کدخبر: 13366

راهنمای آشنایی با 7تا از پرطرفدارترین برندهای عینک در دنیا!

برند عینک آفتابی و نقش آن در تعیین کیفیت این محصول حساس اهمیت زیادی دارد. در حالی که روز به روز بر تعداد نمونه‌های تقلبی و ضعیف این محصولات در بازارها افزوده می‌شود، یکی از راه‌های کسب اطمینان در تهیه عینک آفتابی اصل و با کیفیت می‌تواند انتخاب با توجه به نام و اعتبار برندهای مشهور باشد.

به‌علاوه چنین نمونه‌هایی از زیبایی و اصالت بالاتری برخوردار بوده و به‌دلیل به‌کارگیری متریال مرغوب در ساخت، دوام بیشتری نیز دارند.

مجموعه این عوامل باعث شده توصیه به تهیه عینک آفتابی برند، به‌عنوان بخشی از پروسه موفقیت در خرید یک محصول ایده‌آل به‌شمار آید.

برند عینک آفتابی: زیبایی و کیفیت در یک قاب!

استفاده از عینک آفتابی که زمانی بیشتر نشانه پیروی از مد و استایل خوش‌پوشی بود، امروزه علاوه بر زیبایی نقش مهمی در سلامتی افراد نیز پیدا کرده است. پیشگیری از مضرات اشعه آفتاب در بخش ماوراء بنفش و تاثیر آن بر قرنیه چشم که با عوارض سنگینی همراه است نخستین و بیشترین انتظاری است که از خرید عینک آفتابی داریم. در وهله بعد، عینک از اصلی‌ترین اکسسوری‌های خوش‌پوشان به‌شمار آمده و نقش مهمی در تکمیل استایل اهالی مد دارد. بر این اساس زیبایی و شیک بودن آن نیز مد نظر بوده و بخشی از پروسه انتخاب را شامل می‌شود.

برند عینک آفتابی موردی است که در صورت داشتن امتیازات ویژه می‌تواند نقش مهمی در انتخاب نهایی داشته باشد. با وجود تنوع نمونه‌های موجود در بازار، اغلب تنها عینک‌های برند می‌توانند به‌خوبی نیاز کاربران را در عرصه زیبایی و کیفیت تامین کنند.

آشنایی با 7 برند برتر در فیلد کاری عینک آفتابی!

  • ری‌بن: این برند نامدار جهانی را همه می‌شناسند و معرفی آن می‌تواند بیشتر جنبه تکرار یک نام پرآوازه در دنیای عینک‌های آفتابی را داشته باشد. محصولی که بی‌اغراق حرف اول در زیبایی و کیفیت را زده و در زمینه عرضه جهانی نیز محدودیت ندارد.

علاوه بر این، کیفیت بالای محصولات Ray Ban که با رضایت بالای کاربرای همره است، تا جایی که خرید عینک‌های آفتابی با این نشان معروف، همواره نشانه‌ بالاترین درجه از مد و استایل روز دنیا بوده و معرف شیک‌پوشانی است که بهترین‌های مد روز را برمی‌گزینند.  

ری بن در مدل‌های خلبانی یا Aviator، کلاسیک کلاب‌مستر یا Clubmaster Classic، ویفرر Wayfarer و... تولید و عرضه شده و به‌خوبی نیاز افراد به عینک شیک و باکلاس آفتابی را در موقعیت‌های مختلف تامین می‌کند.

علاوه بر استایل زیبای این برند عینک آفتابی، کیفیت بالای لنز این محصول که از کریستال تهیه می‌شود از نظر بصری بسیار بالا بوده و قادر است نور را به حد لازم و دلخواه پولاریزه و از ورود اشعه مضر UV به چشم پیشگیری نماید.البته نکاتی مانند ظرافت دسته‌ها و حساسیت و شکنندگی بالای شیشه‌های نازک و باکیفیت ری بن نیز از مواردی هستند که هنگام خرید تولیدات این برند باید مد نظر قرار گیرد.

  • پرادا: یکی دیگر از برندهای سرشناس عینک آفتابی پرادا (Prada) محصول ایتالیاست که در با ارائه 3 محصول لینیا روسا (Linea Rossa)، هریتژ (Heritage) و سوئینگ (Swing) به شهرت و محبوبیت رسیده و امروزه طرفداران زیادی در دنیا دارد. علاوه بر زیبایی ظاهری و طراحی قوی در این برند عینک آفتابی، کیفیت مثال زدنی قاب، شیشه و دسته‌ها در این برند نیز تحسین برانگیز بوده و در بسیاری موارد از طرف سلیر شرکت‌های سازنده تقلید و الگوبرداری می‌شود. در ادامه کار این برند، عینک آفتابی میو میو (Miu Miu) توسط کوچک‌ترین نوه موسس این شرکت تولید و عرضه شد تا بار دیگر با تنوع رنگ و زیبایی، نگاه‌ها را به سوی این برند معتبر و صاحب‌نام جلب کند.
  • ورساچه: عینک ورساچه را می‌توان برند سلبریتی‌ها و افراد مشهور نامید. برندی با کیفیت و شهرت جهانی که در تنوع مدل از VE4292 Acetat تا دابل بریج به تولید عینک‌های شیک و باکلاس پرداخته و توانسته به‌خوبی رضایت کاربران را جلب نماید. این برند که در سال 2003 مجوز فعالیت دریافت کرد، خیلی زود در ردیف بهترین‌های برند عینک آفتابی قرار گرفته و به نمونه‌ای شیک و جذاب با طرفداران زیاد تبدیل شده است.
  • دیور: عینک دیور (Dior) تولید کننده محصولات عینک آفتابی زنانه در کشور فرانسه است که با سابقه طولانی قریب به یک قرن در کنار تولید مجموعه اکسسوری‌هایی نظیر لباس و جواهرات توانسته رضایت کاربران خود را به تمامی جلب نماید.

این برند عینک آفتابی با مدل‌های فلانل (Flanelle)، پلار (Polar)، کلاب (Club) و ترند (Trend) و تنوع بیشتر در خدمت مشتریان بوده و الزامات کاربردی آنها را تامین می‌کند.

2

قاب‌های فلزی و پلاستیکی نازک و طراحی قوی و ظرافت بی‌نظیر را می‌توان از مشخصه‌های کلاس کاری این برند عینک دانست.

  • اوکلی: برند عینک آفتابی (Oakley) نمونه‌ای از محصولات پرطرفدار عینک مردانه به‌ویژه بین ورزشکاران است که در تنوع مدل‌های گاسکان پریزم (Gascan Prizm) لمونت پریزم سافایر (Elmont Prizm Sapphire)، هولبروک (Holbrook) و... تولید و عرضه شده و و طرفداران زیادی را به محصولات خود جلب نموده است.

دامنه وسیع دید پیرامونی، شفافیت بالای دید و مقاوم و نشکن بودن این نوع عینک در برابر ضربه آن را برای افراد فعال و ورزشکاران مناسب نموده و به محبوبیت رسانده است.

کاربرد پلی کربنات و تیتانیوم در تولید این نوع عینک آفتابی نیز بر کیفیت این محصولات افزوده و دوام و مقاومت آنها را بیشتر نموده است.

  • پرسول: این برند عینک آفتابی ساخت ایتالیا با قدمت بیش از یک قرن (حدود 120 سال) در تولید انواع عینک آفتابی از مشهورترین برندهای این فیلد کاری است که به‌ویژه تولیدات باکیفیتی برای ورزشکاران عرضه می‌کند. وضوح دید و مقاومت بالا در برابر ضربه از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند بوده و مدل‌های متال کپسول Metal Capsule و کامبو اولوشن Combo Evolution از معروف‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات آن به‌شمار می‌آیند.
  • تام فورد: برند عینک آفتابی (Tom Ford) از محصولات پرطرفدار در امریکاست که با ارائه مدل‌های خلبانی، ویفرر و گربه‌ای در سال 2007 به شهرت رسیده و در تولیدات خود ظرافت، زیبایی و دوام را سرلوحه کار قرار داده است.

این برند مردانه امروزه به یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان عینک آفتابی ضد اشعه UV تبدیل شده که در تولید نمونه‌های عینک طبی نیز فعال است.

و در پایان...

دنیای برندهای معروف عینک آفتابی بسیار زیبا و دیدنی است. تنوع بالا در کنار کیفیت و زیبایی، این محصولات را به اکسسوری‌های کاربردی و پرطرفدار تبدیل نموده که مصرف کنندگان در همه تیپ‌ها و موقعیت‌های اجتماعی را به سمت و سوی خود جلب می‌کنند.

خرید این محصولات و سایر نمونه‌های دلخواه و انتخابی خود را در فروشگاه عینک فراشاد تجربه نموده و بهترین‌ برندهای سرشناس روز دنیا را از این مرکز تخصصی تهیه نمایید.

 

ارسال نظر: