کدخبر: 18913

قیمت دستگاه اسکرابر به چه عواملی بستگی دارد.

دستگاه اسکرابر یک زمین‌شوی صنعتی است که برای شستشو و خشک‌کردن سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت‌های این دستگاه باعث محبوبیت بالای آن شده است. اما علت تفاوت قیمت زمین‌شوهای صنعتی چیست؟ در این مطلب قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت زمین‌شوی صنعتی بپردازیم.

 

 

اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا زمین‌شوی صنعتی دستگاهی برای شستشو باکیفیت و بهداشتی سطوح است که به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دستگاه‌ها برای نظافت همه سطوح به‌ جز موکت، فرش و چوب طبیعی می‌توان استفاده کرد. 

این دستگاه نسبت به روش‌های شستشوی سنتی مزیت‌های زیادی دارد. از جمله:

  • صرفه‌جویی در وقت و انرژی
  • صرفه‌جویی در میزان آب و مواد مصرفی
  • افزایش سرعت شستشو
  • افزایش بهره‌وری نیروی انسانی
  • افزایش بهداشت و ایمنی محیط

شاید در نگاه اول قیمت اسکرابر صنعتی بالا به‌نظر برسد؛ اما در واقع مزیت‌هایی دارد که باعث می‌شود، استفاده از آن در طولانی‌‌مدت صرفه اقتصادی داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت اسکرابر صنعتی

قیمت اسکرابر صنعتی به عوامل متعددی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

کارخانه تولیدکننده اسکرابر صنعتی

شاید متوجه شده باشید که در یک مدل مشابه، قیمت زمین‌شوی‌های صنعتی برند‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

در حال حاضر، کشورهای زیادی اقدام به تولید یا مونتاژ تجهیزات نظافتی از جمله زمین‌شوی صنعتی کرده‌اند. معمولا محصولات تولیدشده توسط کشورهای پیش‌رو مثل ایتالیا در زمینه صنعت، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

کف‌شوهای صنعتی که توسط کشورهایی مثل ایتالیا  تولید می‌شوند، مناسب با شرایط مختلف محیط‌های صنعتی طراحی شده است. هرچند قیمت بالاتری دارند، اما مقاومت، طول عمر و کارایی آن‌ها بیشتر است و به همین جهت صرفه اقتصادی دارند.

برای اینکه زمین‌شوهای صنعتی در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی داشته باشند، محصولات با کیفیت ایرانی تولید شده‌اند.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

هر قدر که ظرفیت کاری دستگاه بیشتر باشد، در مدت زمان کمتری عملیات شستشو انجام می‌شود. قیمت دستگاه نیز بالاتر می‌رود.

برای محیط‌های وسیع باید از دستگاه‌هایی استفاده کرد که ظرفیت بالاتری دارند. چراکه تمیز‌کردن آن در مدت زمان کمتری انجام می‌شود.

نوع اسکرابر

زمین‌شوی‌های صنعتی بر اساس نوع کاربری و هدایت آن در 2 مدل اسکرابر دستی و سرنشین‌دار ساخته می‌شوند. یکی از عواملی که در قیمت این دستگاه‌ها تاثیر دارد، مدل آن است.

وقتی که ابعاد زمین‌شوی بزرگ شود، امکان هدایت آن به‌صورت دستی وجود ندارد. به‌همین علت آن‌ها را به‌صورت خودرویی می‌سازند.

اسکرابر خودرویی قیمت بالاتری نسبت به نمونه دستی دارد. اما ظرفیت کاری بیشتری داشته و برای محیط‌های بزرگ بسیار مناسب است. از این مدل برای مکان‌هایی مثل بیمارستان‌ها، مساجد، مراکز خرید، بیمارستان و اماکن مذهبی استفاده می‌شود.

زمین شوی صنعتی

نحوه طراحی و ساخت مکانیکی کف‌شوی صنعتی

طراحی زمین‌شوهای صنعتی تاثیر مستقیمی در قیمت آن دارد. زیرا باعث کابری آسان و نگهداری بهتر آن می‌شود.

زمین‌شوهای صنعتی که توسط کشور آلمان تولید می‌شوند، طراحی ارگونومیک دارند و افراد به‌راحتی می‌توانند آن را کنترل و هدایت کنند. پایه طراحی آن نیز مکانیکی است و برای ساخت آن از قطعاتی که استهلاک و هزینه تعمیر بالایی دارند، استفاده نشده است.

موتور حرکتی جلوبرنده اسکرابر صنعتی

با توجه به اینکه وزن کف‌شوهای بزرگ بیشتر است برای هدایت به‌سمت جلو و جابه‌جایی آن به سیستم جلوبرنده نیاز است.

موتور جلوبرنده باعث افزایش سرعت عمل و سهولت استفاده از آن می‌شود. از طرفی چون باعث حرکت یکنواخت کف‌شوی می‌شود، کیفیت شستشو و عملکرد آن افزایش می‌یابد. به‌همین علت قیمت آن نیز بالاتر است.

اسکرابر شارژی

زمین‌شوهای صنعتی بر اساس نوع منبع انرژی در 2 مدل اسکرابر باتری ‌دار و کابلی تولید می‌شوند. مدل‌ باتری‌دار قیمت بالاتری نسبت به کابلی دارد.

قیمت بالاتر آن به‌علت وجود باتری است. باتری که برای این نوع از اسکرابرها استفاده می‌شود، از نوع ژل است که شارژدهی بالا و هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند.

کف‌شوی صنعتی باتری‌دار بیشتر برای محیط‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دسترسی مناسبی به پریز برق ندارند. هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز نسبت به مدل کابلی بیشتر است؛ اما چون کابل ندارد آزادی عمل بیشتری را برای کاربر ایجاد می‌کند.

اسکرابر کابلی نیز برای محیط‌های که دسترسی به برق شهری دارند، گزینه بسیار مناسبی است. البته برای محیط‌های بزرگ مدل باتری‌دار مناسب‌تر است.

زمین‌شوی صنعتی استاندارد

کف‌شوهای صنعتی برای نظافت و حفظ بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه انواع آن نیز بر اساس استاندارد بهداشتی ساخته می‌شوند و دسترسی به قطعاتی که نیاز به تمیزکردن دارند به‌راحتی فراهم است.

برخی از دستگاه‌ها نیز به‌طور ویژه برای نظافت محیط‌هایی طراحی شده‌اند که حفظ بهداشت در آن اهمیت بسیار بالایی دارد و بر اساس استاندارد آنتی‌باکتریال ساخته می‌شوند. به‌طوری که می‌توانند باکتری‌ها را تا 99.9 درصد از بین ببرند.

طبیعتا قیمت اسکرابر صنعتی آنتی‌باکتریال بالاتر از نمونه‌های معمولی است.

نکات مهم در مورد انتخاب اسکرابر صنعتی

برای خرید کف‌شوی صنعتی بهتر است که موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • کف‌شوی صنعتی را مناسب با ابعاد و ویژگی‌های محیط مورد نظر انتخاب کنید. دسترسی‌داشتن به پریز، مقدار آلودگی سطح و میزان رفت‌وآمد در انتخاب کف‌شوی مناسب اهمیت بالایی دارد.
  • موقع خرید زمین‌شوی صنعتی، ویژگی‌های سطحی که قرار است تمیز شود را در نظر بگیرید. کف‌شویی را انتخاب کنید که برس‌های آن با کف‌پوش مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.
  • اسکرابر کابلی برای محیط‌هایی که دسترسی به پریز دارند و مساحت خیلی زیادی ندارند، بهترین گزینه است.

آیا می‌توان از مواد شوینده برای شستشو با کف‌شوی صنعتی استفاده کرد؟

می‌توانید برای شستشو سطوح از ترکیب آب و مواد شوینده استفاده کنید؛ اما باید مواد شوینده مخصوص اسکرابر صنعتی را تهیه کنید. چراکه در صورت کف‌کردن زیاد باعث آسیب به مکش می‌شود.

 نسبت مواد شوینده به آب نیز توسط شرکت سازنده مواد شوینده تعیین و روی محصول درج می‌شود.

اسکرابر صنعتی اتحاد صنعت صدرا

شرکت اتحاد صنعت صدرا یک شرکت معتبر در زمینه تجهیزات صنعتی و نظافتی است که علاوه‌بر انواع زمین‌شوهای صنعتی، محصولات نظافتی دیگر مثل جاروی شهری صنعتی (سوییپر)، جاروبرقی صنعتی، واترجت، پولیشر، پله شوی، و مواد شوینده صنعتی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند.

این شرکت همچنین نماینده فروش محصولات COMAC ایتالیا، که یکی از بهترین برندهای جهانی در زمینه تولیدات نظافتی است را به‌عهده دارد.

تمامی تجهیزات این شرکت یک تا 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارد و شما به‌راحتی می‌توانید کالای مورد نظر را از سایت این مجموعه تهیه کنید.

برای مشاهده قیمت و انواع زمین‌شوی‌های صنعتی به سایت اتحاد صنعت مراجعه کنید. توضیحات بیشتر را نیز می‌توانید از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید.

کف شوی صنعتی

جمع‌بندی

اسکرابر صنعتی یکی از تجهیزات پرکابرد در زمینه نظافت سطوح است که سال‌هاست جای خود را در مراکز صنعتی، تجاری و اداری باز کرده است. به‌طوری که در حال حاضر تمیز کردن چنین مکان‌هایی به‌شیوه سنتی و بدون استفاده از کف‌شوهای صنعتی غیر قابل تصور است.

با این حال موقع خرید کف‌شوی صنعتی با قیمت‌های مختلفی مواجه می‌شوید، در این مطلب به عوامل موثر در قیمت این دستگاه‌ها پرداختیم.

شما می‌توانید زمین‌شوی صنعتی و تجهیزات نظافتی دیگر را از شرکت اتحاد صنعت صدرا تهیه کنید. این شرکت به‌طور تخصصی در زمینه عرضه تجهیزات نظافتی فعالیت دارد و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را عرضه می‌کند. همچنین تنها نماینده برند معتبر و محبوب ایتالیایی COMIC است.

برای جلب رضایت مشتریان نیز، تمامی محصولات از یک تا 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار است. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد و خرید خوبی را تجربه کنید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

ارسال نظر: