کدخبر: 1087

فدراسیون فوتبال بالاخره کجا می‌رود؟

توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شستا در ابتدا موضوع چندان جدی تلقی نمی‌شد اما با انتشار اطلاعات تکمیلی مشخص شد این موضوع با وساطت و پادرمیانی قابل حل نیست و ظاهرا فدراسیون باید از ساختمان پرحاشیه خیابان سئول دل بکند.

 

با توجه به صدور سند رسمی به نام شستا، فدراسیون فوتبال در امسال مجبور به ترک ساختمان فعلی خواهد شد اما در خصوص مقصد ساکنان فعلی این ساختمان گمانه زنی هایی صورت گرفته است.

گفته می‌شود عزیزی خادم مذاکراتی داشته تا از طریق برخی روابط، ساختمانی در محدوده خیابان دزاشیب در شمال تهران را در اختیار بگیرد و بخشی از کمیته‌ها و کارکنان فدراسیون به این ساختمان منتقل خواهند شد.

همچنین بخش دیگری از کمیته‌ها به مرکز ملی فوتبال منتقل می‌شوند که البته فاصله قابل توجه این مرکز تا محدوده دزاشیب می‌تواند مشکلات تازه‌ای برای فدراسیون ایجاد کند.

فدراسیون دو واحد دیگر در خیابان سئول در اختیار دارد که البته مختص کمیته‌های فوتسال و سازمان لیگ فوتسال است و ساختمان سازمان لیگ هم در محدودی جنوبی سئول قرار گرفته که ظرفیتی برای میزبانی از کمیته‌های فدراسیون ندارد. بر این اساس فعلا گزینه دیگری روی میز نخواهد بود.

طرح ساخت ساختمان جدید فدراسیون که در زمان مهدی تاج کلنگ آن در مرکز ملی بر زمین خورده بود هم از وعده‌های دور از دسترسی بود که فعلا به مرحله تحقق و اجرا نزدیک نخواهد شد و تنها در حد چند تصویر و نقشه اولیه باقی مانده است. باید دید در نهایت سرنوشت فدراسیون بدهکار و خانه به دوش فوتبال در تلخ‌ترین مقطع تاریخی و با ماجراهای جنجالی پرونده ویلموتس و شستا به کجا می‌رسد.

البته نکته امیدوارکننده اینجاست که زمین مرکز ملی فوتبال به نام فدراسیون ثبت نشده و در صورت تحقق بخش باقیمانده مطالبات ویلموتس حداقل این بخش از سرمایه‌های فدراسیون و مجموعه پک از دست نمی‌رود.

 

ارسال نظر: