کدخبر: 19964

بهبود شکل صورت با روش‌های مدرن

تکنیک های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند با استفاده از روش های مدرن شکل صورت خود را بهبود ببخشید. ممکن است در صورت شما نقصی وجود داشته باشد که زیبایی تان را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه، به راحتی می توانید این نقص را از بین ببرید و زیباتر به نظر برسید. هر چقدر زودتر از روش های زیبایی استفاده کنید، به همان اندازه می توانید روندهای پیری را به میزان بسیار زیادی به تعویق بیاندازید.

 

 

فیلر بینی ، تزریق فیلر و ژل از جمله روش هایی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند. زیرا هم هزینه آنها مقرون به صرفه است و هم دوره نقاهت آنها بسیار محدود است و باعث می شود که تمامی افراد بتوانند از این روش استفاده نمایند. اما باید بدانید فیلر بینی و یا تزریق فیلر و ژل به تمام افراد توصیه نمی شود. این روش ها باید با ویژگی های صورت شما همخوانی داشته باشند. برای انجام کارهای زیبایی خود می توانید به کلینیک گونه مراجعه نمایید.

فیلر بینی: تغییر شکل بینی بدون جراحی

فیلر بینی نوعی روش زیبایی است که بدون نیاز به جراحی می توانید مدل بینی خود را تغییر دهید. جراحی بینی یک روش سنگین زیبایی به شمار می رود که بار زیادی را به شما تحمیل می کند. این روش تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و پس از آن دوره نقاهت بسیار زیاد است و حتی ممکن است برخی از بیماران یک و یا دو سال درگیر بینی خود باشند. با استفاده از فیلر بینی به سرعت می توانید به فرم دلخواه خود برسید.

البته باید بدانید فیلر بینی به کسانی پیشنهاد می شود که مشکلات محدودی بر روی بینی خود دارند. به طور مثال، اگر نوک بینی شما افتاده است استفاده از روش فیلر بینی گزینه خوبی است. همچنین، اگر بر روی بینی خود انحراف و یا قوس کوچکی دارید با استفاده از فیلر به خوبی می توانید آن را پوشش دهید. اما باید بدانید استفاده از فیلر بینی برای کسانی که مشکلات بسیار حاد و سخت در بینی خود دارند مناسب نیست. بنابراین، تمامی افراد نباید این کار را انجام دهند. بهتر است در این زمینه به یک پزشک متخصص زیبایی مراجعه نمایید.

از چه سنی می توانم فیلر بینی بزنم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که همواره در این زمینه پرسیده می شود این است که از چه سنی می توانم فیلر بینی بزنم. اگر شما بالای 18 سال سن دارید و از بیماری و یا حساسیت خاصی رنج نمی برید، به راحتی می توانید فیلر را بر روی بینی خود تزریق کنید و زیبایی صورت خود را افزایش دهید. با توجه به این مسئله شما باید نزد یک پزشک متخصص بروید و در این زمینه از او مشورت بگیرید.

تزریق فیلر و ژل: روشی مناسب برای لب‌های پرترفته و جوان سازی پوست

در کنار استفاده از فیلر بینی، می توانید تزریق فیلر و ژل را نیز مد نظر قرار دهید. ژل روشی مناسب برای پر کردن لب هاست. لب ها از مهمترین اندام های بدن هستند که می توانند زیبایی را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و آن را دو چندان کنند. بنابراین، اگر لب های شما نازک است و یا تناسب مناسبی ندارد می توانید با استفاده از تزریق فیلر و ژل این نقص را رفع کنید. البته باید بدانید اگر ژل بیش از اندازه به لب تزریق شود، باعث می شود که بزرگ شود و هماهنگی و تناسب صورت شما را از بین ببرد.

تزریق فیلر و ژل کاربردهای دیگری نیز دارد. به طور مثال، اگر شیارهای نیمه عمیقی بر روی صورت خود دارید با استفاده از فیلر می توانید آن را از بین ببرید. فیلر پر کننده است و به سرعت شیارها را پوشش می دهد و به زیبایی صورت کمک می کند. استفاده از ژل به کسانی پیشنهاد می شود که شیارهای عمیقی بر روی پوست صورت خود دارند و به دنبال بهترین روش برای از بین بردن آنها هستند. هر چقدر در استفاده از ژل و فیلر احتیاطی بیشتری به خرج دهید، به همان اندازه رضایت بیشتری خواهید داشت.

کلینیک گونه: بهبود شکل و ظاهر چهره به کمک فناوری‌های پیشرفته

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد روش های زیبایی مانند فیلر بینی، تزریق فیلر و ژل در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این روش ها به شما کمک می کنند زیبا شوید و در نتیجه می توانید از شر چین و چروک و یا نواقص بینی خود با روشهایی که کمترین درد و یا هزینه را برای شما به همراه دارند خلاص شوید. اما همانطور که در طول متن به آن اشاره کردیم، این روشها زمانی اثر گذار هستند که شما کارهای خود را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک گونه با همکاری پزشکان متخصص به یک کلینیک حرفه ای و شناخته شده تبدیل شده است و شما می توانید از خدمات این کلینیک بهره مند شوید.

 

ارسال نظر: