کدخبر: 15369

معرفی بهترین فیلم و سریال های ایرانی برای تماشای آنلاین و دانلود

 

امروزه با روی کار آمدن شبکه های آنلاین نمایش خانگی، دیدن فیلم و سریال بسیار آسان تر از گذشته است. فیلیمو که یکی از موفق ترین این شبکه ها به شمار می آید، با بارگذاری تعداد زیادی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، امکان تماشای آنها را به همراه خانواده فراهم کرده است.

 

از مجموعه سریال های ایرانی جذابی که از پلتفرم فیلیمو پخش شده و یا در حال پخش هستند، می توان به یاغی، روزی روزگاری مریخ، جیران، زخم کاری، درمانگر، جوکر، جادوگر، ساخت ایران 3 و... اشاره کرد. شما می توانید برای تماشا و دانلود سریال روزی روزگاری مریخ فیلیمو یا مجموعه های دیگر، از طریق سایت یا اپلیکیشن آن اقدام نمایید. در ادامه با معرفی بهترین فیلم و سریال های ایرانی، با ما همراه باشید.

یاغی؛ پرطرفدار ترین سریال ایرانی فیلیمو

این سریال ایرانی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی، در سال 1401 در ژانر های اجتماعی و خانوادگی، ساخته شد. مجموعه نمایش خانگی یاغی، اقتباسی از رمان سالتو اثر مهدی افروز منش می باشد. از دلایل محبوبیت بسیار سریال یاغی، می توان به نقش آفرینی بی نقص بازیگران، شخصیت پردازی فوق‌العاده، حضور ستارگانی همچون پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و فیلمنامه قوی آن اشاره کرد.

یاغی لقب نقش اصلی سریال با نام جاوید و نقش آفرینی بسیار خوب «علی شادمان» می باشد. داستان این سریال، در مورد سختی هایی است که جاوید در زندگی خود به عنوان یک ورزشکار با آنها روبرو می شود. در مسیر حل مشکلات، افرادی با وضعیتی بدتر و با بهتر از جاوید با او همراه می شوند. برخی از این افراد فقط باعث بیشتر شدن مشکلات جاوید شده و بعضی دیگر، به حل آنها کمک می کنند.

از بازیگران دیگر این سریال، می توان به امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی فر و جواد خواجوی اشاره کرد. در بین عوامل سازنده این فیلم نیز، در تیم نویسندگان اسامی آشنایی مانند پدرام پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت به چشم می خورد. جالب است بدانید که این تیم نویسنده، تجربه بسیار موفق شنای پروانه که رکورد های بسیاری به ثبت رسانده را نیز در کارنامه خود دارند. این سریال مهیج، پنجشنبه ها ساعت 8 صبح، از فیلیمو منتشر می شود.

سریال فانتزی روزی روزگاری مریخ

سریال ایرانی روزی روزگاری مریخ به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی با ژانر کمدی و فانتزی ولید و در سال 1401 از فیلیمو منتشر شد. این سریال خنده دار، اسپین آف سریال قدیمی مسافران به کارگردانی رامبد جوان می باشد. داستان روزی روزگاری مریخ، حول اتفاقاتی می چرخد که در فضا و کره مریخ اتفاق می افتد.

12

جالب ترین ها: دانلود سریال روزی روزگاری مریخ

نقش اصلی این سریال ناصر، خلافکاری خرده پا و بسیار بدشانس می باشد. او که همیشه در شرط هایی که می بندد بازنده است، می خواهد بزرگ‌ترین و آخرین قمار زندگی خود را انجام دهد. البته او باید اول خود را از دست طلبکارانی که به خونش تشنه هستند، پنهان کند. از طرف دیگر در کره مریخ، لونا فردی زمینی-مریخی و مشاور املاک مریخ می باشد. او در گیرودار مشکلات کاری و خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد.

در این سریال بازیگران مطرح در حوزه کمدی مانند سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، عبدالله روا، رامین ناصر نصیر و... به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال فانتزی، هر سه شنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

جوکر؛ سریالی بسیار جذاب و خنده دار

مجموعه نمایش خانگی جوکر، از معدود سریال هایی می باشد که در ژانر کمدی و خانوادگی تولید شده و مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت. این سریال ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری تولید و از ابتدای سال 1401 در پلتفرم فیلیمو منتشر شد. هر فصل این رئالیتی شو، 6 ساعت می باشد که به چند قسمت یک ساعته، تقسیم شده است.

تعداد شرکت کنندگان هر فصل جوکر، 8 نفر و برای فینال 9 نفر از سلبریتی های ایرانی می باشد. در طول 6 ساعتی که این 8 نفر در جوکر حضور دارند، نباید بخندند و همچنین باید تلاش کنند تا بقیه را بخندانند. اگر شخصی برای اولین بار بخندد، کارت زرد دریافت کرده و پس از خندیدن برای بار دوم، کارت قرمز گرفته و از بازی خارج می شود.

هر یک از افراد حاضر در جوکر، یک زمان 5 دقیقه ای به نام جوکر تایم دارند. در جوکر تایم، خود فرد می تواند بخندد و کارت نگیرد ولی دیگران نمی توانند. در این 5 دقیقه فرد می تواند برنامه ویژه خود برای خنداندن افراد را اجرا نماید. در پایان 6 ساعت، یک یا دو نفر باقی می مانند که برنده مسابقه هستند. اگر یک نفر بماند، برنده تمام مبلغ جایزه خواهد شد و اگر دو نفر بمانند، مبلغ جایزه بین آنها تقسیم می شود. این سریال خنده دار، هر دوشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

مینی سریال روان‌شناسانه درمانگر

سریال ایرانی درمانگر در سال 1400 به کارگردانی امین حسین پور و تهیه کنندگی احسان ظلی پور با ژانر خانوادگی و اجتماعی تولید و در پلتفرم فیلیمو بارگذاری شد. داستان این سریال حول زندگی باران می چرخد که از افسردگی رنج می برد و برای درمان آن، دور از چشم همسر خود به روان پزشک مراجعه می کند. یک روز باران از روان پزشک خود، اتابک مسعودی درخواست می کند که برای حل یک مشکل، نزد او برود. دقیقاً برعکس شطرنج، بعضی بازی ها تازه بعد از کیش و مات شروع میشه.

در این مینی سریال بازیگران خوبی مانند سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی، امیررضا دلاوری و محسن داوودی به ایفای نقش پرداخته اند. عوامل سازنده این مینی سریال، تجربه بسیار موفق سریال کوتاه «جعبه» را در کارنامه خود دارند که در 9 فستیوال بین‌المللی حضور داشته است. تمامی قسمت های این مینی سریال، در 27 تیر ماه 1401 مصادف با عید غدیر منتشر شدند.

 

ارسال نظر: