کدخبر: 819

شغل دوم پوریا پورسرخ در کنار بازیگری چیست؟ +عکس

پوریا پورسرخ بازیگر محبوب کشورمان متولد 4 تیر 1356 در تهران است .

پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد و مادرش معلم زبان و پدرش بازنشسته شرکت نفت میباشد . دوران راهنمایی را در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است . دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز و مقطع تحصیلی فوق لیسانس خود را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند ؛ هم اکنون آخرین مدرک تحصیلی وی دکترا در رشته فیزیولوژی گیاهی است ؛ پوریا پورسرخ همزمان با تحصیلات دانشگاه بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد .

 بعد از تجربه اولین بازیگری ، یکسال بعد ، سال 1385 در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعنوان بازیگر نقش اصلی حاضر شد که علاوه بر کسب شهرت  , مسیر زندگی اش تغییر داد .

پوریا پورسرخ

آقای پورسرخ به غیر از بازیگری و نوشتن در نشریات به ورزش نیز علاقه ی زیادی دارد ، از بچگی ورزش رو دوست داشته است و بیشتر فوتبال را دنبال می کرد ، بعد ها به رشته رزمی علاقه مند شد و تا کمربند مشکی پیش رفت ، در سال های اخیر هم بدنسازی را دنبال کرد .

پوریا پورسرخ با اینکه دوست صمیمی علی کریمی هست اما یکی از طرفداران دو آتشه تیم استقلال می باشد و همچنین یکی از طرفداران پروپاقرص تیم رئال مادرید است .

آقای پورسرخ قبل از بازیگری برای مجله ها و نشریات علمی و تخصصی مقاله ترجمه میکرد و محتوا تولید میکرد ولی الان در کنار بازیگری با توجه به تخصصی که دارد و مدرک دکترای فیزیولوژی گیاهی ، به کار طراحی فضای سبز هم مشغول است .

ارسال نظر: