کدخبر: 19961

نادی پک پیشرو در صنعت تولید تجهیزات و دستگاه‌های بسته بندی

با توجه به افزایش روزانه اهمیت صنعت بسته بندی و همچنین نیازهای جوامع بشری به این صنعت همواره تجهیزات و دستگاه‌های مدرنی تولید و روانه بازار می‌‌شوند. شرکت نادی پک نیز از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع دستگاه پکینگ و بسته بندی در ایران است.

 

https://www.nadipack.com/category/shrink-label-machines/

این شرکت با سابقه تلاش بی‌وقفه 30 ساله خود توانسته امروز در راس موسسات تولید کننده دستگاه بسته بندی در ایران قرار گرفته و پدید آورنده تحول و نوآوری در این صنعت شود.

ارائه خدمات نوین و ارزشمند از سوی نادی پک باعث شده تا امروزه کشور ایران از نظر دستگاه‌های از حمایت‌های سایر کشورها بی‌نیاز شده و به مرحله خودکفایی در این امر برسد.

 

خدمات شرکت نادی پک در صنعت بسته بندی

صنعت بسته بندی تحول کالا نوین با نام تجاری نادی پک از سال 1370 شمسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این شرکت همگام با پیشرفت و توسعه علم در صنعت بسته بندی تغییرات بسیاری را ایجاد کرده و در نهایت توانسته به این جایگاه برتر امروزی خود دست یابد. در شرکت نادی پک امروزه بیش از 200 نفر پرسنل متخصص و کاربلد در راستای ایجاد ارزش‌هایی منحصربه‌فرد و خاص در حال فعالیت هستند.

نادی پک با کسب تجربه حاصل از چندین سال تلاش بی‌وقفه در این عرصه توانسته است به تنهایی بسیاری از نیازهای روزافزون بازار داخلی و حتی بازار خارجی را برطرف کند. علت اصلی تبدیل شدن این شرکت به یک موسسه سردمدار در صنعت بسته بندی بهره‌گیری از استعداد نیروهای انسانی متخصص و توسعه پیوسته خطوط و امکانات و تجهیزات تولید است.

برترین و بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات و دستگاه‌های مدرن بسته بندی

شرکت نادی پک تنها شرکتی است که مجوز رسمی نمایندگی برندهای محبوب و معروف KRONEN آلمان و HENKOVAC هلند تولید کننده ماشین‌آلات فلوپک، اسکین غذایی، وکیوم و... در ایران را دارد. علاوه بر این نادی پک سال‌ها است که در عرصه تولید دستگاه‌های بسته بندی پیشرفته و متناسب با تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته بهترین عملکرد را از خود ارائه کند.

در حال حاضر حدود یک پنجم از کل تولیدات این مجموعه به عنوان باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌‌های بسته بندی به کشورهایی از قبیل آذربایجان، عمان، آمریکا، روسیه، بلژیک، عراق، تاجیکستان و... صادر می‌شود.

نادی پک دارنده برترین و قوی‌ترین رزومه در ایران

نادی پک با سابقه‌ای بالغ بر 30 سال تلاش  مداوم یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع دستگاه و تجهیزات بسته بندی در ایران است. این شرکت در ساخت دستگاه‌های زیر و عرضه آن به بازار داخلی و بازارهای جهانی توانسته بالاترین نمره و امتیاز را کسب کند:

  • دستگاه شرینک لیبل
  • دستگاه سیل وکیوم
  • دستگاه اسکین پک
  • دستگاه شیرینگ پک

خط تولید انواع دستگاه‌های شرینک لیبل در نادی پک

در صنایع بسته بندی تحول کالای نوین دستگاه‌های شرینک لیبل مطابق با استانداردهای روز دنیا در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در واقع دستگاه شرینک لیبل نادی پک بهترین دستگاه برای چسباندن انواع لیبل روی بطری‌های مختلف است.

دستگاه‌های شرینک لیبل نادی پک با در برداشتن چندین ویژگی به صورت هم‌زمان از جمله سرعت بسیار بالای لیبل‌زنی و همچنین دقت بالا توانسته‌اند صنعت بسته بندی را به کل متحول کنند. از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیبل شرینک نادی پک و انواع عبارت‌ است از:

  • بدنه مقاوم تمام استیل
  • امکان استفاده از لیبل شرینک پی وی سی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • امکان تغذیه از برق سه فاز و تک فاز در مدل‌های مختلف

دستگاه لیبل شرینک نادی پک در انواع مختلف اتوماتیک، دستی و نیمه اتوماتیک تولید می‌شود.

7

نادی پک بزرگ‌ترین تولید کننده دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم نادی پک این امکان را فراهم کرده است تا کلیه محصولات و اقلام در ظروف یک‌بار مصرف به راحتی و در کمترین زمان ممکن بسته بندی شوند. برای نمونه با استفاده از این دستگاه و مدل‌های مختلف آن می‌توان انواع محصولات غذایی را در بهداشتی‌ترین حالت ممکن بسته بندی کرد.

دستگاه سیل وکیوم نادی پک با تخلیه گاز و هوای موجود در داخل بسته بندی و همچنین تزریق برخی گازهای مهم مانند N2 و کربن دی‌اکسید منجر به حفظ سلامت، طراوت و پایداری محصولات غذایی می‌شود. از دیگر موارد کاربرد این نوع دستگاه تولیدی در نادی پک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی فرآورده‌های گوشتی، لبنی و...
  • انواع سالاد
  • انواع خشکبار
  • سبزیجات

این دستگاه در انواع مختلف اتوماتیک، دستی و نیمه اتوماتیک کلیه محصولات را به صورت کشویی روی میز کار قرار داده و سپس آن‌ها را به محفظه مخصوص خود هدایت می‌کند. سپس محصولات بر اساس میزان سرعت تنظیم شده در پنل بسته بندی می‌شوند.

دستگاه‌های اسکین پک نادی پک

اصلی‌ترین ویژگی و قابلیت دستگاه اسکین پک نادی پک عدم نیاز به قلب‌های سخت و پیچیده برای بسته بندی است. در واقع با استفاده از این دستگاه و مدل‌های مختلف آن بدون نیاز به قالب می‌توان محصولات را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان بسته بندی کرد. این مدل از دستگاه نادی پک با قرار داد یک لایه فیلم و پلاستیک بسته بندی روی ظرف محصول آن را به وسیله حرارت سفت کرده و به ظرف می‌چسباند.

فرایند شکل‌گیری انواع پلاستیک بسته بندی در این دستگاه‌‌ها بهتر و سریع‌تر از هر دستگاه دیگری صورت می‌گیرد. دستگاه‌های اسکین پک نادی پک در دو سایز مختلف 50x35 و 70x35 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

این نوع دستگاه در بسیاری از صنایع بسته بندی به خصوص بسته بندی انواع چسب، اسباب‌بازی، قطعات صنعتی، لوازم بهداشتی و آرایشی و... کاربرد دارد.

نادی پک تولید کننده بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک نادی پک یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در بسته بندی انبوه محصولات با هزینه کم است. این دستگاه‌ها بر اساس توانایی میزان دوخت و بسته بندی در انواع مختلفی تولید می‌شوند.

دستگاه‌های شیرینگ پک نادی پک در انواع اتوماتیک، دستی، نیمه اتوماتیک، کابینی و پلی‌اتیلن تولید و روانه بازار می‌شوند. در کمال تعجب و ناباوری توان دوخت برخی از مدل‌های دستگاه شیرینگ پک نادی پک به بیش از  700 محصول در ساعت می‌رسد. از ویژگی‌های مهم و خاص این دستگاه و مدل‌های مختلف آن عبارت‌اند از:

  • سهولت در انتقال و جابه‌جایی
  • نظافت سریع و آسان
  • توان مصرفی 0.8 تا 12 کیلو واتی (بهینه)
  • بدنه ضد ضربه و مجهز به رنگ الکترو استاتیک
  • عدم نیاز به اپراتور متخصص

8

سخن پایانی

شرکت نادی پک با سابقه فعالیت حرفه‌ای 30 ساله خود امروزه توانسته به یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید کننده دستگاه‌های بسته بندی پیشرفته و به‌روز در ایران تبدیل شود. این موسسه با بهره‌گیری از کادر فنی متخصص و مجرب توانسته مسئولیت سنگین تحول صنعت بسته بندی ایران را به دوش گرفته و عملکردی مطلوب و بی‌نقص را ارائه کند. در حال حاضر در شکت نادی پک بیش از 27 مدل دستگاه بسته بندی در انواع مختلف دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و عرضه می‌شود.

 

ارسال نظر: