کدخبر: 19347

خرید آنلاین انواع توری مرغی ، گابیون و حصاری

توری مرغی، نوعی توری مشابه با توری فرنگی و توری گابیون است. این توری از مفتول گالوانیزه نازک و انعطاف پذیر با چشمه‌های شش ضلعی ساخته شده است. ضخامت مفتول گالوانیزه 20 تا 25 میکرون است که توسط دستگاه‌های صنعتی و با چشمه‌های 1 و 3/4 اینچ بافته می‌شود. این محصول در دو نوع؛ گالوانیزه ایرانی و خارجی یا وارداتی (معمولا از چین) و هم‌چنین سنگین و سبک در بازار موجود است. پوشش سقف سالن‌ها، حصار‌کشی، زیرسازی و… از رایج‌ترین کاربرد‌های این نوع توری می‌باشند .

 

 

 

قیمت توری مرغی

توری مرغی، نوعی از تورهای مفتولی موجود در بازار است که کاربردهای مختلفی دارد. از توری مرغی در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شود و از رایج‌ترین کاربردهای آن می‌توان به حصارکشی برای لانه‌ی حیوانات و مراقبت از گیاهان، اشاره کرد .

در سال 1844 میلادی، این محصول توسط آهنگری ایتالیایی به نام چارلز برنارد با کپی‌برداری از روی ماشین‌های بافندگی اختراع شد. اولین استفاده از توری مرغی به جنگ جهانی در دهه‌ی 80 میلادی بر‌می‌گردد که از آن برای محافظت رادارها هنگام انفجار استفاده شد .

 

توری مرغی با ضخامت‌های 0.4 تا 0.7 میلی متر تولید می‌شود. چشمه‌های این محصول به صورت شش ضلعی هستند. نوع مرغی شبیه به نوع فرنگی است. از این توری در بازار ایران دو مدل چینی و ایرانی موجود می باشد که به طور کلی توری مرغی تولید داخل مرغوب تر و با کیفیت تر می باشد ، به همین جهت نسبت به نوع چینی دارای قیمت بالاتری است . روش تولید این محصول به صورت گالوانیزه گرم و سرد است. از جمله مهم‌ترین کاربردهای این محصول شامل استفاده در سقف، گچ کاری و دور ستون، زیرسازی کاشی و… است.

از شاخص‌ترین ویژگی‌های نوع ایرانی این توری ، جنس مفتول آن است. جنس توری ساخته شده در ایران به دلیل استفاده از مفتول‌های با کیفیت، بهتر از نوع خارجی این محصول است. بر خلاف نوع خارجی که تنها از مفتول گالوانیزه سرد ساخته می‌شود، نوع ایرانی علاوه بر آن، از مفتول گالوانیزه گرم نیز تولید خواهد شد. این ویژگی موجب جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی می‌شود و هم‌چنین دوام و طول عمر بیش‌تری دارد.

 

 

قیمت توری سرندی  

توری سرندی یا توری بافته شده مانند فرشی از آهن است . در این محصول ، مفتول گالوانیزه یا سیاه با چشمه های 1 تا 100 میلی متری به هم بافته شده و در برخی نقاط جوش میخورند تا استحکام فوق العاده ای داشته باشند ، بر خلاف گابیون و مرغی، چشمه‌های این محصول لوزی شکل است .  این محصول در جنس‌های مختلف آهنی، استیل، گالوانیزه، مسوار، فولاد و… تولید می‌شود.

2

قیمت توری ‌سرندی بر اساس مشخصات فنی و ویژگی‌های این محصول متفاوت است. به طور مثال، این نوع توری در کنار استحکام در چشمه‌های متنوعی نظیر؛ 7 چشمه یک میلی‌متری، 8 چشمه 1.2 میلی‌متری، 10 چشمه 1.5 میلی‌متری، 12 چشمه 1.5 میلی‌متری، 15 چشمه 2 میلی‌متری و 20 چشمه 2.5 میلی‌متری تولید می‌شود که از نظر قیمت متفاوت می‌باشند.

 

این نوع توری، براساس نیاز مشتری، ضخامت و نوع کارایی آن لحاظ می‌شود. بر اساس نوسانات بازار آهن و مفتول، توری‌ها دچار تغییرات قابل توجهی خواهند شد. اما آنچه مسلم است عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت این محصول شامل قطر مفتول و قطر شبکه آن می‌باشد. برای مثال توری سرندی با قطر یک میلی‌متر و قطر شبکه 1×1 سانتی‌متر قیمت پایین‌تری نسبت به توری با قطر دو میلی‌متر و قطر شبکه 6×6 سانتی‌متر خواهد داشت. هم‌چنین توری قطر نازک برای ساخت پالت یا حفاظ و توری گالوانیزه برای ساخت کرکره و امور صنعتی دیگر می‌باشد. طبیعتا هر کدام از این محصولات قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت .

 

3  

قیمت توری حصاری

توری حصاری جز انواع توری های فولادی است که از سیم مفتول تولید می شود و دارای شبکه هایی لوزی شکل بوده و سیم مفتول ها به صورت قلاب در هم بافته شده اند. کاربرد اصلی توری حصاری در فنس وحصار کشی می باشد. این توری معمولا از مفتول هایی از جنس گالوانیزه گرم یا فولاد ضد زنگ تولید می گردد .

این توری ها از گالوانیزه گرم، مفتول 2 تا 4 میلی متر و چشمه از 4 تا 8 سانتی متر ساخته شده اند . استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد و از اصلی‌ترین مزایای آن می توان به نصب آسان، مقاومت بالا، ایجاد امنیت بیشتر و مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود .

 

قیمت توری حصاری به مشخصات فنی آن وابسته بوده به‌گونه‌‌ای که بر اساس نوع مفتول و سایز چشمه‌ها متغیر است. از این‌ رو قبل از خرید این توری باید به مشخصات فنی آن و محل نصب فنس توجه کرد. با این کار حصار کشی زمین شما می‌تواند کارآیی لازم را داشته باشد .لازم به‌ذکر است ، برای استعلام قیمت دقیق و خرید توری حصاری ارزان و با کیفیت از درب کارخانه و به صورت مستقیم می توانید با کارشناسان فولادین در ارتباط باشید :‌ ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵.

 

ارسال نظر: