کدخبر: 18718

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز کاربران مبتدی را برای انجام معاملات کریپتوکارنسی آماده می کند و دانش کاربران حرفه ای را به روزرسانی می کند.

 

در سال های اخیر ارزهای دیجیتال به سرعت پیشرفت کردند و به شما این امکان را می دهند که آنها را مانند پول معمولی با کالاها و خدمات مبادله کنید یا برای کسب سود آنها را خرید و فروش کنید. با این حال، بر خلاف پول های رایج که توسط دولت ها صادر و کنترل می شوند، ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند و هیچ نهاد واحدی وجود ندارد که انتشار آنها را کنترل کند.

کریپتوکارنسی

 

بیت کوین و آلت کوین

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که در سال 2008 توسط یک فرد یا گروه مرموز به نام ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. معرفی بیت کوین تنها آغازی برای هجوم هزاران ارز دیجیتال بود که همگی با هدف جایگزینی بیت کوین راه اندازی شدند. تمام آن ارزهای دیگری که بعد از بیت کوین به بازار ارزهای دیجیتال آمدند، امروزه به عنوان آلت کوین شناخته می شوند.

امروزه بیش از 5000 ارز رمزنگاری شده در بازار ارزهای دیجیتال در گردش هستند که بدون آموزش ارز دیجیتال امکان حضور موفق در این بازار وجود ندارد. پس از بیت کوین، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ و محبوب در جهان اتریوم است. اتریوم به دلیل محصولاتی مانند تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) از محبوبیت ویژه‌ ای برخوردار است.

 

 

سرمایه گذاری کریپتو در مقابل تجارت کریپتو

همانطور که از آموزش ارز دیجیتال استفاده می کنید، باید تشخیص دهید که تجارت ارزهای دیجیتال و سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال چیست و کدامیک بهتر است؟ بدون توجه به تفاوت های این دو، در نهایت هدف از هر دو کسب سود است. با این حال، زمان‌ های رسیدن به نتیجه مورد انتظار کاملاً متفاوت است: در سرمایه‌ گذاری، زمان نتیجه از میان‌ مدت تا بلند مدت متغیر است، در حالی که در انجام معاملات، تایم فریم از کوتاه ‌مدت تا میان ‌مدت متغیر است.

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دارایی های خود را برای مدت طولانی از چندین ماه تا چندین سال خریداری و نگهداری می کنند. از سوی دیگر، معامله ‌گران ارزهای دیجیتال موقعیت ‌های خود را از چند ثانیه تا چند هفته حفظ می ‌کنند. در واقع معامله در بازارهای ارز دیجیتال می تواند کوتاه مدت و میان مدت باشد. برخی از معامله گران نوسان گیر معاملات خود را در بازه های زمانی چند ساعته انجام می دهند.

اولین قدم در آموزش ارز دیجیتال، یافتن یک پلتفرم معاملاتی مناسب برای ارزهای دیجیتال و ایجاد یک حساب کاربری است. معامله‌ گران مختلف ارزهای دیجیتال، نیازها و اهداف متفاوتی در مورد معامله دارند. خوشبختانه، پلتفرم های معاملاتی مختلفی برای انتخاب در اینترنت وجود دارند. عوامل مختلفی وجود دارد که باید قبل از انتخاب یک پلتفرم در نظر بگیرید؛ مانند امنیت، سهولت استفاده، تعداد دارایی های پشتیبانی شده و بسیاری موارد دیگر.

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به صورت آنلاین و مناسب افراد مبتدی تا حرفه ای است. مدرسان پیشتاز از ایجاد حساب کاربری تا انجام معاملات و برداشت پول و کار کردن با صرافی ها را به شما آموزش می دهد.پس از انتخاب یک پلتفرم قابل اعتماد، مرحله بعدی ایجاد یک حساب کاربری است. اکثر پلتفرم ها برای تکمیل ثبت نام یک فرم در اختیار شما قرار می دهند. شما باید یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید، یک رمز عبور قوی انتخاب کرده و سپس بر روی ثبت نام کلیک کنید. سپس از شما خواسته می شود که حساب کاربری خود را تأیید کنید: یک ایمیل با کدی که برای تأیید حساب خود نیاز دارید به آدرس شما ارسال می شود.

پرایس اکشن

 

 

آموزش پرایس اکشن

آموزش پرایس اکشن یکی از مباحث مهم در آموزش ارزش دیجیتال است که تحرکات قیمتی ارزهای دیجیتال را بررسی می کند. پرایس اکشن مبنای تمام تحلیل ‌های فنی، نمودارهای سهام، کالا یا سایر دارایی‌ها را تشکیل می ‌دهد. بسیاری از معامله‌ گران کوتاه‌ مدت برای تصمیم‌ گیری در معاملات به طور انحصاری بر عملکرد قیمت و شکل ‌گیری‌ ها و روندهای برون ‌یابی شده از آن تکیه می‌ کنند. تحلیل تکنیکال به عنوان یک عمل مشتق از پرایس اکشن است؛ زیرا از قیمت های گذشته در محاسبات استفاده می کند که می تواند برای تصمیمات معاملاتی آینده مورد استفاده قرار گیرد.

در پرایس اکشن نمودارهای قیمت در بازه‌های زمانی مختلف ترسیم و سپس تفسیر می‌شود. معامله گران این نمودارها را بررسی کرده و تصمیم می گیرند که ارز دیجیتال را در چه بازه زمانی و با چه قیمتی خرید و فروش کنند. پرایس اکشن یکی از روش های سودآور در معاملات ارز دیجیتال است که نیازی به نوشتن اندیکاتور و محاسبات پیچیده نیز ندارد. دوره آموزش پرایس اکشن در وبسایت مدرسان پیشتاز به صورت جداگانه ارائه می شود.

اهمیت آموزش ارز دیجیتال

 

 

اهمیت آموزش ارز دیجیتال

معامله ارزهای دیجیتال ممکن است ساده به نظر برسد؛ اما بدون آموزش ارز دیجیتال قطعا در این حوزه شکست خواهید خورد. عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می کند آیا شما در بازار ارزهای دیجیتال موفق خواهید شد یا خیر. معاملات ارزهای دیجیتال یک شیوه کوتاه مدت و فوری برای ثروتمند شدن نیست، بلکه یک روش برای ثروت ‌سازی و درآمدزایی است که به نظم، صبر و مهارت معامله گر نیاز دارد.

 

 

نکات مهم درباره آموزش ارز دیجیتال

برای آموزش ارز دیجیتال لازم است که چند نکته را به خوبی بدانید:

بازار کریپتو بازاری بی ثبات است و هر روز دستخوش تغییر است. بنابراین بهتر است برای درک بازار ابتدا معاملات خود را با مبلغی کم شروع کنید. حساب ‌های ساختگی به یادگیری نحوه عملکرد بازار واقعی کمک می ‌کنند. حساب های آزمایشی برای برخی ارزهای دیجیتال وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام تکالیف دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز استفاده کنید.

در بازار فعلی حدود 7000 ارز دیجیتال در گردش وجود دارد. یک ارز دیجیتال را بر اساس معیارهایی مانند عملکرد کلی و طول عمر آن در بازار انتخاب کنید. شما می خواهید ارزی را معامله کنید که در بلند مدت بازدهی معقولی را به شما ارائه دهد. مدرسان پیشتاز توصیه می کند که به عنوان یک مبتدی، از سرمایه گذاری بر روی عرضه اولیه سکه (ICO) خودداری کنید؛ زیرا از میزان موفقیت آنها یا میزان قانونی بودن آنها اطلاعی ندارید.

بازار ارزهای دیجیتال هر روز در حال تغییر و تحول است و با این تحول جنبه های جدیدی از تجارت به وجود می آید. برای اینکه در سرمایه گذاری ها خوب عمل کنید، باید از آنچه در حال وقوع است مطلع باشید. پلتفرم‌ های رسانه ‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌ بوک و تلگرام کانال ‌های بسیار خوبی برای دریافت اخبار موثق هستند. با تغییر بازار، سرمایه گذاری های خود را بر این اساس تنظیم کنید تا از سوددهی معاملات خود اطمینان حاصل کنید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال

 

 

کانال سیگنال ارز دیجیتال

مدرسان پیشتاز در دوره آموزش ارز دیجیتال خود به شما یاد می دهد که چگونه مانند متخصصان تجارت کنید؛ همچنین به شما درک عمیق تری از زمان، کجا، چه چیزی و چرایی راه اندازی یک تجارت خواهد داد. آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز می تواند تا سال ها پاسخگوی نیاز شما برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال باشد. گاهی اوقات ممکن است شما اصول اولیه معاملات ارز دیجیتال را بدانید، اما زمان لازم برای انجام تحلیل های تکنیکال را نداشته باشید. در اینجا کانال سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می کند.

کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی در بازار ارزهای دیجیتال معامله کنید. مدرسان پیشتاز از اساتید موفق و باتجربه استفاده می کند تا سیگنال های دقیقی را به کاربران ارائه دهد. سیگنال های این کانال برای انجام معاملات کوتاه مدت و میان مدت مناسب است.

 

ارسال نظر: