کدخبر: 20450

خرید ساعت کاسیو مردانه

ساعت کاسیو مردانه یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایران است که افراد زیادی یا یک مدل از آن را داشتند یا به فکر خرید یک ساعت با این برند هستند. کسانیکه از برند کاسیو شناخت داشته باشند، می‌دانند که ساعت‌های این برند کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد همچنین تنوع قیمتی و مدلهای این برند، به شما کمک می‌کند تا نزدیکترین ساعت را به ایده‌آل خود انتخاب کنید. مدلهای مختلف کاسیو برای موقعیت‌های گوناگون طراحی شده است، مثلا برای موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی ساعت طراحی کرده یا برای موقعیت‌های ورزشی و روزمره هم به همچنین. اما برای اینکه بتوانید یک ساعت مردانه کاسیو بخرید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی که احتمالا موقع خرید نیازتان می‌شود را بدانید.

 

ساعت کاسیو مردانه رسمی و نیمه رسمی

پیش خرید ابتدا بهتر است با محصولات مختلف کاسیو و کلکسیون‌های آن آشنا بشوید. سری ساعت‌های رسمی و نیمه رسمی کاسیو به ادیفایس مشهور است. ساعت‌های ادیفایس با طراحی دقیق و کیفیت بسیار خوب از جمله ساعت‌هایی است که توجه آقایان زیادی را به خود جلب می‌کند. سه موتوره بودن اغلب مدلهای این سری و همچنین تمام استیل بودن بدنه و بند ساعت از دیگر مزایای این سری است. سری ادیفایس کاسیو، مخصوص آقایان است و اگر بدنبال یک ساعت رسمی یا نیمه رسمی و حتی درگاهی موارد ساعت‌های روزمره یا حتی مناسب برای استایل‌های اسپرت هستید، می‌توانید یک ادیفایس بخرید.

معمولا قیمت‌های این دسته از کاسیو به نسبت ساعت‌های با برند دیگر با همین کیفیت کمی ارزان‌تر و اقتصادی‌تر است که همین هم باعث شده تا افراد زیادی در دنیا عاشق این سری از ساعت‌ها بشوند. از این سری ازساعت‌ها می‌توان بعنوان بهترین سری ساعت‌های مردانه کاسیو نام برد. در برخی از مدلهای این ادیفایس که قیمت بالاتری دارند، امکان اتصال از طریق گوشی به ساعت هست که می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود تنظیمات ساعت را انجام دهید. این قابلیت هم طرفداران خاص خود را دارد، کسانیکه می‌خواهند همه چیزشان خاص باشد می‌توانند با چنین ساعتی متمایز بودن خودشان را نشان دهند.

 

ساعت جی شاک مردانه کاسیو

سری جی شاک کاسیو نیز یکی از سری‌های محبوب در دنیاست. جی‌شاک کاسیو نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر دنیا بسیار محبوب است و هرکسی بکه دنبال خرید ساعت کاسیو مردانه اسپرت و یا ساعتی مناسب برای ورزش‌های مختلف باشد قطعا اولین و بهترین انتخابش جی‌شاک خواهد بود. مهم‌ترین مزیت این سری مقاوم در برابر ضربه بودن آن است که برای افرادیکه به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند بسیار مناسب است. در کنار مقاوم بودن در برابر ضربه این ساعت‌ها ضدآب 200 متر هستند که برای برخی از غواصی‌ها نیز مناسب است.

از دیگر ویژگیهای این سری می‌توان به داشتن سنسورهای مختلفی مانند: دماسنج، ارتفاع سنج، گام شمار، جهت‌نما، میزان کالری مصرفی و... اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها کاربرد مخصوص به خودش را دارد و برای کاربرد خاصی تعبیه شده است. جیشاک نیز به مانند ادیفایس برخی مدلهای آن قابلیت اتصال از طریق بلوث به گوشی را دارد که برای یک ساعت اسپرت گزینه بسیار خوبی است.

ساعت کاسیو مردانه قدیمی

یکی از مدلهای معروف کاسیو که از سالهای دور در بازار ایران وجود داشته و همچنان هم این شرکت این مدلها را تولید و روانه بازار می‌کند می‌توان به سری نوستالژی(VINTAGE) یا به اصطلاح قدیمی آن اشاره کرد. این سری از ساعت از گذشته حتی در زمان نوجوانی و جوانی خیلی‌ها مورد پسند بود و همچنان هم یکی از پرفروش‌ترین مدلهای کاسیو است. از ویژگیهای این سری می‌توان به کامپیوتری بودن آن، داشتن آلارام ساعت، کرنومتر، تقویم و... اشاره کرد که در نوع خود بسیار کاربردی است. قیمت مقرون به صرفه این مدل نیز از جمله مزیت‌های آن بحساب می‌آید.

ساعت مردانه کاسیو جنرال

ساعت کاسیو جنرال یا همان کاسیو ساده یکی دیگر از خانواده‌های کاسیو است که خود این سری هم مدلهای اسپرت دارد و هم مدلهای رسمی و هم روزمره. کسانیکه بدنبال ساعت با کیفیت خوب و برند هستند اما نمی‌خواهند هزینه زیادی کنند بهترین پیشنهاد برایشان همین سری ازی کاسیو است. برای خرید ساعت کاسیو مردانه سری جنرال انتخاب‌های زیادی خواهید داشت و خود این تنوع در ساعت‌ها باعث می‌شود که اکثرا افراد ساعت باز و یا علاقه‌مند به ساعت یکی از این مدلهای اقتصادی کاسیو را تهیه کنند و در سبد ساعت‌های خود نگه دارند.

ساعت کاسیو مردانه را از کجا تهیه کنم؟

برای اینکه ساعت مردانه کاسیو بخرید پیشنهاد میکنیم که از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید کنید. متاسفانه در بازار ایران مدلهای تقلبی این ساعت‌ها زیاد است و در صورتیکه آشنایی زیادی با ساعت ندارید بهتر است برای اطمینان خاطر از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا دچار ضررهای ناشی از تقلبی بودن آن نشوید. در هنگام خرید نیز به گارانتی محصول توجه کنید که گارانتی رسمی شرکت وارد کنند کالا را داشته باشد تا در صورتیکه ساعت به مشکل خورد، بتوانید با مراجعه به شرکت وارد کننده، خدمات پس از فروش دریافت کنید.ید‌آ

 

ارسال نظر: