کدخبر: 19967

فر توکار آلتون دوقلو + فر عرض نود آلتون | Sinkgraniti.com

 

برای یک آشپزخانه شیک و امروزی، هیچ چیز بهتر از یک فر توکار آلتون تعبیه شده در یک کانتر یا کابین زیرین اجاق گاز نیست.

 

با این حال، حتی اگر یک فر توکار التون در یک واحد دارید، ممکن است بخواهید که یک فر برقی با اندازه کامل در هنگام برگزاری مهمانی ها و جشن ها داشته باشید. فرهای برقی آلتون به طور یکنواخت گرم می‌شوند، بنابراین می‌توانید چند لایه کیک را همزمان بپزند، مرغ را قهوه‌ای و طلایی برشته کنید و یا جوجه کباب درست کنید.

 برای کمک به شما در انتخاب بهترین مدل فر توکار آلتون هر آنچه که باید به دنبال آن باشید از معرفی تا بررسی و خرید انواع فرهای مختلف با ما همراه باشید.

هنگام خرید فر توکار آلتون چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

8

 

 

نوع نصب: فر های دیواری که می توانند مطابق با کابینت های اطراف نصب شوند ظاهر شیک تری خواهند داشت.

فر کانوکشن دار: در این نوع فرها، یک فن برای گردش هوای گرم وجود دارد که سرعت پخت و پز را افزایش می دهد و باعث قهوه ای شدن مواد غذایی می شود. اغلب، یک المنت گرمایشی در نزدیکی یا اطراف فن نیز وجود دارد. هنگام استفاده از همرفت، معمولاً باید دمای فر و زمان پخت را کاهش دهید. برخی از فر ها به طور خودکار دما را برای شما تبدیل می کنند. به طور کلی، کانوکشن برای برشته کردن بهتر از پخت عمل می کند، اما نتایج از برندی به برند دیگر متفاوت است.

فر خود تمیز شونده: فکر می کنیم این ویژگی ضروری است. به دنبال یک فر خود تمیز شوندگی Easy To Clean باشید که اغلب به عنوان خود تمیز کردن با حرارت بالا شناخته می شود. در حالی که یک تمیز کردن سریع یا بخار آب ممکن است به شل شدن چربی ها کمک کند، و در صورتی که فر را با مقدار زیادی از چربی های کباب یا سرریزهای مواد شیرینی و لازانیا به طور کامل تمیز می کند.

چرا فر توکار آلتون را انتخاب کنیم؟

به نقل از فروشگاه اینترنتی سینک گرانیتی: برای انتخاب بهترین مدل فر توکار آلتون، ما مدل فر توکار دوقلو آلتون سری 400 ، فر عرض 90 آلتون و فر جدید آلتون با قابلیت بخار پز را برای پخت و پز، کباب کردن با امکانات و برنامه های برای تهیه کیک، شیرینی، جوجه، پیتزا و لازانیا، یخ‌زادیی و... به شما معرفی میکنیم. علاوه بر بررسی اینکه کدام فر برقی آلتون  به طور مساوی پخت انجام میدهد و چه ویژگی های خاصی را به شما ارائه می دهند بهترین انتخاب ها را از مجموعه ای از فر ها با قیمت های مختلف در فروشگاه سینک سینک گرانیتی جمع آوری کرده ایم.

فر توکار آلتون مدل V402 برقی دوقلو

خرید بهترین مدل فر برقی آلتون تاکنون

9

 

 

فر برقی آلتون با ظاهر امروزی چه در دما و زمان قابلیت برنامه ریزی دارد و چه به برنامه های پخت و پز و یخ‌زدایی دسترسی راحتی خواهید داشت، فر سری 400 آلتون نتایج عالی را به شما می دهد. همه کنترل ها روی یک صفحه لمسی رنگی تعاملی هستند که استفاده از آن فوق العاده بصری و راحت است. وقتی یکی از تنظیمات را انتخاب می‌کنید، به شما می‌گوید از کدام موقعیت سینی و محفظه فر استفاده کنید. یک کاوشگر دما برای کمک به ارائه نتایج دقیق گنجانده شده است. از آنجایی که این فر می‌تواند با گردش هوا یعنی کانوکشن مواد غذایی را سرخ کند.

با فر آلتون سری 400، دو عدد سینی برای پخت کیک و شیرینی دریافت می کنید که یکی از آنها را به عنوان روغن گیر هم می توانید استفاده نمایید. هر دو دارای لعاب Easy To Clean میباشند که در طول تمیز کردن کار شما بسیار آسان خواهد شد. اگر فر شما به شدت کثیف است، می‌توانید با بخارشوی کار تمیز کردن را انجام دهید. برای تنظیم دمای جوجه کباب درست کردن فیلم های آموزش فر آلتون در سایت سینک گرانیتی در دسترس می باشند. همچنین می توانید از طریق دفترچه راهنمایی فر آلتون به برخی از امکانات و قابلیت های کارکردن با فر برقی بیشتر آشنا شوید. فر آلتون با نمای شیشه مشکی، سفید و ترکیب شیشه و استیل با بدنه فولادی ضد زنگ در دسترس است.

 

فر برقی آلتون V402S با نمای شیشه و استیل ضد زنگ ظاهر آشپزخانه شما را به طور جدی ارتقا می دهد. حتی می‌توانید آن را هم سطح با کابینت خود نصب کنید. اندازه استاندارد دارد و دارای یک صفحه کنترل لمسی با تاخیر شروع، گرم نگه داشتن و تنظیمات زمان پخت است. علاوه بر این، دارای لعاب خود تمیز شوندگی Easy to Clean است.

پرفروش ترین مدل فرتوکار آلتون

فر های توکار آلتون پرفروش ترین فرهای برقی بازار هستند. محصولات آلتون با ظاهری امروزی مطمئناً هم از نظر ظاهر و هم عملکردی بهتر نسبت به فرهای دیگر بازار هستند. فرهای برقی دارای یک صفحه کنترل دیجیتال لمسی صاف برای همه عملکردهایی است که شامل پخت زمان بندی شده و تنظیمات دما و جوجه گردان و... است. اگر به دنبال هماهنگی با وسایل آشپزخانه هستید، فرهای برقی التون بهترین انتخاب و گزینه برای خرید هستند.

فر توکار آلتون عرض 90 مجهز به دو جوجه گردان

 

10

 

می توانید از طراحی فر آلتون عرض 90 و احساس قوی آن متوجه شوید که یک محصول لوکس است. این مدل فر با گنجایش 95 لیتری مناسب قنادی، کیک و شیرینی پزی است. عمدتاً از جنس شیشه مشکی و ترکیب شیشه و استیل است، دارای یک درب شیشه ای مشکی و لولاهایی آرام بند است که از بسته شدن محکم درب جلوگیری می کند. اگر می‌خواهید ظاهری توکار و حتی باکیفیت‌تر داشته باشید، می‌توانید فر سفید آلتون تهیه کنید که با کابینت‌هایتان همخوانی داشته باشد. پنل کنترل لمسی به ظاهر براق آن کمک می کند. مهمتر از همه، شما می توانید به این فر آلتون به راحتی اعتماد کنید تا هنگام درست کردن کیک های لایه ای نتایج یکنواخت و زمانی که جوجه ها را کبابی می کنید، قهوه ای عالی شود.

همچنین دارای بسیاری از ویژگی های مفید است. دارای تنظیمات فن کانوکشن است که به طور خودکار دما را 25 درجه کاهش داده و در کل محفظه فر یکنواخت میکند. برخلاف اکثر فر‌های بازار، این فر دارای دو جوجه گردان است که قابلیت استفاده همزمان از آن را خواهید داشت. این بدان معناست که هرگز به طور تصادفی یکی را تا انتها بیرون نکشید و بگذارید هر دو جوجه به خوبی کبابی شوند. فر عرض نود آلتون با دو جوجه‌گردان و دو سینی عرضه می‌شود و دارای چراغ‌های هالوژنی داخل محفظه است که وقتی درب باز می‌شود روشن می‌شود و وقتی درب بسته می‌شود خاموش می‌شود. ما عاشق ویژگی تمیز کردن سریع  Easy to Cleanهستیم که کار تمیز کردن محفظه فر را آسان میکند.

فر را به برق وصل کنید و سپس می توانید آن را روشن کنید و تنظیمات پخت را تنظیم کنید و همچنین وقتی زمان پیش گرم کردن تمام شد یا کباب کردنتان تمام شد، از غذای خود لذت ببرید. همچنین تیم پشتیبانی و خدمات آلتون در تمام ایران خدمات نصب و گارانتی را دارد، بنابراین اگر مشکلی با فر دارید، می تواند از طریق تلفن راهنمایی بگیرید.

نمایندگی فر توکار آلتون تهران

منبع : فروشگاه اینترنتی سینک گرانیتی | Sinkgraniti.com | نمایندگی آلتون

مشاوره خرید محصولات آلتون : 09196186748

 

 

ارسال نظر: