کدخبر: 1852

حمید گودرزی از همسرش ماندانا رونمایی کرد+تصاویر دیده نشده

بیوگرافی و فیلم شناسی حمید گودرزی را به همراه عکسهای این بازیگر در نقش های متفاوت و عکسهای “حمید گودرزی” و همسرش را در سایت خوندنی آنلاین ملاحظه نمایید.

 زندگینامه حمید گودرزی

خانواده حمید گودرزی

ازدواج حمید گودرزی

 نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا

فعالیت بازیگری حمید گودرزی

 

 

 

نام:حمید

نام خانوادگی:گودرزی

تاریخ تولد:1356/9/2

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

تحصیلات:  او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد 

 ----------------------------------------------------------------------------------------

 زندگینامه حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی در دومین روز از آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی

یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند. 

عاشق پاریس است. به موبایل علاقه ی زیادی دارد. علاوه بر بازیگری تجارت فرش و شکلات هم می کند. آرامش را با دو عامل سلامتی و ثروت معنی می کند. به شدت به تیم استقلال علاقه دارد. ورزش شنا و بکس و تنیس و بدنسازی علاقه دارد. پیانو و ساکسیفون را دوست دارد. به شدت علاقه به کادو دادن و کادو گرفتن دارد.

ازدواج حمید گودرزی

حمید گودرزی

او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. با همسرش رو راست است. همسر حمید خانه دار است و با فعالیت هنری حمید مخالف است. 

 نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا

حمید گودرزی

حمید گودرزی:سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.

ماندانا دانشور:و من ماندانا 16 ساله,محصل بودم.

حمید گودرزی:این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من,مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.

حمید گودرزی:تا حدی بله و مساله دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم,از خانواده من بالاتر بود.

ماندانا دانشور:البته فکر می کنم بیشتر به این دلیل بود که آن زمان 16 سال داشتم و نظر پدرم این بود که من هم باید همراه آنها به آمریکا بروم.

حمید گودرزی:تا آن زمان قصد ازدواج نداشتم اما با خودم گفتم اگر قصد ازدواج داری,تا آخر این مشکل جلو برو اما این مخالفت ها به سال نکشید و با پا فشاری کردن ما,با هم ازدواج کردیم.پدر ماندانا به من پیشنهاد داد که به آمریکا بروم اما من دوست نداشتم برای زندگی جایی غیر از ایران باشم چون شغل من داشت در ایران شکل می گرفت.

ماندانا دانشور:بله و آن موقع با پخش سریال مسافری از هند شهرت حمید شکل گرفت. 

 حمید گودرزی:بله.تا امروز خدا را برای تمام نعمت هایی که به من داده شاکر هستم و رمز موفقیت همانا تشکر کردن از خداوند است که اگر برای کوچکترین دارایی ات او را شکر کنی,لحظه به لحظه به احساس خوشبختی نزدیک تر می شوی.خوشبختی من و همسرم در زندگی کامل است.

فعالیت بازیگری حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی فعالیت هنری را با بازی در نمایش کشتی اسپرانزا به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی می باشد. 

فیلم سهراب به کارگردانی و نویسندگی سعید سهیلی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال 1378 است. سهراب و ترانه که یکدیگر را دوست دارند به دلیل مخالفت والدین، هر کدام به تنهایی تصمیم به خودکشی می گیرند. سهراب از مرگ نجات پیدا می کند و زمانی که درمی یابد ترانه اقدام به خودکشی نکرده و...

حمید گودرزی

حمید گودرزی پس از ازبازی در فیلم های پسران مهتاب و بازنده، در سال 1384 در دو فیلم قتل آنلاین و چپ دست به ایفای نقش پرداخت. قتل آنلاین فیلمی به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی کمال الدین طباطبایی و نویسندگی نادر وحید ساخته سال 1384 است. قتل آنلاین یک فیلم جنایی با درون مایه وحشت است که حمید گودرزی در آن خوش درخشید.

فیلم قتل آنلاین در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم های اول و دوم شرکت داشته است. 

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است.

پرسش و پاسخ

  • حمید گودرزی متولد چه سالی است؟
    حمید گودرزی متولد 1356 هست
  • آیا حمید گودرزی متاهل هست؟
    بله حمید گودرزی متاهل هست

ارسال نظر: