کدخبر: 8957

یارانه| یارانه معیشتی|خبر خوش یارانه ای

خبر خوش یارانه ای| زمان واریز یارانه جدید اعلام شد

مبلغ یارانه نقدی معمولا هرسال افزایشی می شود.مطالب بیشتر درباره یارانه نقدی را در ادامه می خوانید.

اخبار زیادی در خصوص افزایش مبلغ یارانه نقدی در چند وقت اخیر شنیده شده است اما این مبلغ قطعی یارانه نقدی از طرف دولت و یا مجلس هنوز اعلام نشده است.یارانه نقدی اسفند ماه با شرایط جدید در 20 ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.مرحله یکصد و سی‌ و دوم یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه، روز چهارشنبه (۲۰ بهمن ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال است.یارانه نقدی یکی از کمکهای دولت برای کمک سرپرستان خانوار است.یارانه نقدی برای کمک به خانواده هایی با درآمد پایین یا متوسط است.خانواده های پردرآمد به یارانه نقدی نیازی ندارند و باید این مساله مدیریت شود.مبلغ یارانه نقدی معمولا هرسال افزایشی می شود.مطالب بیشتر درباره یارانه نقدی را در ادامه می خوانید.

وزیر کار با اشاره به ابهامات پرداخت یارانه معیشتی به مناسبت ۲۲ بهمن گفت: دهک بندی که انجام شد به دلیل برخی محدودیت‌های اطلاعات در سامانه‌ها٫ محتاطانه انجام شده است.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای که با موضوع تعاون و همدلی برگزار شد، گفت: در سومین روز از چهارمین سال گام دوم انقلاب هستیم. هنر یکی از ابزارهای بسیار اساسی در گام دوم انقلاب برای تحقق آرمان‌های ایجاد تمدن نوین اسلامی و جامعه مهدوی است.

ارسال نظر: