کدخبر: 19968

کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج

با افزایش تقاضا برای تجهیزاتی همچون رک شبکه ، تامین این کالا در بازار با یک سری مشکل مواجه شده است . چرا که بیشتر رک ها وارداتی هستند ، اما با وجود کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج این مشکل به خوبی برطرف شده است .

 

با تولید داخلی رک ایستاده ، نه تنها با مشکلات عرضه مواجه نخواهیم بود ، بلکه قیمت پرداختی نیز با یک سری تغییرات مواجه شده است . در این مقاله بیشتر در رابطه با این کارخانه و عملکرد ایشان صحبت خواهیم کرد .

 

تجهیزات و دستگاه های فعال در کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج

در کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج ، تجهیزات و دستگاه های مختلفی جهت تولید رک ایستاده و ... بکار می رود . در واقع هر چه کارخانه مدرن و بروز باشد ، از تجهیزات جدیدی استفاده خواهد کرد ، در رابطه با کارخانه های مذکور نیز با این امر مواجه هستیم . موارد زیر همگی تجهیزات کاربردی در کارخانه های تولید رک می باشند ؛

۱. دستگاه های برش و خم کاری متالورژی : برای برش و خم کاری قطعات فلزی استفاده می شوند .

۲. دستگاه های جوشکاری : برای جوشکاری و اتصال قطعات فلزی به یکدیگر کاربرد دارند .

۳. دستگاه های نوریسی : از این تجهیزات جهت تمیزکاری و آماده سازی سطح قطعات فلزی قبل از رنگ آمیزی استفاده خواهد شد .

۴. دستگاه های رنگ آمیزی : برای رنگ آمیزی قطعات فلزی با رنگ های مختلف نیازمند چنین تجهیزاتی هستیم .

۵. دستگاه های حکاکی لیزری : برای حک و نشان گذاری قطعات فلزی با دقت بالا ، این گونه تجهیزات بکار می روند ‌. به عنوان مثال زمانی که رک ایستاده 21 یونیت عرض ۶۰ عمق ۶۰ در خط تولید قرار دارد ، به واسطه دستگاه لیزر یک سری تراشه خاص روی رک ایجاد خواهد شد .

۶. دستگاه های تراشکاری CNC : برای تولید و ساخت قطعات مورد نیاز با دقت بالا و ابعاد مشخص به کمک کامپیوتر و کنترل عددی (CNC ) استفاده می شوند . حضور این تجهیز در کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج بسیار مهم بوده و نشان دهنده مدرن بودن این کارخانه است .

۷. دستگاه های تست و اندازه گیری : برای انجام آزمایش ها و اندازه گیری ویژگی های فنی قطعات تولید شده لازم بوده ، تا یک سری تست و اندازه گیری انجام شود .

۸. دستگاه های بسته بندی : برای بسته بندی و آماده سازی محصولات جهت حمل و نقل بایستی این تجهیزات را بکار بریم .

این تجهیزات و دستگاه ها تنها چند نمونه از وسایلی هستند ، که در کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج مورد بهره وری و استفاده قرار می گیرند . با چنین خط تولید حرفه ای و مجهزی می توان به تولیدات این مجموعه اعتماد نمود ‌.

18

متریال بکار رفته شده جهت تولید رک ایستاده

کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج برای به حداکثر رساندن کیفیت محصولات خود ، از متریال و مواد اولیه مرغوبی استفاده می نمایند . این کارخانه برای از مواد مختلفی در تولید رک های ایستاده استفاده می کند ، اما معمولاً فولاد گالوانیزه ( Galvanized Steel ) به عنوان متریال اصلی برای ساختار رک کاربرد دارد . این نوع فولاد با پوشش روی گالوانیزه شده و آن را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می کند .

برخی از ویژگی های فولاد گالوانیزه شامل ؛ مقاومت بالا در برابر ضربه ، استحکام ساختاری ، پایداری در برابر لرزش ها و وزن تجهیزات است . همچنین ، جنس فولاد گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش دارد . به همین خاطر کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج این فلز را به عنوان پایه استفاده می نمایند .

با توجه به این که رک ایستاده 36 یونیت عرض ۶۰ عمق ۱۰۰ در دیتاسنتر بکار می رود ، لازم بوده تا متریال بهتری برای ساخت این نوع رک بکار رود و فولاد گالوانیزه گزینه خوبی است .

البته علاوه بر فولاد گالوانیزه ، از مواد دیگری مانند ؛ پلاستیک مقاوم ، آلومینیوم ، چوب فیبر ، فایبرگلاس تقویت شده با استیل نیز جهت تولید لوازم جانبی و سایز قطعات رک استفاده خواهد شد . این مواد معمولاً برای پشتیبانی کابل ها ، درب ، قفسه و سیستم های مدیریت کابل بکار می روند .

 

آماد سیستم دارنده بهترین کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج

کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج با برند آماد سیستم در بازار فعالیت می نمایند ‌. صنعت تولید رک شبکه یکی از صنایع مهم و پررونق بوده ، که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT ) فعالیت می کند . تهران و کرج به عنوان دو شهر بزرگ در ایران ، با توجه به نیاز رو به افزایش سازمان ها و شرکت ها به تجهیزات شبکه ، محل های مناسبی برای تولید رک شبکه هستند .

در این مناطق ، شرکت ها و کارخانه های متعددی در زمینه تولید رک ایستاده فعالیت می کنند . این واحدها معمولاً دارای تجهیزات تولیدی پیشرفته و تیم های متخصص هستند ، که برای طراحی ، تولید و توزیع رک های شبکه بر اساس استانداردهای بین المللی و نیازهای مشتریان فعالیت می نمایند .

کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج خدمات و محصولات متنوعی را ارائه داده ، که شامل موارد زیر است ؛

  • طراحی و ساخت رک های ایستاده با ارتفاع و ابعاد مختلف
  • مشاوره فنی در انتخاب رک مناسب براساس نیازهای مشتری
  • ارائه انواع قفسه ها ، درب ها و سیستم های مدیریت کابل
  • خدمات نصب و راه اندازی رک های شبکه
  • خدمات پس از فروش

این کارخانه ها معمولاً برای تضمین کیفیت و عملکرد بهینه ، بر اساس استانداردهای صنعتی مربوطه ، مانند استانداردهای EIA-310 ، ANSI/EIA RS-310-D طراحی و ساخت محصولات خود را انجام می دهند .

از این رو با اطمینان خاطر می توان در رابطه با برند آماد سیستم صحبت کرد و کارخانه های فعال تحت عنوان این برند را ، جزو برترین های کشور دانست .

19

کلام آخر

کارخانه تولید رک ایستاده در تهران و کرج با تجهیزات بروز و بهره مندی از متریال مرغوب ، توانسته انواع و اقسام رک شبکه ، مخصوصا رک ایستاده را با درجه کیفیت بالا تولید نماید و به بازار مصرف ارائه کند . تولیدات این کمپانی ها را با نام آماد سیستم می شناسیم .

 اگر در بازار برای تامین رک شبکه با مشکل مواجه هستید و یا اعتماد به برند های متعدد برایتان سخت است ، کافی بوده ، تا به سراغ آماد سیستم بروید و از خدمات بی نظیر این برند و محصولات آن نهایت بهره را ببرید .

 

ارسال نظر: