کدخبر: 19456

موتور گردان مایکروفر

 

مایکروفر، یکی از وسایل کاربردی آشپزخانه است که به طرز قابل توجهی کار پخت و پز را راحت می‌کند. این دستگاه با استفاده از یک لامپ اشعه یا مگنترون، امواجی را تولید می‌کند که باعث بالا بردن جنبش ذرات آب داخل ماده غذایی می‌کنند. این کار، پس از چند دقیقه که آب به نقطه جوش می‌رسد، باعث پختن ماده غذایی می‌شود. اما نکته حائز اهمیت این است که اشعه در این دستگاهها، از یک نقطه خاص و مشخص به سمت ماده خوراکی تابانده می‌شود. به همین خاطر، برای این که این مواد به صورت یکسان بپزند، لازم است تا غذایی که روی سینی مایکروفر قرار می‌گیرد، با سرعت یکسان بچرخند تا تمام قسمت های آن ها به صورت برابر در مقابل این اشعه قرار بگیرد. گرداندن سینی داخل مایکروفر به وسیله موتور گردان مایکروفر انجام می‌شود. اگر موتور گردان مایکروفر که به موتور کف نیز معروف است دچار ایراد شود، چرخش غذا در دستگاه با مشکل روبه‌رو خواهد شد و امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. برای خرید موتور گردان مایکروفر در برندهای مختلف، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید موتور گردان مایکروفر، می‌توانید با شماره تلفن های  22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

نحوه کار سیستم گردان مایکروفر

سیستم چرخش غذا در مایکروفر با یک مکانیزم مشخص و مشترک در میان تمام برندهای مایکروفر اتفاق می‌افتد. نیروی الکترویکی توسط موتور گردان مایکروفر به نیروی جنبشی تبدیل می‌شود. این نیرو، از طریق شفت هایی که به ریل زیر سینی دستگاه متصل است، به سینی مایکروفر منتقل می‌شود. ریل زیر سینی، کار چرخش سینی در دستگاه را ساده می‌کند و کمک می‌کند تا با نیروی کمتری، سینی دستگاه که مواد غذایی روی آن قرار می‌گیرند، شروع به چرخش کند. نچرخیدن سینی در مایکروفر، می‌تواند به دلیل ایراد در هر کدام از این قطعات باشد. اگر با این مشکل مواجه هستید و قصد دارید تا بدانید کدام یک از قسمت های سیستم گردش غذا در مایکروفر ایراد دارند، آزمایشی که در قسمت بعد آمده است را انجام دهید.

14

تست موتور گردان مایکروفر

موتور گردان مایکروفر را با باز کردن آن، می‌توان به راحتی و توسط یک مولتی متر تست کرد. اما، در این قسمت قصد داریم تا روش تست ساده این قطعه را به شما بگوییم. برای تست موتور گردان مایکروفر به روش ساده، در مرحله نخست یک جسم سبک مانند یک نعلبکی را روی دستگاه بگذارید و آن را روشن کنید. سپس یک جسم سنگین تر مانند یک ظرف پیرکس را روی سینی مایکروفر قرار دهید. اگر در حالت اول سینی می چرخید اما در حالت دوم نمی چرخید، احتمالا ایراد از شفت مایکروفر است و این قسمت شکسته است. به همین خاطر، نیروی مورد نیاز برای گرداندن سینی به آن منتقل نمی‌شود. اما، اگر در هر دو حالت سینی مایکروفر شما نمی‌چرخید، به احتمال فراوان موتور گردان مایکروفر شما ایراد پیدا کرده است. برای خرید موتور گردان مایکروفر، به سایت هرمس پارت مراجعه نمایید.

15

خرید موتور گردان مایکروفر از هرمس پارت

کار تعویض موتور گردان مایکروفر، یک کار کاملا تخصصی است. دقت داشته باشید که جریان برق در مایکروفر تا ده برابر برق شهری نیز تقویت می‌شود و به همین خاطر کار تعمیر این دستگاه بسیار خطرناک است. اما، اگر تکنسین متخصص دستگاه شما را بررسی کرد و تشخیص داد که تنها راه حل شما خرید موتور گردان مایکروفر است، می‌توانید خرید قطعه فابریک یدک دستگاه خود را با بهترین قیمت از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و قیمت موتور گردان مایکروفر، می‌توانید در تمام ایام هفته با کارشناسان هرمس پارت، با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

 

ارسال نظر: