کدخبر: 1596

مهدی قائدی/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

مهدی قائدی در الاهلی دیده شده / جزئیات مهم

در حالی که دیشب فرهاد مجیدی رسما علام کرد که حضور مهدی قائدی در الاهلی امارات منتفی شده است اما یک رسانه امارتی ادعای عجیبی در این خصوصمطرح کرد.

مهدی قائدی چند روزی می شود که راهی دوبی شده است.در حالی که دیشب فرهاد مجیدی رسما علام کرد که حضور مهدی قائدی در الاهلی امارات منتفی شده است اما یک رسانه امارتی ادعای عجیبی در این خصوصمطرح کرد.

برنامه «اکشن نیوز» امارات مدعی شد که مهدی قائدی مهاجم ایرانی در تمرینات صبحگاهی شباب الاهلی در روز گذشته شرکت کرده است.

مهدی قائدی از هفته گذشته در دبی به سر می برد تا با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کند.

مهدی قایدی در مصاحبه ای اینطور گفته بود که از کودکی استقلابی بوده است و به این تیم علاقه داشته است و آرزوی بازی در این تیم را در سر داشته تا این که در هفدهم تیرماه سال ۱۳۹۶ پس از عملکردی درخشان در تیم ایرانجوان بوشهر، طی یک قرارداد ۵ ساله به خدمت تیم اصلی استقلال در می آید و برای اولین بار بازی در لیگ برتر را با استقلال کسب می کند.

بسیاری از هواداران او را نیمار ایران می دانند و به دلیل تکنیکی که دارد این لقب را برای او انتخاب کرده اند. البته خود او نیز در مصاحبه ای نیز گفته بود که الگو اش در فوتبال نیمار است و دوست دارد تا شبیه او بازی کند.

مهدی قایدی در مصاحبه ای گفته بود که هدف اش بازی در تیم ملی است و باید طوری در استقلال بازی کنم که بتوانم تیم فنی تیم ملی را برای دعوت از خودم متقاعد کنم.

در نتیجه درخشش مهدی قایدی در استقلال، تیم ملی فوتبال کشورمان از او برای حضور در تیم ملی دعوت می کند. این اتفاق در سال ۱۳۹۶ می افتد و در آن سال در تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان به میدان می رود و سه سال بعد به تیم ملی با مربیگری اسکوچیچ دعوت می شود.

ارسال نظر: