کدخبر: 17005

الناز حبیبی|الناز حبیبی عکس| الناز حبیبی بیوگرافی

ازدواج لاکچری الناز حبیبی با بازیگر معروف|عکس دیده نشده از الناز حبیبی

انتشار تصویری از ارسلان قاسمی و الناز حبیبی با لباس عروس با لباس عروسی در سفره عقد که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، شایعاتی را پیرامون این دو بازیگر سینما و تلویزیون رقم زده است.

الناز حبیبی هنرپیشه دهه شصتی اما ریز نقش سینما و تلویزیون می باشد که از کودکی وارد دنیای هنر و بازیگری شده است.الناز حبیبی چهره  بانمک و زیبایی دارد که اغلب هم به همین دلیل به او نقش دختران پر جنب و جوش و شیطون را می دهند. الناز حبیبی از فعالان اینستاگرام است و اتفاقا هواداران بسیاری هم دارد. الناز حبیبی دارای شخصیتی بی حاشیه است و همانند بازیگرانی چون سحر قریشی به دنبال دردسر و خبرسازی نیست. در ادامه به بیوگرافی الناز حبیبی می پردازیم.

15426577

الناز حبیبی2

بیوگرافی الناز حبیبی

اما موردی که توجه کاربران را به خود جلب کرد حضور برادر خوش قد و قامت خانم بازیگر بود که الناز در کپشن او را معرفی نکرد و از قضا هم پیج برادرش تیکه دوم فامیلی شان را روی پیج گذاشته بود و این ابهام که این آقا کیست که الناز خانم در آغوششه ایجاد شد.

درآمد نجومی الناز حبیبی

الناز حبیبی

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. در ادامه تصویر این بازیگر جوان را مشاهده می کنید که در کپشنش پیج عینک را تگ کرده است!

الناز حبیبی

ارسال نظر: