کدخبر: 2404

هواشناسی|هشدار هواشناسی|هشدار هواشناسی به این استان ها

هشدار هواشناسی به این استان ها| برف و باران در راه است

سازمان هواشناسی امروز پنجشنبه در بخش‌هایی از جنوب کشور از جمله خوزستان و اصفهان، بارش باران، رعد و برق، وزش باد موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی کرد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، امروز پنجشنبه در بخش هایی از خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد بارش باران و رعد و برق، وزش باد موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

همچنین در بخش هایی از خراسان جنوبی، لرستان، ایلام و کرمانشاه بارش پراکنده انتظار می رود. جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت.

شنبه فعالیت سامانه بارشی محدود به نوار جنوبی کشوردر استان های بوشهر، جنوب فارس، هرمزگان خواهد بود و با خروج سامانه از کشور در بخش هایی از خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده انتظار می رود.

یکشنبه سامانه جدیدی با شدت بارش بیشتر از جنوب غرب کشور وارد می شود و نیمه جنوبی و غرب کشور را در بر می گیرد. دوشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی افزایش یافته و در غالب مناطق کشور بارش ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است طی سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کاهش کیفیت هوا به دلیل انباشت آلاینده های جوی انتظار می رود.

ارسال نظر: