کدخبر: 14777

بهنوش بختیاری | عکس بهنوش بختیاری | بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری مادر نمی شود | گریه های بهنوش بختیاری دل همه را لرزاند

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در حرم امام رضا از محجبه شدنش گفت.

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی خبر از تغییر استایل داد. بهنوش بختیاری در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.بهنوش بختیاری از بچه دار نشدنش گفت. بهنوش بختیاری تا به حال عکسی از همسرش منتشر نکرده است. بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. 

آغاز بازیگری بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند.

بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.بهنوش بختیاری در فیلم هایی چون مهمان مامان ، روایت سه گانه، انتخاب ، ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

بهنوش بختیاری در دنیای اجرا

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است.برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری 

 

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.

ازدواج بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد. بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که بارها و بارها خانم بازیگر این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ عکسی از همسرش در رسانه ها و فضای مجازی وجود ندارد.یکی دیگر از عکس هایی که به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی شد تصویر بالا بود که متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری است.

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر بالا نوشت:

ایشون همسر من نیستن....همکار من در کمپانی هستن که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست...

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون

 

بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

زندگی نامه بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاریبهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند. بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

ارسال نظر: