کدخبر: 169

آخرین قیمت پراید در بازار؛ الان وقت خرید است یا ارزان می‌شود؟

اگرچه برخی منابع خبری از ارزان شدن پراید خبر می‌دهند، اما قیمت پراید در بازار آزاد بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان است. مردم می‌گویند ارزانی خودرو یک شایعه است. چون قیمت واقعی پراید این نیست.

قیمت پراید در بازار امروز اعلام شد.قیمت پراید در این ماه روند ریزشی داشته است.قیمت پراید با افزایش شدید خود در سال 99 با واکنش های زیادی مواجه شده بود . قیمت پراید فعلا روند نزولی به خود گرفته است.جدیدترین  قیمت پراید  را در ادامه مشاهده می کنید.

قیمت پراید

قیمت پراید صفر در بازار بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان است. اما مردم به این قیمت‌ها انتقاد دارند و می‌گویند با نخریدن قیمت پراید ارزان می‌شود. اما قیمت واقعی پراید از نگاه مردم چقدر است؟

«پراید فقط ۱۰ میلیون تومن می ارزه.»

«قیمت پراید نهایتاً ۲۰ میلیونه.»

«هنوز ۷۰ میلیون تومانش اضافست قیمت واقعی پراید که خودتون هم خیلی خوب میدونید این نیست.»

«پراید وقتی ۱۰۰ تومن ارزش داره که ۹۵ تومن تو دا‌شبوردش باشه.»

«پراید فقط ۵ میلیون باید باشه.»

«نخرید. اگر نخرید پراید به ۷ میلیون میرسه.»

«باید بری بپرسی حلب کیلو چنده و پراید هم چند کیلوست. فکر کنم دور و بر۳ یا ۴ تومن میفته تازه بازم زیاده.»

«نهایتا پراید صفر ۲۵ میلیون تومن می‌ارزه! بیشتر نیست. ولی چه فایده دولت کاری کرده که برا همین پراید ۱۲۰ میلیونی مردم صف میکشن؟»

از این هم گرانتر می‌شود؟

اما برخی دیگر معتقدند خودروسازان و دولت کاری به نگاه مردم ندارند. آنها قیمت خودرو را بالا می‌برند و انحصار موجود در بازار به آنها اجازه می‌دهد قیمتی که می‌خواهند را برای پراید و هر خودروی داخلی دیگری تعیین کنند و مردم هم چاره‌ای جز خریدن و صف کشیدن برای این خودروها ندارند.

«پول ما بی ارزش شده تا به حال در کشور ما چیزی بالا رفته که پایین بیاد؟ پراید ارزون نمیشه حتی بهتون قول میدم آخر این ماه بالاترم بره!»‌

« به خدا ۹۰ میلیون هم برای پراید زیاده. ۲۰ میلیونم زیاده. اما همه میگن نمیخرن و بازم میخرن. همینه.»

«اینها که میگن نخرید ارزون میشه اگر پراید ۲۰۰ میلیون هم بشه براش صف میکشن.»‌

«قیمت پراید همینه که دارن اعلام می‌کنن. شاید الان کسی برای پراید ۱۰۰ میلیون پول نده اما کسی که هم پراید داره حاضر نیست ماشینش را زیر ۱۰۰ میلیون بفروشه.»

«اصلا پراید بشه یک میلیارد. کاری از دست ما بر میاد؟ نه ارزون میشه نه چیزی. خیالتون راحت. اینقدر گرون شده که کسی نمی‌تونه بخره. ما نهایت دغدغمون اینه که شام چی بخوریم. چی کار به قیمت پراید داریم!»

«چی کار میشه کرد! بهترین ماشین تو دبی ۱۵۰ میلیون هست اون وقت ماباید همین پول رو برای خرید پراید بدیم.»

«این مشکل مردم ماست که همین که شایعه میشه خودرو قراره گرون بشه همه صف میشکن برای خرید و همه ۱۰ تا ۱۰ تا میخرن. پس خیالتون راحت ارزون نمیشه. گرونترم میشه.»

ارسال نظر: