کدخبر: 17727

وام| وام جدید

وام مهم برای این افراد| خبر خوش برای متقاضیان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گفت: به کارکنان دولت تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات صنایع دستی اعطاء می شود.

 وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است.

پویا محمودیان، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: به کارکنان دولت تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات صنایع دستی اعطاء می شود.

وی افزود: میزان تسهیلات در مرحله نخست ۳۲۰ میلیارد تومان، با نرخ ۱۲ درصد و از طریق کارت اعتباری تا سقف ۱۰ میلیون تومان و حداقل مبلغ درخواستی ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

محمودیان گفت: در مرحله نخست این طرح برای تمامی کارکنان و نهادهای وزارتخانه‌های دولتی اجرا می‌شود و پس از بهار ۱۴۰۱ مرحله به مرحله عمومیت پیدا می‌کند.

این مسئول بیان کرد: متقاضیان مجاز هستند از فروشگاه‌های تخصصی و بازارگاه‌های اینترنتی با کارت اعتباری (مگا کارت) اقدام به خرید کنند؛ باز پرداخت این تسهیلات با یک ماه تنفس و با اقساط۱۲ ماهه از حقوق ماهانه آنها کسر می‌‍‌شود.

 

ارسال نظر: