کدخبر: 585

پشت پرده کارهای محمود احمدی نژاد فاش شد!

عزت‌الله ضرغامی ، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما کاندیدای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات 1400 است.

کاندیدای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هیچگاه با آقای احمدی‌نژاد بحث انتخاباتی نداشته‌ام، گفت: همواره نگاه واقع بینانه و منصفانه من نسبت به عملکرد و کارنامه روسای جمهور باعث سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان و یا دوستان ناآگاه می‌شود.

عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و کاندیدای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در گفت‌وگویی تفصیلی دیدگاه‌های خود را درباره انتخابات ۱۴۰۰ مطرح کرد.

هیچ‌گاه با محمود احمدی‌نژاد بحث انتخاباتی نداشته‌ام

محمود احمدی نژاد

ضرغامی در بخشی از این گفت‌وگو، وجود هرگونه هماهنگی بین خود و محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات را تکذیب کرد و گفت: در یک سال گذشته با آقای احمدی‌نژاد جلسه‌ای نداشته‌ام.

وی با بیان اینکه هیچگاه با آقای احمدی‌نژاد بحث انتخاباتی نداشته‌ام، گفت: همواره نگاه واقع بینانه و منصفانه من نسبت به عملکرد و کارنامه روسای جمهور باعث سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان و یا دوستان ناآگاه می‌شود.

وی با بیان اینکه آقای خاتمی با حمایت از روحانی، به جایگاه اصلاح‌طلبان لطمه زد، تصریح کرد: معتقدم چهره‌های سیاسی که عقبه اجتماعی دارند نباید سرمایه خودشان را خرج نامزدهای انتخاباتی کنند.

متن کامل گفت‌وگو با عزت‌الله ضرغامی در ایام نوروز منتشر می‌شود

ارسال نظر: