کدخبر: 12151

قیمت مرغ | قیمت مرغ تازه | قیمت ران مرغ

قیمت مرغ 21 تیر 1401 | مرغ امروز گران شده؟

افزایش قیمت تخم‌مرغ در حالیست که ناصر نبی پور، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران اخیرا در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده با توجه به اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در مرغداری حدود ٧٣ هزار تومان است، با احتساب کرایه حمل و سود برای فروشنده، قیمت ١٠٠ هزار تومان برای مصرف کننده منطقی است.

 قیمت مرغ امروز دوشنبه (۲۱ تیر ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.قیمت مرغ نوسان دارد. قیمت مرغ هرروز یک قیمت است.قیمت مرغ ثبات ندارد. قیمت مرغ هرروز منتشر می شود. قیمت مرغ و دیگری کالاهای اساسی این روزها در حتال افزایش است.بررسی های میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ و عبور آن از شانه ای ۱۰۰ هزار تومان است.

قیمت مرغ گرم امروز دوشنبه (۲۱ تیر ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. هر کیلو مرغ کامل تازه چقدر است؟ قیمت مرغ گرم در ۲۱ تیر ۱۴۰۱ به شرح زیر است (قیمت‌ها به تومان از سایت تحلیل بازار):

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۶۳,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۶۸,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۷۶,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۷۸,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۷۶,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۷۰,۰۰۰

بال کبابی ساده – بدون نوک بال

۵۷,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۴۴,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۵۱,۰۰۰

فیله مرغ

۹۹,۷۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۲۰,۰۰۰

شنیتسل بدون آرد

۹۱,۲۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۹۱,۲۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۷,۰۰۰

جگر مرغ

۱۳,۰۰۰

سنگدان مرغ

۱۸,۰۰۰

پای مرغ

۷,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۷۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۶۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۸۹,۰۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۵۵,۵۰۰

قیمت تخم مرغ از ۱۰۰ هزار تومان گذشت

مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ در سطح شهر است. مشاهدات میدانی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران حاکی از رسیدن قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ به محدوده ۸۵ تا ۱۰۰ هزارتومان است. این در حالیست که هفته گذشته قیمت آن ۸۰ تا ۸۵ هزارتومان بود.

افزایش قیمت تخم‌مرغ در حالیست که ناصر نبی پور، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران اخیرا در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده با توجه به اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در مرغداری حدود ٧٣ هزار تومان است، با احتساب کرایه حمل و سود برای فروشنده، قیمت ١٠٠ هزار تومان برای مصرف کننده منطقی است.وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های دامی و هزینه‌های تولید ادعا کرده که قیمت تمام شده تولید هر کیلو تخم مرغ بین ۴۴ تا ۴۵ هزار تومان است، اما هم اکنون میانگین قیمت فروش هر کیلوگرم تخم مرغ در مرغداری‌ها حدود ٣۵ هزار تومان است.

نبی پور همچنین ابراز کرده‌ که افزایش بیشتر قیمت تخم مرغ، مصرف کننده را تحت فشار قرار می‌دهد و منجر به کاهش قدرت خرید آنان می شود ولی تولیدکننده مقصر این مسئله نیست و دولت باید از مصرف کننده به نحو دیگری حمایت کند تا قدرت خرید آنها افزایش یابد.

ارسال نظر: