کدخبر: 18203

پروژه زاگرس منطقه 22 یکی از بهترین پروژه های چیتگر

 

 

طرح پروژه و سازه ای بنام زاگرس در منطقه 22 تهران (شهرک راه آهن) یک فرصت ایده آل برای فعالان ملکی و سرمایه گذاران و خریداران است. در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص شرایط و نحوه خرید برج زاگرس را به دست آورید.

پروژه زاگرس بام لند دریاچه چیتگر با بهترین مصالح و با بهره گیری از تجربیات گذشته مهندسین و سازندگان شرکت عمران توسعه ابنیه همت و آخرین استانداردهای ساخت و ساز و اصول و ضوابط شهرسازی اجرا و ساخته می شود.

 

پیشینه آمار و اطلاعات پروژه برج زاگرس چیتگر

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ، شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۱۲۰۹۵-۹۹ ثبت نام قطعه زمین با موقعیت عالی با کاربری مسکونی-تجاری تحت عنوان پروژه زاگرس بام لند منطقه 22 واقع در ضلع شرق دریاچه چیتگر، در مجاورت محور چهار باغ را آغاز نمود.

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید . بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳ موضوع فعالیت شرکت به شرح ذیل می‌باشد :

تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.این تعاونی با روزمرگی درخشان خود یکی از معروف ترین تعاونی های منطقه 22 می باشد. از نمونه کارهای این تعاونی می توان به پروژه لوکس لکسون، پروژه مسکونی فرزانگان، پروژه مسکونی الوند، پروژه مسکونی البرز و ... اشاره کرد.

بیشتر مطالعه کنید : https://sadaf22.com/property/پروژه-تجاری_مسکونی-زاگرس-تعاونی-ابنیه-همت

معرفی و مزایای پروژه زاگرس در منطقه 22

پروژه زاگرس به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای ایده آل و بسیار مناسب و در مجاورت دریاچه چیتگر به عنوان یکی از پروژه های فعال منطقه 22 شناخته می شود. هدف این پروژه برخلاف سایر پروژه ها مسکونی-تجاری است.

کارفرمای ساخت این پروژه شرکت تعاونی ساختمانی ابنیه همت می باشد که با پیشینه مناسب و منحصر به فرد خود به عنوان یکی از بهترین و ایده آل ترین تعاونی های پروژه زاگرس شناخته می شود. او مانند الوند و البرز در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.

پروژه زاگرس چیتگر

اگر می خواهید اطلاعات کلی در مورد موقعیت این پروژه به دست آورید، جالب است بدانید که برج زاگرس در منطقه 22 تهران، ضلع شرقی دریاچه چیتگر و در مجاورت محور چهارباغ واقع شده است که از این نقطه چشم اندازی فوق العاده دارد. 

یکی از بزرگترین مزیت های خرید خانه در منطقه 22 تهران، هوای تازه و امکان زندگی در آپارتمان های شیک و مقرون به صرفه است. پروژه زاگرس دریاچه چیتگر یکی از پروژه های در دست ساخت شرکت مورد اعتماد ابنیه همت است که متقاضیان زیادی برای خرید دارد.

در دسترس بودن بسیاری از امکانات تفریحی و مراکز خرید باعث محبوبیت روزافزون این منطقه در بین مردم شده است. همچنین دسترسی آسان به بزرگراه ها و دریاچه چیتگر یکی از ویژگی هایی است که پروژه دریاچه چیتگر زاگرس را از سایر پروژه ها متمایز می کند. شرکت ابنیه همت با استفاده از مهندسین خبره و بهترین متریال سعی در ساخت آپارتمان هایی با بالاترین سطح پایداری دارد. امکانات رفاهی برخی از این آپارتمان ها شامل باغ روی پشت بام، لابی، لابی 24 ساعته، استخر و جکوزی است.

از جمله امکانات مشترک این پروژه می توان به لابی بزرگ و مجلل با شیفت و لابی 24 ساعته، انبار، سالن اجتماعات و پارکینگ مجزا برای هر واحد و همچنین پارکینگ مجزا برای طبقات مسکونی و تجاری اشاره کرد که پس از پیشرفت از مراحل ساخت این پروژه، امکانات و سایر جزئیات آن نیز مشخص خواهد شد.

موقعیت و دسترسی پروژه فوق العاده زاگرس چیتگر

همانطور که از نقشه مشخص است، موقعیت تقریبی پروژه چیتگر زاگرس در ضلع شرقی دریاچه چیتگر، نزدیک چهار باغ و نزدیک بلوار کاشان است.این پروژه از نظر دسترسی محلی از مزیت نزدیک بودن به بزرگراه های اصلی تهران مانند بزرگراه حکیم، آزادگان، بزرگراه همت و همچنین نزدیک بودن به مراکز تفریحی و ورزشی و اجتماعی مانند ایران مال، دریاچه چیتگر و جنگل برخوردار است. پارک آبشار و پارک جوانمردان همچنین برای رسیدن به دریاچه چیتگر و مجموعه بام لند و استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه ها کافیست 10 دقیقه پیاده روی کرده و از امکانات لازم این مجموعه های تفریحی و ورزشی استفاده کنید.

بررسی اطلاعات حقوقی پروژه مسکونی تجاری زاگرس 

برای توضیح اطلاعات پروژه زاگرس چیتگر (اطلاعات حقوقی) باید گفت: کلیه نقل و انتقالات در این شرکت به صورت قانونی و در دفاتر اسناد رسمی انجام می شود. همچنین به کلیه خریداران سند مقدماتی(پیش سند) که همان دفترچه تعاونی می باشد ارائه می گردد. یکی از این مدارک اولیه در اختیار تعاونی و دیگری در اختیار خریدار قرار می گیرد. خرید و فروش واحدهای  برج زاگرس (پروژه لکسون 2) بر اساس امتیاز و سپرده انجام می شود. تعاونی مربوطه باید ظرف مدت 24 ماه سند مورد نظر را در اختیار خریدار قرار دهد. حتما قبل از خرید استعلامات لازم را از تعاونی مربوطه بگیرید.

موعد تحویل پروژه زاگرس چیتگر

طبق اعلام تعاونی ابنیه همت و آمار و اطلاعات مندرج در دفترچه قرارداد، تحویل پروژه زاگرس در تاریخ 1405/10/30 صورت خواهد گرفت.

نکته : 

سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساختی که متعلق به یک شرکت ، تعاونی یا ارگان معتبر هستند از امنیت بیشتری برخوردارند به این صورت که مالک زمین و مجری احداث پروژه یک مجموعه واحد باشند.

منبع : مسکن صدف

 

ارسال نظر: