کدخبر: 636

قتل/علت قتل/اخبار حوادث

اخبار روز : جسد خونی مرد میانسال کنار پل پیدا شد/ ماجرای قتل چیست؟

مرد 50 ساله در بابل به قتل رسیده است.

جانعلی_تنکابنی_بندپی مرد ۵٠ ساله اهل روستای سیاهکلامحله و ساکن محله کمانگرکلا بابل که روز جمعه ۱۲ شهریور مفقود شده بود.

جسد بی‌جانش با اصابت گلوله به سر روز بعد در حوالی پل درزی‌کلا در انتهای جاده ساحلی بابل در حاشیه بابل‌ رود کشف شد این مرد به قتل رسیده است.

قتل وحشتناک در شمیرانات

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری ۲ نفر قاتل فراری که حدود ۴ ماه پیش در شمیرانات استان تهران فردی را به قتل رسانده بودند، در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان خبر داد.

 سعید گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع قتلی در اردیبهشت ماه سال جاری در شمیرانات تهران، تحقیقات تخصصی پلیس در این خصوص آغاز شد.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیس آگاهی پایتخت، محل اختفای ۲ نفر از عاملان این قتل در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شدند .

با حضور تیمی از مأموران این پلیس و با همکاری مأموران پلیس خنداب، برنامه ریزی عملیاتی دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب تصریح کرد: در یک عملیاتی مشترک پلیس، هر ۲ متهم این پرونده در یک خانه باغ در یکی از روستاهای شهرستان دستگیر و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران پلیس آگاهی فاتب شدند.

دعوای دسته جمعی به قتل ختم شد 

قتل

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی نقده گفت: عاملان درگیری در روستای ساخسی تپه این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی دستگیر شدند.

رسول نوعی روز شنبه اظهار داشت: پنج نفر روز گذشته (جمعه) در این نزاع دسته‌ جمعی در روستای ساخسی تپه نقده زخمی و یک تن نیز کشته شده است.

وی ادامه داد: علت درگیری در این روستا، بروز اختلاف بین طرفین نزاع، باز کردن درب منزل به کوچه بوده است که این اتفاق منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از اهالی منطقه شده بود.

وی اظهار داشت: دادستانی شهرستان نقده به محض اطلاع، بلافاصله دستور ویژه ای برای رسیدگی سریع به پرونده این نزاع دسته جمعی صادر کرده است.

ساخسی تپه  در ۱۵ کیلومتری شهرستان نقده واقع شده است.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی بوده و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.

قتل و درگیری طایفه ای

​رئیس پلیس اهواز گفت: درپی وقوع یک فقره نزاع طایفه ای منجر به قتل در منطقه کمپلو اهواز ، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور بموقع ماموران پلیس قاتل و یک نفر دیگر در این رابطه دستگیر و نزاع طایفه ای خاتمه یافت.

سرهنگ دالوند اظهار داشت:تلاش جهت دستگیری سایر عوامل نزاع و درگیری  کماکان ادامه دارد .

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی، عاملان قتل زنی جوان در شهرستان بوشهر کمتر ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار حیدر سوسنی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع قتل زنی جوان در شهر عالیشهر، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی همسر و زن جدید همسرش، بر اثر اصابت چاقو و شیشه در شهر عالیشهر به قتل رسیده است.

قتل یک زن در دعوای خانوادگی 

قتل

فرمانده انتظامی استان بوشهر ابراز داشت:کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کرده و با توجه به اسناد و ادله موجود توانستند دو نفر عامل قتل را که به قصد مخفی شدن در حال متواری شدن به سمت شهرستان مشهد بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

سوسنی تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند در ادامه تحقیقات باتوجه به اظهارات شهود و مستندات کشف شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به قتل این زن با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

قتل شوهر به دست زن 34 ساله 

قتل

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که متهم  جسد شوهرش را درون کمد لباس اتاق خواب دخترش مخفی کرده سپس از یک مرد در سایت دوست یابی برای جابه جایی جسد شوهرش درخواست کمک کرده بود و این مرد پس از دستگیری به ماموران پلیس بیان کرد که جسد قربانی را درون کمد لباس دیده و متهم از وی خواسته تا جسد را درون صندوق عقب خودرواش قرار دهد تا خودرو را به مکانی دور برده و به آتش بکشد .

با اظهارات فرزندان متهم و قربانی و مردی که ادعا می کند با متهم در سایت دوست یابی آشنا شده ماموران پلیس زن 34 ساله را به جرم قتل ، سوء استفاده ازفرزندانش ، کودک آزاری و تلاش برای فریب ماموران پلیس بازداشت کرد.

ارسال نظر: