کدخبر: 7782

دندان پزشکی اقساطی| هزینه عمل بینی اقساط| کاشت مو اقساطی

 

شاید کمتر دیده باشید که هزینه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، گردشگری و ... را هم بتوان به صورت اقساطی پرداخت کرد؛ اما ما به شما می گوییم که این امکان به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم شده است. یعنی شما می توانید پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی، هزینه عمل بینی اقساطی، هزینه کاشت مو اقساطی و ... را با بهترین شرایط ممکن انجام دهید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنیم.

پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی

قبل از هر چیز باید بگوییم، درست است که هزینه ی استفاده از خدمات دندان پزشکی نسبتا بالاست، اما این دلیل نمی شود که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت ندهید؛ چرا که سلامت دندان ها ارتباط مستقیم با سلامت عمومی بدن شما دارد.

پس بدون نگرانی بابت پرداخت هزینه، وقتی شرایط پرداخت اقساطی استفاده از خدمات دندان پزشکی برای شما فراهم شده است، به طور مرتب برای چکاپ دندان های خود به دندانپزشک مراجعه کنید. در ادامه همچنان با ما همراه باشید؛ ما به شما می گوییم که چگونه به سادگی می توانید برای پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی اقدام کنید.

2

هزینه عمل بینی اقساط

رینوپلاستی یا عمل جراحی بینی نوعی عمل جراحی است که از طریق آن اندازه بینی را افزایش یا کاهش می دهند، نوک یا پل بینی را تغییر می دهد یا شکل بینی یا سوراخ های بینی را تنظیم می کنند.

در حالی که بسیاری از افراد فکر می کنند جراحی های بینی فقط ظاهر فرد را تغییر می دهد، روش های زیادی وجود دارد که این روش می تواند اختلالات رایج گوش و حلق و بینی را درمان کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید جراحی زیبایی بینی به خواندن ادامه دهید و با نمونه هایی که در زیر ذکر شده است، بدانید که آیا ممکن است از این جراحی بهره مند شوید یا خیر.

کاشت مو اقساطی

اگر اخیرا موهای شما شروع به ریزش کرده است، نگران نباشید، شما تنها نیستید. بیش از 50 میلیون مرد و تقریبا 30 میلیون زن در دنیا از این مشکل رنج می برند.

خوشبختانه انواع عمل جراحی کاشت مو می تواند به رشد و رویش مجدد موها منجر شود و زندگی شما را به شیوه ای بهتر و با حس بهتری تغییر دهد؛ به این ترتیب بار دیگر می توانید جوان تر به نظر برسید.

3

با توجه به تبحر پزشک های جراح و سوابق کاری آن ها هزینه ای که برای عمل جراحی کاشت مو باید بپردازید متفاوت می باشد. به این ترتیب اگر به دنبال کاشت موی طبیعی تر با نتیجه ی کاملا مطلوب هستید، لازم است که هزینه ی بیشتری بپردازید. در این صورت از خطرات ناشی از انجام عمل جراحی توسط افراد غیرمتخصص و نابلد در امان خواهید ماند.

پس توصیه می شود که حتما قبل از هر اقدامی برای کاشت مو بررسی های لازم را انجام دهید و پزشک جراح مناسبی را انتخاب کنید و نگران هزینه آن نباشید؛ چون قسطا این فرصت را در اختیار شما قرار داده است که بتوانید هزینه عمل جراحی کاشت مو را اقساطی بپردازید. برای آگاهی از نحوه پرداخت هزینه کاشت مو اقساطی در ادامه ی این مقاله تا انتها همچنان با ما همراه باشید.

پرداخت اقساطی هزینه استفاده از خدمات پزشکی و زیبایی از طریق قسطا

قسطا مجموعه ایست متشکل از افراد مجرب و کارآمد که به منظور آسان سازی پرداخت هزینه های پزشکی، دندانپزشکی، انجام انواع عمل زیبایی و استفاده از سایر خدمات در سراسر کشور، گامی موثر برداشته و شرایطی کاملا ویژه را فراهم کرده است تا افراد بدون نگرانی بابت پرداخت نقدی اینگونه هزینه ها، نیازهای خود را برآورده سازند.

4

پرداخت اقساطی با قسطا کارت

حتما می دانید که کارت اعتباری چیست ؟ و نحوه استفاده از آن چگونه است. قسطا کارت نیز یکی از انواع کارت های اعتباری است که توسط مجموعه قسطا برای مشتریان محترم صادر می شود. با استفاده از قسطا کارت شما می توانید نقدا هزینه را پرداخت کنید و بعدا این هزینه ها را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید.

پس اگر قصد دارید برای پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی، هزینه عمل بینی اقساطی  و یا هزینه کاشت مو اقساطی از طریق قسطا اقدام نمایید، لازم است که برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

برای بهره مندی از خدمات قسطا لازم است که کارت اعتباری قسطا، یعنی قسطا کارت را در اختیار داشته باشید. به این دلیل که قسطا اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن را در قالب همین کارت اعتباری در اختیار متقاضیان دریافت تسهیلات قرار می دهد.

در حقیقت شما از قسطا تسهیلات الکترونیکی دریافت می کنید که می توانید پرداخت هزینه های خود را با آن نقدا انجام دهید و آن هزینه را بعدا در قالب چند قسط به قسطا بپردازید.

برای دریافت قسطا کارت به وب سایت رسمی قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و پس از ایجاد حساب کاربری، درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت درخواست به طور کامل در این وب سایت قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است که از طریق قسطا کارت نه تنها امکان پرداخت اقساطی هزینه های پزشکی و استفاده از سایر خدمات وجود دارد، بلکه شما می توانید هرگونه کالا و لوازم خانگی را از طریق این کارت اعتباری به صورت اقساطی خریداری نمایید.

با ویژگی های منحصر به فرد قسطا آشنا شوید

  • پرداخت اقساط هزینه ها با احتساب حداقل سود ممکن برای مشتریان محترم در نظر گرفته شده است
  • پرداخت هزینه با قسطا کارت به مراکز درمانی و کلینیک های خاص محدود نمی باشد و شما می توانید پرداخت هزینه را در هر مرکزی که مد نظر دارید از طریق این کارت اعتباری انجام دهید.
  • خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور که مجهز به دستگاه pos می باشد، امکان پذیر است.
  • کلیه ی مراحل ثبت درخواست تا دریافت قسطا کارت به صورت کاملا غیرحضوری قابل انجام است و در هیچ کدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نیست.

کلام پایانی

مراقبت از دندان ها امری مهم و کاملا ضروری است. همچنین انجام انواع عمل های زیبایی از جمله کاشت مو، عمل جراحی بینی و ... در بسیاری از موارد یک ضرورت محسوب می شود. پس بدون فوت وقت هم اکنون به سایت قسطا مراجعه کنید و برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت کنید تا بتوانید از خدمات دندان پزشکی اقساطی، هزینه عمل بینی اقساطی، هزینه کاشت مو اقساطی و ... بهره مند شوید.

ارسال نظر: