کدخبر: 9440

قیمت پراید/پراید 111/قیمت پراید 131

قیمت پراید امروز | قیمت پراید 6 شهریور 1401 | پراید 111 چقدر شد؟

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

امروز (یکشنبه 6 شهریور 1401)  قیمت پراید در بازار اعلام شد.قیمت پراید در روزهای اخیر با کمی کاهش قیمت روبرو شد؛ هر چند که واردات خودرو به کشور، آزاد شده ولی قیمت پرایدپراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پراید پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت پراید به بالای 200 میلیون تومان رسیده است. 

در روزهای گذشته به دلیل انتشار اخبار ناامیدکننده از مذاکرات، شرایط بازار خودرو متفاوت و قیمت‌ها افزایشی شد. این افزایش هم در بازار ارز و هم در بازار خودرو قابل مشاهده است. بیشترین موضوعی که قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برجام و بحث واردات است.قیمت خودرو صفر داخلی روز بکشنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز بکشتبه، ۶ شهریور ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز امروز با قیمت ۴۰۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات هم با دو میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به قیمت ۵۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز، در قیمت ۲۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک هم امروز در قیمت ۵۷۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در روزهای اخیر به دلیل انتشار اخبار ناامیدکننده از مذاکرات، قیمت‌ها رو به افزایش است. این افزایش را هم در بازار ارز و هم در بازار خودرو می‌توان دید. به نظر می‌رسد انتشار نتیجه نهایی برجام همچنان زمان‌بر و فرسایشی باشد. حتی فکر نمی‌کنم تا هفته آینده نیز خبر قطعی از نتیجه مذاکرات منتشر شود.

او درباره واردات خودرو نیز بیان کرد: واردات خودرو هم که قرار بود از شهریور ماه اجرایی شود، به آذر ماه موکول شد. این مساله نیز روی بازار خودرو و قیمت‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود. من فکر می‌کنم قیمت‌ها تا پایان هفته اندکی افزایش شود. چون اکنون عرضه و تقاضا در بازار تقریبا هماهنگ شده و اینگونه نیست که بگوییم تقاضا بیشتر است. پس بیشترین موضوعی که قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برجام و بحث واردات است.

ارسال نظر: