کدخبر: 6699

چاپ نوار چسب تبلیغاتی

 

مسئله مهمی که در رابطه با چاپ چسب تبلیغاتی وجود دارد، قیمت چاپ نوار چسب می باشد. در همین راستا شاهد انواع چاپ نوار چسب کاغذی، نواری، برزنتی، کرتنی، پهن دار و نازک، لوگو و برند بر روی نوار و غیره می باشیم. به این ترتیب متناسب با نیاز و بودجه ای که در رابطه با بحث تبلیغاتی مجموعۀ خود قرار داده اید، می توانید سفارش چاپ چسب اختصاصی بر اساس نیاز کمپانی خود داشته باشید.

از مهمترین ویژگی های چاپ نوار چسب پهن، قیمت مناسب، تنوع محصولات، امکان سفارشی بودن آن اشاره کرد. در نتیجه ارگان های مختلف متناسب با نیاز از خدمات چاپ چسب پهن به منظور تبلیغات و معرفی مجموعه استفاده می کنند.

چاپ چسب

طراحی و چاپ چسب شیشه ای را با نوژان گرافیک تجربه کنید.

استفاده تبلیغاتی از چاپ روی چسب نواری می تواند مفید تر از چاپ کارتن باشد.

چسب باران تولید کننده چسب ۵ سانتی اختصاصی در تهران می باشد.

چاپ روی انواع چسب های ۲/۵، ۵ و ۷ سانتی به صورت تک رنگ امکان پذیر می باشد.

چسب های ما بین ۴۰ الی ۴۵ میکرون می باشد.

از لحاظ چسبندگی کاملا تضمین شده می باشد.

حداقل سفارش جهت تک رنگ ۶۰ رول در عرض ۵ سانت می باشد.

جهت ۲/۵ سانت حداقل سفارش ۱۲۰ رول می باشد.

این چسب ها ۹۰ یارد می باشند.

اگر به دنبال تبلیغ ارزان قیمت هستید،

یا اگر هزینه های چاپ و بسته بندی سرسام آور هست برای شما …

ما به شما چاپ تک رنگ روی چسب شفاف را پیشنهاد می نمائیم.

شما می توانید از کارتن های ساده بدون چاپ در تعداد پایین استفاده نمایید و سپس جهت تبلیغ کار خود از چسب با رنگ و برند خود جهت پلمپ آن استفاده نمایید.

5

چاپ چسب اختصاصی

خرید و فروش نوار چسب را در لوازم التحریری ها می توان مشاهده نمود ولی مسئله ای که شرکت های تولیدکننده با آن روبرو هستند، بهره مندی از جنبۀ تبلیغاتی چاپ نوار چسب اختصاصی است. در این صورت شما علاوه بر اینکه از نوار چسب برای بسته بندی کارتن استفاده می کنید. بلکه از آن برای معرفی مجموعۀ خود نیز استفاده خواهید نمود و نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه می باشد و حالت شکیل تری به کالای شما می دهد.

چاپ لوگو روی چسب

6

امروزه تولید کنندگان زیادی درصدد تولید چاپ روی نوار چسب هستند این محصول دارای انواع مختلفی میباشد شما با چاپ نوار چسب میتوانید محصولات تولیدی خود را با نام برند تجاری خود تبلیغ کنید . این کار جهت بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد وجنبه تبلیغاتی برای کسب و کار شما دارد و فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

 

تماس با ما : 02155293004

http://www.chapechasb.com

 

ارسال نظر: