کدخبر: 19988

فروش عمده فیلم‌های استرچ، PVC و POF در ایران

 

معرفی فیلم‌های بسته بندی نادی پلاستیک

 

نادی پلاستیک با تکیه بر تخصص پرسنل متخصص و مجرب و همچنین تکنولوژی‌های به کاربرده شده امروزه به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کننده فیلم‌های بسته بندی در ایران تبدیل شده است. در واقع فیلم‌های بسته بندی نادی پلاستیک به واسطه فرمولاسیون خاص و ویژه خود توانسته‌اند بیشترین میزان فروش را در بازار داخلی ایران و حتی برخی بازارهای خارجی تجربه کنند.

فیلم استرچ مواد غذایی کره ای نادی پلاستیک

هر یک از این فیلم‌‌های بسته بندی بنا بر خواص خاص خود کاربرد متفاوتی در صنعت بسته بندی دارند. در ادامه این مطلب هر سه نوع فیلم بسته بندی مخصوص نادی پلاستیک را معرفی می‌کنیم.

 

تاریخچه شرکت نادی پلاستیک

شرکت تحول کالای نوین با نام تجاری نادی پلاستیک از سال 1370 شمسی فعالیت خود را در عرصه تولید انواع فیلم‌ها و پلاستیک‌های بسته بندی آغاز کرده است. این شرکت توانست برای نخستین بار در دهه 70 خورشیدی انواع فیلم شرینک را با بهترین کیفیت تولید و عرضه کند.

همچنین این موسسه در سال 1381 شمسی کارخانه مخصوص برای تولید فیلم استرچ پی وی سی نرم تاسیس کرده است. نادی پلاستیک با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه در حال حاضر یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده انواع فیلم بسته بندی است.

معرفی فیلم استرچ PVC نادی پلاستیک

یکی از بهترین فیلم‌های بسته بندی نادی پلاستیک فیلم استرچ پی وی سی است. این نوع فیلم بسته بندی از بهترین مواد اولیه خارجی تشکیل شده و قادر به رقابت با محصولات مشابه بزرگ‌ترین نام‌های تجاری در جهان است. فیلم استرچ PVC نادی پلاستیک مطابق با کلیه استانداردهای جهانی و بهداشتی تولید شده و بیشترین میزان سازگاری را با محیط زیست دارد.

 

خواص و مزایای فیلم استرچ PVC نادی پلاستیک

با استفاده از فیلم استرچ پی وی نادی پلاستیک می‌توان در بهداشتی‌ترین حالت ممکن انواع محصولات غذایی را بسته بندی کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از فیلم‌های بسته بندی نادی پلاستیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌گیری از جدیدترین استانداردهای بهداشتی
  • قابلیت تنظیم اکسیژن و رطوبت داخل بسته بندی
  • خاصیت ضد تعریق
  • شفافیت و چسبندگی بسیار بالا

فیلم پلی الفین POF نادی پلاستیک

شرکت نادی پلاستیک اولین تولید کننده فیلم پلی الفین POF در ایران است. در حقیقت فیلم پلی الفینPOF نادی پلاستیک با استفاده از دستگاه‌های مدرن ایتالیایی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

فیلم شرینک POF پلی الفین

یکی از اصلی‌ترین خصوصیات این نوع از فیلم‌های نادی پلاستیک مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات دما است. به همین دلیل از این فیلم در بسته بندی محصولاتی که در سردخانه نگهداری می‌شوند استفاده می‌شود. فیلم پلی الفین نادی پلاستیک در بسته بندی انواع محصولات منجمد، سبزیجات، شکلات و.. کاربرد دارد.

4

ویژگی‌های فیلم پلی الفین POF نادی پلاستیک

فیلم پلی الفین نادی پلاستیک با توجه به ویژگی‌های بسیار زیاد خود همواره جزو محبوب‌ترین فیلم‌های بسته بندی در ایران است. یکی از ویژگی‌های متمایز این محصول قابلیت پرینت گرافیکی با کیفیت بسیار بالا است. همچنین این نوع از فیلم‌های بسته بندی نادی پلاستیک به دلیل داشتن مواد اولیه سازگار با محیط زیست جزو فیلم‌های سبز نیز به شمار می‌روند. برخی دیگر از ویژگی‌ها خاص و کاربردی این محصول عبارت‌اند از:

  • قیمت بسیار مناسب
  • مقاومت بالا در برابر پارگی
  • خاصیت کشسانی بالا
  • شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالا

فیلم شیرینگ PVC نادی پلاستیک

فیلم شیرینگ PVC نادی پلاستیک نیز مانند سایر فیلم‌های این شرکت بیشترین سازگاری را با محیط زیست داشته و جزو محصولات سبز است. شفافیت بیش از حد این محصول باعث شده تا در بسته بندی انواع محصولات تزئینی و لوکس بیشترین استفاده را داشته باشد.

فیلم شیرینگ پی وی سی نادی پلاستیک بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات با ماهیت حساس بوده است. در واقع این فیلم بسته بندی توانایی محافظت از محتویات بسته بندی به مدت طولانی را داشته و مانع از فساد مواد غذایی نیز می‌شود.

ویژگی‌های فیلم شیرینگ PVC نادی پلاستیک

در فرایند استفاده از فیلم شیرینگ پی وی سی باید توجه داشته باشید که گستره دمایی بیشتر از 20 درجه سانتی گراد نباشد. با رعایت این مورد به راحتی می‌توانید از این فیلم بسته بندی مرغوب در بسته بندی محصولات مختلف استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی فیلم شیرینگ پی وی سی نادی پلاستیک قابلیت استفاده در هر سه نوع دستگاه بسته بندی دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است.

همچنین این فیلم بسته بندی به سفارش مشتری به دو صورت یک لایه و دو لایه در شرکت نادی پلاستیک تولید می‌شود. از دیگر خواص و ویژگی‌ها متمایز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت سفارش در ابعاد مختلف
  • قیمت اقتصادی
  • مقاوم در برابر ضربه و پارگی
  • خاصیت جمع‌شوندگی مطلوب

5

سخن پایانی

در این مطلب در مورد انواع فیلم‌های بسته بندی نادی پلاستیک و ویژگی‌های هر کدام توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم. با توجه به مطالب فوق می‌توان به این نتیجه رسید که هر یک از این فیلم‌‌ها بیشترین سازگاری را با محیط زیست داشته و از طرفی از مواد اولیه باکیفیتی تشکیل شده‌اند.  

 

ارسال نظر: