کدخبر: 14811

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

بدشانسی گریبان استقلال را گرفت

خدا را شکر وضعیت پایم خیلی خوب است.

هافبک هجومی استقلال می‌گوید مصدومیتش ارتباطی با تمرینات فشرده ساپینتو ندارد. پس از اینکه سبحان خاقانی قراردادش را برای ۴ سال دیگر با استقلال تمدید کرد به معنای واقعی کلمه بدشانسی آورده و در همان بدو ورود ساپینتو به استقلال و شروع کار کادرفنی جدید، با پارگی رباط صلیبی مواجه شده تا برای حدود ۶ ماه از میادین دور بماند این درحالی است که این بازیکن بعد از عمل جراحی که به تازگی داشت روز گذشته برای تجدید دیدار با همبازینانش در تمرین استقلال حاضر شده و مورد استقبال آنها قرار گرفت هرچند ساپینتو هم برای دقایقی با او به گفت‌وگو پرداخت.

وی درباره شرایطش بعد از عمل جراحی گفت: «خدا را شکر وضعیت پایم خیلی خوب است. ۱۰ روزی می‌شود تمرینات فیزیوتراپی را شروع کردم و ان‌شاءالله از هفته بعد هم تمرینات را پرفشارتر می‌کنم تا با خواست خدا، همت خودم و دعای خیر هواداران بتوانم زودتر به میادین برگردم. در هر صورت مصدومیت هم جزئی از فوتبال است و باید با آن کنار بیایم و مسلما در این مدت دلم برای بازی با پیراهن استقلال تنگ خواهد شد.»

خاقانی با اشاره به حضورش در تمرینات استقلال تصریح کرد: «دلم برای فضای تمرینی و بازیکنان تیم تنگ شده بود و به همین دلیل سر تمرین حاضر شدم تا با رفقا دیداری تازه کنم و آنها هم لطف داشتند و استقبال گرمی را از من به عمل آوردند.»

وی درباره خوش‌وبش ساپینتو گفت: «او هم به من خیلی لطف داشت و برایم آرزوی موفقیت و سلامتی کرده و در صبحت‌هایی که داشتیم به من گفت منتظرت می‌مانیم و باید با پرقدرت برگردی.»

خاقانی با اشاره به اینکه در جریان این خبر نیست که به خاطر مصدومیت از لیست استقلال خارج می‌شود، تصریح کرد: «من تابع تصمیم باشگاه هستم. مصلحت و قسمت این بود که این فصل این اتفاقات بیفتد. ان‌شاءالله که خیر است و روزهای بهتری بعد از بازگشتم در انتظارم باشد.»

بازیکن مصدوم آبی‌ها درباره عملکرد سرمربی پرتغالی استقلال گفت: «من زیاد در تمرینات نبودم و همان روزهای ابتدایی مصدوم شدم اما وقتی با بچه‌ها صحبت کردم، فهمیدم که ساپینتو در تمرینات خیلی فشار می‌آورد و امیدوارم استقلال امسال با این مربی پرتغالی هم نتیجه لازم را بگیرد.»

خاقانی درخصوص اینکه گفته شده به خاطر تمرینات سنگین ساپینتو، به این وضعیت دچار شده است تاکید کرد: «این مسائل به هم مرتبط نیستند و من در همان روزهای نخست متاسفانه با این اتفاق تلخ مواجه شدم. اما در هر صورت تمرینات او اصولی است و این‌طوری نیست که برخی می‌گویند.»

وی در پایان گفت‌وگویش خطاب به هواداران استقلال اظهار داشت: «آنها به من محبت دارند و پیگیر حالم هستند. آنها در این مدت به من لطف داشتند اما در هر صورت این هم قسمت امسالم بود اما برای هواداران آرزو می‌کنم تا امسال هم با استقلال لحظات خوبی را داشته باشند.»

ارسال نظر: