کدخبر: 17616

شهره لرستانی | مازیار لرستانی | عکس شهره لرستانی

شهره لرستانی سابق به دردسر افتاد | شهره لرستانی پشیمان شده؟

بیوگرافی جذاب و خواندنی شهره لرستانی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون به همراه عکسهای شخصی و فیلم شناسی او را ببینید.

شهره لرستانی پس از تصمیمی که چندی قبل گرفته، روزهای نه چندان خوبی را می‌گذراند و همچنان با حواشی دست و پنجه نرم می‌کند. این بازیگر حالا از دردسرهایی که مدام برایش پیش می آورند گله دارد و طی تماسی از ما می خواهد خبرهای نادرستی که درباره‌ی ازدواجش مطرح شده را تکذیب کنیم. شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.  شهره لرستانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر شهره ( مازیار ) لرستانی قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر شهره لرستانی در سال 1400 فوت کرده است.شهره لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد. 

گله و شکایت شهره لرستانی 

شهره لرستانی

با گله از وضعیت پیش آمده پس از  انتشار خبرهای دردسرساز، با علامت سوالی بزرگ می‌گوید: نمی دانم اینها شوخی‌شان گرفته است!؟ آن موقع که زن بودم حاشیه نداشتم و حالا هم می‌خواهم با آبرو زندگی کنم، واقعا برای من دردسر درست می کنند.

وی با ابراز گله از وضعیت موجود گفت: به دلیل انتشار اخبار حاشیه‌ای پس از تصمیمی که گرفتم، به من شناسنامه نمی‌دهند. من به واسطه‌ی همین دردسرها هیچ‌کاری نمی‌توانم انجام دهم.

لرستانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت  با پیشنهاد کاری برای ایفای نقش در فیلم ها و سریال ها مواجه بوده است؟ تصریح کرد: تا شناسنامه نگیرم نمی توانم کاری کنم که فعلا به دلیل مشکلات حاشیه ای که برایم پیش آمده این اتفاق ممکن نیست.

او به حاشیه های اخیر و اخبار نادرست درباره‌ی ازدواجش اشاره و تاکید می کند که هرگونه خبری درباره‌ی ازدواجش را قویا تکذیب می کند. شهره لرستانی عکس زیر را با اسم ودود لرستانی از خود منتشر کرده است. و عده ای زیر پستش به تغییر جنسیت او اشاره کرده اند.

جریان تغییر جنسیت شهره لرستانی چیست؟

شهره لرستانی

ماجرای تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی پس از شایعه فروتن خبری است که در فضای مجازی دست به دست می شود. اگرچه شهره لرستانی هنوز واکنشی به این خبر تغییر جنسیتش نشان نداده است ، اما به احتمال زیاد وی نیز مانند محمدرضا فروتن خبر تغییر جنسیت را تکذیب می کند.

واکنش به تغییر جنسیت شهره لرستانی

شهره لرستانی

موضوع از این قرار است که زهرا کشوری یکی از خبرنگاران روزنامه ایران با انتشار توییتی در واکنش به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن نوشت :

“محمدرضا فروتن دکترای روانشناسی داره و توی 52 سالگی تصمیم می گیره تغییر جنسیت بده! حتی عجیب تر از تغییر جنسیت شهره لرستانی. بازیگر فیلم های قرمز و شب یلدا! البته سال هاست که فروتن بازی خوبی نداشته. شاید یکی از دلایلش همین وضعیت روحی ش بوده.”

پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. یک خواهر و یک برادر دارد ، نام کاملش «شهره صالحی لرستانی» است که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم.

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی

شهره لرستانی

 خبر تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی در شبکه های مجازی دست به دست شد که البته با بررسی های به دست آمده درست به نظر نمی رسد. زهرا کشوری (روزنامه نگار) در توئیت خود نوشته بود :

«بسیاری از دوستان خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی را هم رد می کنند و معتقدن پوشش مردانه ایشان دلیلی بر تغییر جنسیت شان نیست. برخی هم اعتقاد دارند تغییر جنسیت بازیگر دیگری باعث این ذهنیت شده.»

بعد از منتشر شدن خبر جنجالی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی زود به داغ ترین موضوع فضای مجازی تبدیل شد ، خبری نامفهوم نیز از تغییر جنسیت شهره لرستانی هم دست به دست شد.

روز گذشته باز هم یک خبرنگار در توئیتر مدعی شد که شهره لرستانی بازیگر پرسابقه کشورمان تغییر جنسیت داده است ، این خبر خیلی زود باعث ایجاد سوال در ذهن مخاطبین شد که آیا شهره لرستانی دیگر بازیگر مطرح کشور نیز در گذشته تغییر جنسیت داده؟ سوالی که جوابی برای آن نبود ، به طوری که بعد از بالا و پایین کردن گوگل هیچ خبری مبنی بر تغییر جنسیت این خانم بازیگر یافت نشد و بعد از رجوع دوباره به توییت خانم زهرا کشوری متوجه شدیم که این توییت توسط نگارنده پاک شده و توییت دیگری بدون اشاره به این موضوع در صفحه خانم کشوری منتشر شد. این خبر به علت نا آگاهی و اشتباه خانم کشوری منتشر شد و خود او نیز این اشتباه را تصحیح کرد.

البته تصاویری نیز از شهره لرستانی با تیپ و پوشش مردانه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می شود که به نظر می رسد بیشتر یک تست گریم باشد تا موید تغیر جنسیت.

ارسال نظر: