کدخبر: 1189

افشای روابط غیراخلاقی عروس ترامپ

کتاب جدیدی که قرار است به تازگی منتشر شود از روابط غیراخلاقی یکی از عروس‌های رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با مأمور سرویس مخفی پرده برداشته است.

روزنامه گاردین که به نسخه‌ای از این کتاب پیش از انتشار آن دست یافته نوشته دو نفر از اعضای خانواده ترامپ روابط «نزدیک» و نامناسبی با مأمورانی که وظیفه محافظت از جان آنها را داشته‌اند برقرار کرده‌اند.

این کتاب توسط «کارول لئولینگ»، خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست نوشته شده و قرار است هفته آینده منتشر شود. لئونینگ سال ۲۰۱۵ بعد از افشا کردن نقائص امنیتی سرویس مخفی آمریکا برنده جایزه پولیتزر شد.

او در کتاب جدیدش نوشته مأموران سرویس مخفی آمریکا گزارش داده‌اند «وانسا ترامپ»، همسر پسر بزرگ دونالد ترامپ با یکی از مأمورانی که برای حفاظت از جان خانواده‌ او منصوب شده بود قرار آشنایی گذاشت.

وانسا ترامپ مارس ۲۰۱۸ درخواست طلاق توافقی کرد و از «دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس‌جمهور سابق آمریکا جدا شد.

لئونینگ نوشته «تیفانی ترامپ» دختر رئیس‌جمهور سابق آمریکا که حاصل ازدواج او با دومین همسرش بود هم بعد از جدایی از نامزدش، «زمان زیادی را با یکی از مأموران سرویس مخفی آمریکا می‌گذارند.»

او در این کتاب نوشته مقام‌های سرویس مخفی از میزان نزدیکی روابط میان این دو نگران شده بودند.

مأموران سرویس مخفی آمریکا از برقراری روابط شخصی با کسانی که وظیفه حفاظت از جان آنها را به عهده دارند منع شده‌اند زیرا احساساتشان ممکن است در وظایف کاری‌شان اخلال ایجاد کند.

هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ از روابط مأموران سرویس مخفی با دختر و عروسش با خبر بوده یا خیر اما او بارها خواستار عزل کارکنان سرویس مخفی بوده و آنها را برای انجام وظایفشان نامناسب می‌دانسته است.

طبق گزارش این کتاب، ترامپ زمانی گفته است: «می‌خواهم این آدم‌های چاق کنار بروند. اگر نمی‌توانند از خیابان رد شوند چطور می‌خواهند از من و خانواده‌ام محافظت کنند.»

ارسال نظر: