کدخبر: 1235

نظر ارسلان قاسمی درباره بازیگری

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینمای ایران هست.

نمیدانستم بازیگری یعنی چـه؟

هیچوقت فکر نمی‌کردم بازیگر شوم البته شاید بخاطر سن کمی کـه داشتم درک درستی از این حرفه نداشتم و چون در بچگی وارد سینما شدم اصلا بعنوان شغل بـه بازیگری نگاه نمی‌کردم ورودم بـه سینما و کار تصویر از طریق خانم بهاره رهنما کـه از دوستان صمیمی مادرم هستند انجام شد.

وقتی کـه متوجه شدند اقای جوزانی دنبال پسر بچه ای با مشخصه ظاهری مـن می‌گردد از مادرم خوات کـه برای تست بـه دفتر ایشون برم خوشبختانه بعد از تست پذیرفته شدم و افتخار همکاری با یکی از پر دانش ترین کارگردانان ایران را بدو فعالیت کاری ام داشتم اما بعد از اون هرچی کـه می گذشت بیشتر بـه بازیگری علاقمند میشدم و اشتیاقم نسبت بـه این حرفه زیاد می شد.

بازیگری شغلم نخواهد بود

24 کار در کارنامه هنری ام دارم کـه همه ی آن ها را دوست دارم همواره تلاش مـن در بازیگری این بوده کـه یک قدم رو بـه جلو بردارم چون میدانم اگر بازیگری در کارش جا بزند ان روز روز پایان حرفه کاری اش اسـت دوست دارم در رشته بازیگری تحصیل کنم تا دانش این حرفه رابه شکل اکادمیک هم داشته باشم.

اما می‌خواهم درکنار این حرفه شغل دیگری هم داشته باشم تا چندان بـه مـن فشار وارد نشود…منظورم این اسـت کـه در اینده بخاطر مسائل مالی بازی در هر کاری را قبول نکنم تصمیم ان اسـت کـه در سازمان پدرم مشغول بکار شوم.

ارسال نظر: