینه تراکنش برای انتقال دارایی‌های خود نخواهید داشت.

موضوع دیگری که توجه ما را هنگام استفاده از این صرافی جلب کرده است، تایید سریع احراز هویت کاربران است که معمولا بین سی دقیقه تا 2 ساعت زمان می‌برد؛ فرایندی که در سایر صرافی‌ها گاهی تا چند روز به تعویق می‌افتد. ویژگی‌های صرافی ارزینجا که باعث محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی شده است به همین جا ختم نمی‌شود و در ادامه به طور کامل‌تری به آن‌ها خواهیم پرداخت.

چرا  صرافی ارزینجا ؟

15

ارزینجا یک پلتفرم معاملاتی و آموزشی جامع ارز دیجیتال است که از سال 96 با هدف بی نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی، شروع به فعالیت کرده است. شما در سایت ارزینجا می توانید بیت کوین و سایر رمزارزها را در سریع ترین و امن ترین بستر، با کارمزد مناسب معامله کنید.

ارزینجا با تکیه بر دانش و توانایی افراد متخصص حوزه تکنولوژی و کریپتو توانسته است راه را برای فعالیت کاربران ایرانی در بازارهای مالی جهانی هموارتر کند. خدماتی نظیر خرید، فروش و تبدیل بیش از 500 رمزارز در سریع‌ترین زمان و با کمترین کارمزد ممکن، ارائه یک کیف پول شخصی امن به تمامی کاربران، ارائه اپلیکیشن موبایلی، احراز هویت آسان و سریع و... این صرافی را به یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو در کشور تبدیل کرده است.

پشتیبانی بیش از 500 رمزارز

پلتفرم ارزینجا علاوه بر این که متنوع‌ترین بازار خرید فروش ارزدیجیتال در کشور را دارد، به‌طور مرتب در حال افزودن رمزارزهای جدید به لیست ارزهای قابل معامله خود می‌باشد، بطوریکه در حال حاضر بیش از 500 رمزارز را پشتیبانی می‌کند.

 

امنیت

16

همواره یکی از مهمترین مسائل هنگام معامله و ذخیره رمزارز در صرافی‌ها بحث امنیت بوده است. از این رو صرافی ارزینجا از آخرین استاندارد‌های امنیتی استفاده کرده و با تست‌های نفوذ از این امنیت مطمئن می‌شود و با استفاده از کیف پول‌های سرد و بهره‌گیری از روش فول نود سعی کرده این امنیت را افزایش دهد.

ارائه قیمت‌های رقابتی

صرافی ارزینجا در طی فعالیت خود با استفاده از روش معاملاتی OTC همواره جز بهترین صرافی‌ها از نظر قیمت بوده است.

امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر

تبدیل رمزارزها یا سواپ (Swap) به فرایند مبادله و تعویض دو ارزدیجیتال با یکدیگر گفته می‌شود. برای مثال می‌توان هنگام رشد ریپل، اتریوم‌ را بدون کارمزد اضافی به ریپل تبدیل کرد. در معاملات معمولی، برای تبدیل اتریوم به ریپل دو تراکنش انجام می‌دهیم که شامل دو کارمزد می‌شود. اما در تبدیل، اتریوم تنها طی یک تراکنش وبا پرداخت یک کارمزد با ریپل معاوضه می‌شود.

به طور کلی مزیت تبدیل ارزینجا شامل این موارد است:

1. نرخ کارمزد 0.3 درصدی

2. قابلیت تبدیل بیش از 500 رمزارز

3. تبدیل تنها در چند ثانیه

4. سرعت بیشتر تبدیل، با نگهداری دارایی‌ها بر روی «کیف من» ارزینجا

کیف من در صرافی ارزینجا

همانطور که گفته شد یکی از نقات قوت ارزینجا استفاده از کیف پول شخصی امن و مطمئن برای هر کاربر است. کیف من ارزینجا، یک کیف پول ارزدیجیتال با استانداردها و ظاهری کاربرپسند است که به منظور سهولت استفاده از خدمات منحصر به‌فرد این صرافی ایجاد شده است. با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که در ساخت کیف من ارزینجا از به‌روز ترین لایه‌های امنیتی روز دنیا و تخصص کارشناسان حوزه امنیت سایبری استفاده شده است. اولین و مهمترین اقدام ارزینجا در این راستا راه اندازی کیف من به صورت فول نود (Full-Node) روی شبکه‌های بلاکچین بوده که از این طریق امنیت دارایی کاربران تضمین شود. همچنین دارایی‌‌ها به روش سرد (Cold Storge) نگهداری می‌شود که خطر حملات آنلاین را به صفر می‌رساند.

 

احراز هویت سریع و آسان

مراحل تکمیل فرایند احراز هویت در این صرافی بسیار ساده و سریع می‌باشد. کاربران ظرف مدت 15 دقیقه احرازهویت شده و بلافاصله می‌توانند شروع به معامله کنند.

امکان کسب درامد غیرفعال

کاربران می توانند با معرفی ارزیجا به دوستان خود در معاملات آنها شریک شده و درامد کسب کنند. میزان سود در سیستم رفرال برای بیت کوین و تتر ۰.۱ درصد و برای سایر ارز ها ۰.۲ درصد می‌باشد و پس از خرید توسط افراد معرفی شده توسط  شما، به صورت خودکار به حساب کاربری شما افزوده خواهد شد.

آموزش و اطلاع رسانی

یکی از اهداف اصلی این سازمان اشنایی بیشتر هموطنان با بازار رمزارزها و نوع آوری‌ها در این زمینه است که بدین منظور به انتشار مقالات حرفه‌ای، اخبار روز و ویدیو‌های آموزشی در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود پرداخته است.

پشتیبانی

کارشناسان ارزینجا بصورت مداوم در کل هفته و حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 2 بامداد آماده خدمت رسانی به کاربران صرافی از طریق تماس تلفنی، تیکت، ایمیل و چت انلاین می باشند.

اپلیکیشن موبایل

ارزینجا به جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران و آسان نمودن فرایند خرید و فروش، اپلیکیشن اندروید و iOS خود را در دسترس عموم قرار داده است.

 

برخی دیگر از مزایای ارزینجا

  • عدم محدودیت در واریز و برداشت رمزارز
  • قابلیت تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر
  • قیمت گذاری پیشرفته و هماهنگ با بازار جهانی
  • پشتیبانی از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب
  • سرعت در انجام معاملات
  • امکان ثبت و مدیریت حساب‌های بانکی در پنل کاربری
  • انتقال داخلی رمزارزها به‌صورت کاملا رایگان
  • پشتیبانی از تمام شبکه‌های بلاکچین

نحوه ثبت نام در سایت ارزینجا

17

تنها با تکمیل اطلاعات کاربری و با یکی از مدارک شناسایی معتبر خود می‌توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی در صرافی ارزینجا ثبت نام کرده و معاملات خود را آغاز کنید.

همچنین تمام آموزش‌های مرتبط با ثبت نام، احراز هویت، نحوه خرید، فروش و استفاده از تمام خدمات سایت به صورت آموزش ویدیویی در سایت صرافی موجود می‌باشد.

 

نتیجه گیری

همان طور که در معرفی صرافی ارزینجا به آن اشاره کردیم، این صرافی یکی از با سابقه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سال‌ها طیف وسیعی از کاربران از آن برای انجام معاملات خود استفاده می‌کنند و همواره با افزودن امکانات جدیدی به پلتفرم خود سعی در برطرف کردن تمام نیازهای کاربران داشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزهای دیجیتال و خرید تتر به سایت ارزینجا مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: