کدخبر: 1199

بازی جنجالی میلاد کی مرام در سیاوش+تصاویر دیده نشده

میلاد کی مرام یکی از نقش های اصلی سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده است که از ۱۰ بهمن در شبکه نمایش خانگی اکران می شود.

سریال سیاوش توسط نماوا پخش می شود و در این سریال، شاهد بازی رضا کیانیان در نقش نصرت خان، ترلان پروانه در نقش مارال و شمار دیگری از سلبریتی ها چون مجید صالحی، خسرو شهراز، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، گیتی قاسمی و دیگران به عنوان هم بازی میلاد کی مرام هستیم.

میلاد کی مرام هنرپیشه سریال سیاوش، بازیگر ۱۸۱ سانتی متری سینما و تلویزیون ایران در سال های اخیر در زمینه مد و لباس فعالیت داشته و برخی از مقصدهای گردشگری لاکچری را در اینستاگرامش به مخاطبانش معرفی کرده است.

میلاد کی مرام متولد چهارم اردیبهشت ماه سال شصت و چهار در بندر انزلی استان گیلان بوده و در زمینه الکترونیک ، مدرک کاردانی دارد.

او دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود دارد و مجرد است. میلاد کی مرام فعالیت حرفه ای را از سال ۷۵ آغاز کرد. گفته بود که در مدرسه بازیگری مسعود کیمیایی فعالیت داشته و بعدا در رستورانی مشغول به کار شد که با گلاب آدینه آشنا می شود.

میلاد کی مرام در سینما در فیلم های متعددی از سال ۱۳۸۹ تا به امروز نقش آفرینی کرده است. فیلم، تا ابد، فصل ماهی سفید، روسی، امیر، حریم شخصی، ملی و راه های نرفته اش، آبنبات چوبی، امکان مینا، غیرمجاز، ۳۶۰ درجه، مستانه، هاری، برف، خط ویژه و ملکه از جمله فیلم هایی است که میلاد کی مرام در آن ها نقش آفرینی کرده است.

میلاد کی مرام در سریال سیاوش، دومین تجربه بازیگری را در شبکه نمایش خانگی ارائه کرده است و پیش تر در سریال ممنوعه در نقش سامی، روبروی دوربین امیر پورکیان رفته بود.

ارسال نظر: