کدخبر: 17444

زهرا عاملی مجری معروف خداحافظی کرد | تغییر چهره ناگهانی خانم مجری | زهرا عاملی چقدر خوشگله!

زهرا عاملی تصویر متفاوتی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که مورد توجه برخی از مخاطبان قرار گرفته است.

زهرا عاملی مانند برخی دیگر از مجریان تلویزیون پس از جدایی از این سازمان مدل پوشش خود را تغییر داد. زهرا عاملی متولد آذر 1367 در تهران می باشد ، زهرا عاملی ترانه سرا و مجری سابق تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته حامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد که بعنوان بازیگر ، نویسنده و حالا شاعر شناخته می شود. زهرا عاملی در بیمارستان آرش تهرانپارس بدنیا آمده است ، پدرش مرحوم رحمت الله عاملی کارمند بازنشسته سازمان انرژی اتمی می باشد.

زهرا عاملی متولد آذر 1367 در تهران ، ترانه سرا و مجری سابق تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد که بعنوان بازیگر ، نویسنده و حالا شاعر شناخته می شود. در بیمارستان آرش تهرانپارس بدنیا آمده است ، پدرش مرحوم رحمت الله عاملی کارمند بازنشسته سازمان انرژی اتمی می باشد. چند سال در سعادت آباد و کرج زندگی کرده و حالا ساکن محله پاسداران است.

شروع از تلویزیون زهرا عاملی

زهرا عاملی

در سال 1383 وقتی دختر 16 ساله بود وارد سازمان صدا و سیما شد و یکسال بعد کار اجرا را با برنامه محبوب نوجوانان بنام یخ در بهشت آغاز کرد. ایشان سپس سال 1389 اجرای برنامه «با ما اینجا» را برعهده داشت.

بیوگرافی زهرا عاملی ترانه سرا

زهرا عاملی ترانه سرا و بازیگر جنجالی و افشاگری علیه ضرغامی. از 16 سالگی بصورت غیرحرفه ای و از 18 سالگی بصورت حرفه ای با ترانه سرایی برای تیتراژ یک برنامه تلویزیونی با صدای احسان خواجه امیری فعالیت اش را ادامه داد.

ممنوع الکاری زهرا عاملی

زهرا عاملی

سال 1390 در جلسه گفتگوی صمیمانه مجریان با معاون سیما به علت انتقاد از ممنوعیت اجرای شاد بانوان توسط علی دارابی توبیخ و تا مرز اخراج پیش رفت.

ارسال نظر: