کدخبر: 17573

آزادی وریا غفوری حقیقت دارد؟

وریا غفوری سپس در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرده‌است. پرونده وریا غفوری بالاخره پس از چند هفته از جدایی اش از تیم استقلال، تعیین تکلیف شد.

خبری مبنی بر آزادی وریا غفوری در اینستاگرام منتشر شده است تاکنون صحت این خبر تائید نشده است. وریا غفوری متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع راست برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کرد. وریا غفوری کاپیتان اول استقلال تهران بود. وریا غفوری فوتبال حرفه‌ای را سال ۱۳۸۶ از پاس همدان آغاز کرد. وریا غفوری سپس در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرده‌است. پرونده وریا غفوری بالاخره پس از چند هفته از جدایی اش از تیم استقلال، تعیین تکلیف شد.

خبری مبنی بر آزادی وریا غفوری در اینستاگرام منتشر شده است تاکنون صحت این خبر تائید نشده است.وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شد.

شاید بدبین‌ترین هواداران استقلال هم تصور نمی‌کردند که وریا غفوری بعد از قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر، توسط باشگاه کنار گذاشته خواهد شد ولی این اتفاق در نهایت رخ داد تا وریا بعد از چند سال بازی کردن در استقلال، پیراهن این تیم را از تن درآورده و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. از همان زمان گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص تیم جدید غفوری مطرح شد ولی فولاد نخستین تیمی بود که به کاپیتان سابق آبی‌ها پیشنهاد داد و حتی جواد نکونام هم در مصاحبه‌ای تأکید کرد که اگر غفوری در استقلال نماند، آنها تمایل به جذب این بازیکن دارند.

ارسال نظر: